• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 1:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh god, de katten hebben vannacht één van de slingers uit de kerstboom gehaald en nu zit de woonkamer onder de zilveren slingerdingetjes...


    Stenenlikker

    had ik je niet verteld dat ik niet wil afspreken


    i put the fun in funeral

    Gewoon even geen zin om sociaal te zijn, of mag dat niet? Misschien moet ik voortaan maar "gezellig" op mijn kamer blijven zitten.

    Nooo, de troll is weg. How sad. XD

    // Valley is leuk, maar is wel erg repetitief in de gameplay.

    //Oke, saai, ik kap er alweer mee. Duurt me veel te lang

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 12:55 ]

    And now I wonder... Hm :\

    I'm even slightly mad. Wow. :'D

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 13:12 ]

    Stoofperen en tiramisu voor morgen maken c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als je een druk op je borst voelt, bel dan zo snel mogelijk de dokter en stop met het medicijn.
    1. het is weekend en kerst, dus de dokter kan even niet gebeld worden
    2. na al die moeite, al die moeite, waaronder f-ing bloedprikken, zal het dus niets uithalen omdat ik allergisch voor dit rotspul ben? Nee, dit is niet eerlijk.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wat een lieve achtergrond!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    mijn zusje d'r husband

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 13:37 ]

    Letterlijk vierentwintig jurkjes geprobeerd, m'n zelfvertrouwen lager dan het nulpunt door alle teleurstellingen, maar ik héb een Kerstjurkje gevonden. Thank God.


    Ik besta in dit huis alleen maar om schoon te maken. Een andere functie heb ik niet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    aaah waarom moeten deze mensen zo kleurvol zijn, dat past helemaal niet bij de esthetiek van mijn kamer D:

    ik word hier gek van
    zeggen dat je geen nederzettingen mag bouwen op grond DIE NIET VAN JOU IS
    is GEEN ANTISEMITISME
    het is REDE
    echt, fuck dit
    liefde voor de joden, maar FUCKING netanyahu en zijn godverdomse regering


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik schrijf veel te veel verhalen waarin personages letterlijk nooit hun huis of kamer uit lijken te komen, maar als ik daar iets aan zou willen doen zou dat waarschijnlijk betekenen dat ík vaker mijn huis uit moet en dat is een offer dat ik niet bereid ben te brengen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik opende zojuist Q op mijn laptop en ik schrok door de achtergrond lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —