• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 1:28 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    hallo kan ik voortaan niet meer midden in de nacht wakker worden met een hartslag van ver in de honderd en het gevoel alsof ik hartstikke dood ga na een avondje drinken
    For real tho wat moet ik met deze hartkloppingen.

    Also just realised dat ik 8u sochtends midden in de nacht heb genoemd. Het is allemaal een kwestie van perspectief.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 8:01 ]


    i put the fun in funeral

    a dead man walking


    i put the fun in funeral

    Waarom wilt mijn vader zo vroeg al boodschappen doen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Connor Franta: note to self 18 april 2017. WHAT THE FUCK. IS DIT EEN GRAP OFZO? Is de enige echte Connor Franta nog een boek AAN HET SCHRIJVEN HOLY SHÎT


    take me back to the basics and the simple life

    Pakjes zijn toch om óp kerst te openen, en niet op kerstavond?

    Ik haat kerst dit jaar echt en het kan me gestolen worden. Omdat het zo kut is thuis,

    met mijn zusje en haar allerliefste kleine jongetje dat ervoor zorgt dat ik mezelf soms graag van kant maak
    , en omdat het morgen 5 maanden uit is met mijn ex. Ik heb echt goed de dag uitgekozen.

    All aboard the feels train. Choochoo.


    The truth is out there.

    Wat een troll. Zit je 10 maanden op quizlet en ga je onzin reacties bij stories plaatsen.

    'Hoooooooi'
    'Saaaaaaaaaaaaaai'
    Je hebt het niet eens gelezen vriend. Ga gewoon lekker je moeder pesten.

    En toen verwijderde ik een reactie in plaats van het te melden. Helaas, nu gaat de persoon ook nog langer vrijuit.

    Grapje, blijkbaar kan je berichten melden als je naar de vorige pagina gaat, dan komen ze ineens terug. En kan je ook echt de reactie nog melden.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 10:01 ]

    Ik dacht al alles gaat de laatste tijd wel erg verdacht goed maar nu blijkt dat opa wss binnen nu en twee dagen wel t hoekkie om gaat dus het universum is weer in balans


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wel jammer dat de actie nog niet begonnen is. Dan had ik sowieso nu al de beste reacties :W

    Stiefpa: Moeten we straks wel even de boom van boven halen
    Ik: Top! het is 1 dag voor kerst en we gaan de boom opzetten -.-' wat is het nut nu nog?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rockabye schreef:
    Wat een troll. Zit je 10 maanden op quizlet en ga je onzin reacties bij stories plaatsen.

    'Hoooooooi'
    'Saaaaaaaaaaaaaai'
    Je hebt het niet eens gelezen vriend. Ga gewoon lekker je moeder pesten.

    En toen verwijderde ik een reactie in plaats van het te melden. Helaas, nu gaat de persoon ook nog langer vrijuit.

    Grapje, blijkbaar kan je berichten melden als je naar de vorige pagina gaat, dan komen ze ineens terug. En kan je ook echt de reactie nog melden.

    Jesus wat een asshole
    Ik ga straks eens leuke reacties plaatsen en het écht lezen ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil een kerstgevoel. Nu aub.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Opzich valt deze december me 100% mee... Maar shit can still happen. D:


    The truth is out there.

    Hmm, ben ik de enige die er zo over denkt?:
    Ik vind dat een man best een vrouw mag slaan als zij de eerste klap uitdeeld. Dan heb ik het erover op straat of zo. I mean, als zij lef heeft om te slaan, mag de man van mij dit ook doen en niet zo pussy blijven staan. Zij is begonnen, dus zij moet de consequenties ervan zien.
    Ik snap dat hele gedoe van mannen mogen vrouwen niet slaan, niet. Like, als een vrouw ruzie zoekt mag je van mij terugslaan, ongeacht gender.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind deze achtergrond op Q heel gezellig. Kunnen we niet gewoon met elk seizoen een achtergrond doen? (cat)

    Also; vandaag is pyjama dag. *O*