• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 1:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Een aantal mensen hebben mij gisteren en vandaag boos gemaakt (en ik ben eigenlijk nooit echt boos - eigenlijk alleen geïrriteerd), en nu blijft dit humeur van mij alleen maar langer hangen. Ik wil gezelligheid en ik wil zelf ook leuk en aardig zijn, maar ik krijg het maar niet voor elkaar.

    Ik snap soms niet waarom mensen niet even nadenken voordat ze iets doen/zeggen... het kan zo'n grote impact hebben. (no_chears)

    Tijd om echt eens werk te maken van mijn rijbewijs en mij over mijn angst heen te zetten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom kom ik überhaupt thuis voor dat kutkerst


    Caution first, always.

    Ik zit mezelf misselijk te eten in borrelnootjes en ik heb totaal geen spijt. Ik heb echt een opkikker nodig of zo. Someone. Please. Send me funny stuff. Ik heb een soort depressiviteit-before-christmas gevoel (bestaat dit?). En het komt niet eens door kerst. Maar zo voelt het wel. Een beetje.

    Lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    It's called The Nightmare Before Christmas dear, you should have known it would come.

    Oh god dit was hilarisch. Mijn moeder en een vriend van mijn ouders willen de hond uit gaan laten, maar blijkbaar stond er dus iemand voor de deur: Het meisje die altijd de krant langsbrengt. Het moment dat de deur open ging, ging Isa te keer en dat meisje sloeg als een haas op de vlucht omdat ze zo erg schrok ( of ze is bang voor honden) geniaal.
    Ik kon mijn lach niet inhouden XD

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn broertje is jarig vandaag <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Mijn broertje is jarig vandaag <3


    Gefeliciteerd!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oooh ik ben zo blij voor mama! Ze is vandaag een dag in Londen om haar au pairkind te ontmoeten, op wie ze 45 jaar geleden heeft gepast. In de VS. :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aye can't sto-op-op-op..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Finally Dragon Age Inquisition. This is so good. I'm happy today ondanks spierpijn. c:


    The truth is out there.

    iedere keer dat iemand me fijne feestdagen toewenst


    i put the fun in funeral

    jett rebel is echt geweldig


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Baby Jezus is aangekomen in onze kerststal, aw. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan