• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:41 ]

    bansbs


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik word niet bepaald blij van deze updates over Infinity War... Eerder verschrikkelijk sad (no_chears)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik begin nu wel moe te worden.

    // Wauw, mijn bestelling is 20 minuten geleden nog verzonden ^^

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 1:04 ]

    HAHA ik heb in één jaar Tyler Joseph en nu Steve-o ontmoet


    Caution first, always.

    Ik haat het feit dat ik lui ben.
    En niet zo'n beetje ook

    Ik vind het zo fijn dat mijn vriend onze relatie nu echt serieus neemt, en moeite doet om zichzelf te verbeteren op punten waar het mis ging. Nu hopen dat hij het vol kan houden <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    5776 woorden. Ik kom nooit aan die 10k die ik wilde bereiken met deze rol. Ach, ik ga nog steeds mijn best doen om aan op z'n minst 7/8k of meer te geraken. Ik denk dat dat me op de een of andere manier nog wel gaat lukken. Hopelijk...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waarom ga ik vandaag naar school? Ugh dit is zo nutteloos. Maar hierna heb ik wel officieel vakantie dus..

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 7:12 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben jaloers ik moet nog een dagje langer

    Ik ga die toetsen op zo'n magnifieke wijze verpesten. Shit, shit, shitttt


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lol. - blij dat ik je even 2 weken niet hoef te zien.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 7:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jeetje, ik word helemaal emotioneel van de sfeer hier op Q. Geweldig.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vind m'n nieuwe signature zo leuk, maar ben benieuwd of er users zijn die de referentie begrijpen.


    •

    Allerton schreef:
    Waarom ga ik vandaag naar school? Ugh dit is zo nutteloos. Maar hierna heb ik wel officieel vakantie dus..

    NOG EEN DAG NOG EEN DAG
    Hang on


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik kan gewoon echt niks meer over kerst zien.
    kerst is toch alleen maar ruzie hier, ik zie er alleen maar tegen op.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I seriously need to learn how to read. Fucking idiot.


    kindness is never a burden.