• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:41 ]

    bansbs


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Firgun schreef:
    Als Studio Brussel nog één keer Tienduizend Luchtballonen of eender welk K3-liedje speelt, schiet ik me door m'n kop.
    Seriously.
    Dat je het eenmaal speelt omdat het veel aangevraagd wordt, tot daar aan toe.
    Maar dit is al de derde keer op vier dagen of zo.


    Ik zal maar niet zeggen dat ik quasi alle dansjes uit mijn hoofd ken zeker? :'D

    / Dit is irritant. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga me vanmiddag gewoon zó badass kleden dat ik gewoon geen tijd heb om doodnerveus te zijn.


    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik zal maar niet zeggen dat ik quasi alle dansjes uit mijn hoofd ken zeker? :'D

    / Dit is irritant. :')


    Ik heb niets tegen K3, maar ik vind dat ze het een beetje heel veel draaien, haha. Maar als mensen het leuk vinden erop mee te dansen, dan ben ik ook blij, haha. De wereld kan wat meer vreugde en enthousiasme gebruiken, haha. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Ik heb niets tegen K3, maar ik vind dat ze het een beetje heel veel draaien, haha. Maar als mensen het leuk vinden erop mee te dansen, dan ben ik ook blij, haha. De wereld kan wat meer vreugde en enthousiasme gebruiken, haha. c:


    Dat heb je heel mooi verwoord! :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    My happy little pill, take me away...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga er maar alvast voor uit dat je mij niet meer met dat gaat helpen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik probeer altijd niet zo salty te zijn, maar dan komt het leven me weer in mijn gezicht stompen en vraag ik me weer af waarom ik positiever wilde zijn... Not fucking gonna happen.

    Sweetwine schreef:
    (...)

    Neee daar komt hij juist niet vandaan (ook al zit dezelfde quote wel in die film, ja). D:


    (no_chears)
    Maar waar dan wel? Ik ben nu namelijk wel erg nieuwsgierig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De spanningen lopen steeds hoger op hier in huis. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor mijn opa en oma uit elkaar gaan door mijn zusje en haar kind. Ik zou het niet eens erg vinden als dat gebeurd. Dan heeft mijn opa rust, en mijn oma kan 24/7 bij mijn zusje in huis zitten en voor het kind zorgen. Het is maar wat je wil.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 13:32 ]

    Square schreef:
    (...)

    (no_chears)
    Maar waar dan wel? Ik ben nu namelijk wel erg nieuwsgierig.


    IT — Stephen King :Y)


    I feel like a badass in this outfit.


    Het is zo'n dag waarop allles misgaat en ik stress overal over en het is heel, heel vervelend.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sweetwine schreef:
    I feel like a badass in this outfit.


    Grapje — mama weet m'n zelfvertrouwen met een opmerking te laten verdwijnen.


    Het is al halverwege 22 december. Waar blijft de onze god Gaben met de Steam Sale?
    - O, vanavond om half 7 starten de sales



    En daar is mijn externe harde schijffffff, nu kan ik eindelijk weer nieuwe spellen op mijn pc zetten *O*


    /// WAAAAAAAAAA Ik zal ineens 'is aan het typen' staan toen ik whatsapp opende. O wat is hij een super schatje <3
    O my god, ik heb echt een hartverzakking nu XD

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 14:42 ]

    ik vind oedipoes niet meer :C


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried