• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:41 ]

    bansbs


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hmm, twee dagen al niet geskyped en het is wel jammer, maar begrijpelijk. Zodra hij van zijn werk thuis komt valt hij in slaap en lijkt het of hij in coma ligt. Hij zei mij gister dat ik hem na stage zo vaak moest bellen tot hij opnam, en dat ik me niet moest laten tegenhouden door de stem in mijn hoofd die zegt dat ik hem niet wakker wil maken. Na twee keer bellen had ik het toch wel en ben ik gestopt -.-
    Nu schreef hij vanmorgen op app dat ik hem mag bellen in de ochtend, maar ik weet dus niet precies wat hij bedoeld. I mean, hij begint om 10 uur en ik word wakker om 10 uur. Tot 12 uur is de ochtend, dus tja... gezien hij nu ook niet reageert heb ik het gevoel dat hij bedoeld dat ik tot 10 uur kan bellen. Zo stom dat ik tot 20.00 stage loop en hij tot 14.00 werkt en daarna meteen in slaap valt. Hadden we maar gelijke tijden op dit punt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sporten, bios. Today gon be good.


    The truth is out there.

    O nee, tuurlijk. Jullie waren volledig stil en ik hoor dingen die er niet zijn. Yep yep yep yep yep yep. (finger)(finger)(finger)

    Ik hoop dat je nu ook wel begrijpt dat ik vandaag niet meer van mijn kamer afkom en dus ook niet naar de stad ga om dat pak terug te brengen.



    Eucalyptus schreef:
    protip: 💦💦💦 nooit gebruiken bij voorbaat dank

    Al helemaal niet in combinatie met de aubergine emoji.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 11:04 ]

    Ik wil een kaaaat
    Lol ik heb één
    Maar ik wil er bij mijn ma ook een
    En we hebben nu een straatkat die heel de tijd miauwt
    Maar hij mag niet binnen want mijn stiefpa heeft astma
    Oedipoes ik wil dat je binnen kunt. :c
    Maar dat gaat toch nooit gebeuren. :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Arkadia schreef:
    Hmm, twee dagen al niet geskyped en het is wel jammer, maar begrijpelijk. Zodra hij van zijn werk thuis komt valt hij in slaap en lijkt het of hij in coma ligt. Hij zei mij gister dat ik hem na stage zo vaak moest bellen tot hij opnam, en dat ik me niet moest laten tegenhouden door de stem in mijn hoofd die zegt dat ik hem niet wakker wil maken. Na twee keer bellen had ik het toch wel en ben ik gestopt -.-
    Nu schreef hij vanmorgen op app dat ik hem mag bellen in de ochtend, maar ik weet dus niet precies wat hij bedoeld. I mean, hij begint om 10 uur en ik word wakker om 10 uur. Tot 12 uur is de ochtend, dus tja... gezien hij nu ook niet reageert heb ik het gevoel dat hij bedoeld dat ik tot 10 uur kan bellen. Zo stom dat ik tot 20.00 stage loop en hij tot 14.00 werkt en daarna meteen in slaap valt. Hadden we maar gelijke tijden op dit punt.


    Hij moet van 10.00 tot 14.00 werken en valt daarna meteen in slaap? O.O

    Misschien kan jij om 09.00 opstaan zodat jullie een uurtje kunnen Skypen? (:

    / Ik heb er nu al geen zin meer in om die stomme opdracht af te maken, maar ik moet wel.


    kim er zijn wel meerdere emojis die not done zijn
    👉👌🍑👅💦 zijn gewoon de ergste :"D

    @leah dat is legit de beste naam ooit


    Heaven is a place that we all have

    Derp, ik denk dat ik aangestoken ga worden door een vriendin van mij gezien ik mij al ziek voelde. Meh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb honger, maar het heeft geen zin om nu te ontbijten als ik over 50 minuten naar de Alma ga :'D Dus dat wordt weer een koffietje met speculaas voor een beetje kracht, zodat ik straks volop van die kerstmenu kan genieten en dan naar Waggie zijn les kan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sweetwine schreef:
    (...)

    Hij moet van 10.00 tot 14.00 werken en valt daarna meteen in slaap? O.O

    Misschien kan jij om 09.00 opstaan zodat jullie een uurtje kunnen Skypen? (:

    / Ik heb er nu al geen zin meer in om die stomme opdracht af te maken, maar ik moet wel.


    Dit gaat om bellen, gezien hij om 8.30 al op de bus zit naar zijn werk toe.
    Nja, hij heeft nooit gewerkt en dit waren de eerste drie(met vandaag 4) dagen, dus ik snap het wel. Ik viel ook meteen in slaap na stage de eerste week.
    Maar goed, als ik om 9.00 op sta, red ik de dag niet D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geen zin hebben omdat je depressief bent is geen geldige reden om iets niet te doen. Nee Kim, dat zou je nu al wel moeten weten dat niemand dat een legit reden vindt, want depressies zijn maar een verzonnen iets.

    Pls pls pls bezorg vandaag mijn film? :c


    Caution first, always.

    Pls laat me gewoon naar huis gaan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    stem allemaal even in deze poll want je doet me er een groot plezier mee. xoxoxoxoxox addie


    Heaven is a place that we all have

    Laat dit jaar nou maar gauw voorbij zijn.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 11:48 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Uptown Girl wordt hier gespeeld en ik moet me inhouden om niet mee te zingen.


    — Inner peace, it's hard to find. —