• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:41 ]

    bansbs


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Laat ik dat artikel voor morgen nog maar even lezen voor ik naar werk moet.
    Hahaha, sukkel, dit lees je niet even in een halfuur...


    Stenenlikker

    Wat een schatje is hij. Dat moet ik hem de volgende keer echt nog een keer zeggen <33

    Ik heb een The Beatles boek gekocht en ik voel geen sprankje van spijt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Well, way to fuck that up. Een zwakzinnig klinkt nog positief, als je kijkt naar de kwaliteit van mijn antwoorden. Hier verdien ik niet eens een 1 voor, allemachtig. Waarom wist ik die vragen niet? Wat voor een waardeloos persoon ben je als je zelfs anderhalf uur had om het nog eens extra te bekijken en dan nog steeds haast geen idee hebben waar die toets over ging?
    Echt, je verdient het niet om dit jaar te halen, stom kind. Bewijs jezelf nou voor één keer eens even waardig en voer wat núttigs uit. Probeer op zijn minst te bewijzen dat je hier thuishoort! Al die teleurstelling in je verdien je gewoon, je bent écht volslagen nutteloos bezig geweest.
    En wáág het niet nu te verdrinken in zelfmedelijden, want dat helpt ook niemand verder


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hoe moeilijk is het om te lezen eigenlijk? Het lijkt wel of niemand meer kan lezen tegenwoordig. Zelfs niet als je het in grote letters op het beeldscherm van de pinautomaat plakt.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 15:20 ]

    Even aan raar vraagje aan iedereen; wie heeft er hier een ladyshave, vind die fijn om te gebruiken en welke vind je dan goed?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 15:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sims 3 complete versie downloaden duurt nog een dikke 50 minuten..... Is het waard tho', want fucking sims <3

    Yonghwa schreef:
    Even aan raar vraagje aan iedereen; wie heeft er hier een ladyshave, vind die fijn om te gebruiken en welke vind je dan goed?

    Ik heb eentje van de Action. Heel makkelijk ding, maar het doet verrekte pijn als je haar wat langer is. Dus het is verstandig het bij te houden (al doen normale mensen dat ook en ik niet, lol). Ik zou het niet voor intieme plekken gebruiken. Dan kan je beter een trimmer kopen (die is ook iets smaller). Die van Wilkinson vind ik erg fijn (ene kant een scheermes, andere kant trimmer).

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 15:37 ]

    Ik wil een Googleman op al mijn examens


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dit was een slechte beslissing.


    Ja, dit is... wauw, mensen. Rogue One spoilers (klein beetje):

    Baze en Chirrut hebben niet alleen hun eigen soundtrack, het lijkt precies op de soundtrack van Anakin en Padmé. Coincidence? I THINK NOT!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Fucking horse shit.


    kindness is never a burden.

    O mijn god, dan is de download bijna klaar, valt het internet weg. GG Ziggo. >< Nu kan ik de download overnieuw doen en dat kost me weer een uur.... Huilen dit.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 16:30 ]

    Ik heb kippensoep. (cat)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I wouldn't choose me either..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ding dong

    "x heeft een of ander probleem" =/= een goede manier om te beschrijven dat je een meisje in een hoekje ziet staan huilen
    &
    "het zit tussen haar oren" =/= een goede manier om uit te drukken dat iemand mentale problemen heeft

    this has been a psa, thank you for your attention


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan