• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 1:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik voel me zo raar dat ik nu een ps4 heb gehad. Ik bedoel, ze hoeven dit echt niet te doen voor mij. Ik was aan het sparen ervoor en had dit echt niet verwacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    is het vreemd dat een hond zich zonet opeens vastklampte aan mijn enkel en seks had met mijn voet


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil de rest van het jaar overslaan. En 17 januari ook.

    Mama heeft het erg naar haar zin gehad met haar oude au pairkind. I'm so happy for her. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    In weet echt niet naar wie ik sneeuwballen kan gooien :/


    <3

    Hmmm. Ik weet niet hoe ik me nu moet voelen.


    The truth is out there.

    real friendship is when he refers to you as 'slangennest'


    i put the fun in funeral

    Ik hou van baileys

    Twee mensen hebben gejankt tijdens dit kerstdiner maar boeiend want baileys

    zingt klassieke liedjes aangeschoten in bed ik hou van het leven
    en dan voel ik me schuldig want opa heeft like een paar uur nog te leven hoogstens of zo
    aan de andere kant die ouwe is nu DIK aan de morfine what a way to go hij heeft niks te klagen

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 23:01 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Misselijk 👍🏼


    Caution first, always.

    Ik mis mijn ex.

    I feel like crying.


    Sweetwine schreef:
    I feel like crying.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb vandaag 14 RPG posts geschreven. Alles om niet na te hoeven denken, want dan ga ik mij weer nutteloos en kut voelen. 🙃 Awesome strategie.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mirror mirror on the wand; who is the fucking ugliest of ém all..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Huilen om Ierse liedjes op kerstavond :W


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Caution first, always.