• "Kerstmis op Quizlet?"


    Lieve users!

    De warmste periode van het jaar komt er weer aan! En nee, we kondigen hierbij geen hittegolf aan. We hebben het over Kerstmis, maar wat is Kerstmis nu eigenlijk? Op Kerstmis vieren christenen de geboorte van Jezus Christus, maar tegenwoordig associëren we Kerst met gezellig samen zijn, een kerstboom waaronder veel pakjes liggen (die we op kerstavond vol nieuwsgierigheid openen), sneeuw (of dat hopen we toch!), warmte en liefde, kerstverlichting en kaarsjes en ga zo maar door. Toch blijft Kerstmis voor iedereen anders en wordt het door iedereen op een andere manier gevierd.

    Vanuit de crew hebben we besloten een wedstrijd op te zetten. Iedereen kan en mag een creatie naar keuze maken waarin hij of zij vertelt of toont wat Kerstmis is voor hem/haar. Deze wedstrijd loopt van 24 december tot en met 8 januari. Wij zullen dan de mooiste creaties selecteren (prijs: eerste plaats: 25 credits, tweede plaats: twee spotlights, derde plaats: één spotlight naar keuze). Er zal ook een lijstje gemaakt worden van de top tien creaties. Om het beoordelen eerlijk te laten verlopen gaan wij ons niet op jouw betekenis van kerstmis baseren bij de beoordeling (dit is namelijk iets persoonlijks). Wij gaan letten op de manier waarop je dit brengt (denk aan creativiteit, originaliteit, out of the box).

    Veel creativiteit toegewenst.
    We zijn benieuwd naar jullie Kerstmis!


    Fijne feestdagen gewenst vanuit de hele crew!





    REGELS
    - De huisregels van Quizlet
    - We willen plagiaat toch nog eens noemen: het is verboden! Het leidt onherroepelijk tot diskwalificatie
    - De creatie moet speciaal voor deze wedstrijd gemaakt zijn en niet al eerder gemaakt zijn
    - Je mag maar één keer een creatie inleveren; veranderen is niet meer mogelijk

    FAQ (lees dit eerst door voordat je een vraag stelt)
    - Welke creaties mag ik allemaal inleveren?
    > Zo gek als dat je het kan bedenken! Wees creatief. Het kan gaan om vanalles, van een gedicht, tot een stand alone of een foto. Zelfs tekeningen of lijstjes zijn welkom!

    - Hoeveel creaties mag ik inleveren?
    > Juist één, meerdere creaties van dezelfde user worden uit de lijst gehaald. Enkel de eerste inzending is geldig! Als er inzendingen zijn van verschillende accounts die beheerd worden door één persoon, worden alle inzendingen gediskwalificeerd.

    - Zijn er bepaalde restricties? (minimum aantal woorden, maximum aantal woorden, etc.)
    > Nee, jullie zijn vrij hierin te kiezen.

    - Hoe zend ik iets in?
    > Inzenden kan in het Google docs-formulier (link staat onderaan). Je kan dat doen door de link te plaatsen van de creatie op Quizlet of een link naar eventueel de geüploade foto (Tinypic, Imgur, Tumblr).


    Inzenden niet meer mogelijk


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 0:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Not really expected that.

    Hierbij mijn mening aan de hand van de vragen:
    Zoals ik al eens zei, vond ik het een erg leuk idee, ook goed uit gedacht. Alleen is het jammer dat er niet zo veel inzendingen waren (voor jullie).. Ik weet niet of meer promotie dat veranderd had of het door kerstdrukte kwam of iets anders. Maar ik denk dat de tijdsduur wel goed genoeg was. Als het langer is, is het ook makkelijker te denken dat je het later nog gaat doen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik vond het echt een prima wedstrijd! Alleen had ik al een hele drukke kerstvakantie, dus wilde ik liever mijn vrije tijd besteden aan echt even relaxen dan iets in elkaar flansen voor deze wedstrijd. Vorig jaar hadden we iets van een "wat is jouw grootste wens voor Q" wedstrijd of iets in die richting. Daar kon je veel makkelijker aan meedoen omdat het veel minder tijd kostte. Misschien is dat een idee voor een volgende keer? Vooral rond de tijd van kerst denk ik dat veel mensen gewoon geen tijd/zin hebben om er veel energie in te stoppen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...