• I'm back! En nu echt. Dus doe vooral een aanvraag!

    Wel een idee voor een story, maar nog geen cover? Of heb je ergens anders een cover voor nodig?
    Laat mij dan een cover voor je maken!




    Vul het volgende lijstje in om een cover aan te vragen:
    × titel (wel/niet op de cover?):
    × overige tekst:
    × korte samenvatting / uitleg:
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    × horizontaal of verticaal:
    × sfeer:
    × overige wensen / bijzonderheden:

    Tip: denk bij afbeeldingen niet alleen aan faceclaims, maar ook aan elementen of voorwerpen die een belangrijke rol spelen in je verhaal. Uiteraard is dit niet verplicht, maar het voegt wel iets unieks toe aan je cover (:




    Praktische info:
    1) Ik probeer covers binnen twee weken te maken. Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

    2) Geen cover meer nodig? Laat het eventjes weten alsjeblieft.

    3) Toch iets aanpassen? Ik bewaar altijd alle bestanden - ook als je cover al lang af is -, dus meld je even. Ik kan het dan voor je veranderen, geen enkel probleem.

    4) In principe is niets te gek, dus vertel me vooral jouw ideeën (:




    Voorbeelden (bekijk ook vooral eerder gemaakte covers!):

    Gemaakte covers:
    Gesorteerd op titel, met username erbij indien dubbele titel:

    > A broken world: cover
    > Angels & Hunters: cover
    > Battlefield: cover
    > Behind doors: cover
    > Bliksemschicht: cover
    > Broken crown: cover
    > Butterflies of the dead: cover
    > City of the cold: cover
    > Crown princess: cover
    > Dageraad: cover
    > De jacht: cover
    > De laatste reis: cover, banner
    > Dinsdag de 12de: cover
    > Disarranged: cover
    > Don’t touch me: cover
    > Dromend: cover
    > Een gebroken wereld: cover
    > Fånge: cover
    > Fatal Valentine: cover
    > Fout in het verleden: cover
    > Gave it all away: cover, banner
    > Het laatste schot: cover
    > Him & Him: cover
    > His eyes: cover
    > I'm still here bitches: cover, banner
    > Identity: cover met titel, cover zonder titel
    > Indringers: cover
    > Inhuman: cover, banner
    > Je liet haar hand los: cover
    > Judaskus: cover met titel, cover zonder titel
    > Lavendel in de winter: cover
    > Letters to my heart: cover
    > Look alike: cover
    > Love me like you do: cover
    > Madness: cover
    > Malena: cover
    > Mentally Deranged: cover
    > Mist: cover
    > Niemand is thuis: cover met titel, cover zonder titel
    > Onbesuisd: cover
    > Oulfold: cover
    > Papillon: cover met titel, cover zonder titel
    > Pferza: cover
    > Plague: cover
    > Reality: cover
    > Rule 99: cover
    > Schaduwwereld: cover
    > Secrets: cover
    > Silver bells: cover, banner
    > Stamroos: cover
    > The deadpool: cover
    > The Diary: cover
    > The princess: cover
    > The Queen: cover
    > The subway dude who saved her: cover
    > Unforgivable: cover
    > Vang de sterren: cover met titel, cover zonder titel
    > Who's a bad girl now • DM: cover

    Zonder titel - gesorteerd op (oude) username:

    > Pans_Daughter: cover

    (laatst bijgewerkt: 19 december 2017)


    [ bericht aangepast op 20 dec 2017 - 23:56 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Is het zo beter?



    Yesss, thank yoouuuu!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    × titel (wel/niet op de cover?): De titel is 'Een verhaal over monsters', maar het is een werktitel en ik weet niet of het al dan niet de definitieve titel zal worden, dus liefst een versie met en zonder.
    × overige tekst: Niet van toepassing.
    × korte samenvatting / uitleg: Mijn verhaal is heel groot, met veel personages, dus het is een beetje moeilijk om uit te leggen, but here i go. Dus, het verhaal speelt zich af in een wereld waar monsters (hieronder vallen: feniksen, heksen, basilisken, draken, vampiers, weerwolven, nimfen, demonen, necromancers en zombies) en mensen langs elkaar leven. Monsters en mensen kunnen alleen niet altijd evengoed overweg, dus er is een organisatie van 'jagers' die op monsters jagen (ze zijn sterker dan de gemiddelde persoon, ze hebben een gave om monsters te herkennen en ze zijn zelf herkenbaar door het symbool van een ster in hun oog (alleen zichtbaar voor monsters)). Er zijn al een tijdje spanningen tussen monsters en mensen en tussen monsters onder elkaar en een oorlog breekt uit.
    Mijn hoofdpersonage, Xavi, heeft zijn moeder en zijn broer verloren door een aanval van weerwolven en heeft gezworen wraak te nemen. Daarvoor voegt hij zich bij de jagers. Zijn wraakpoging loopt echter niet helemaal zoals gewild en door een paar stomme toevalligheden verandert hij in een wachter (soort hulpje van de feniks die de assen van de feniks moet beschermen) en moet hij intrekken in een huis dat bewoond wordt door allerlei monsters. Terwijl hij zijn uiterste best doet om zich aan te passen aan zijn nieuwe leven, wordt hij gedwongen om mee te vechten in een oorlog om het menselijke ras te kunnen redden.
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): Ik heb geen idee. Ik weet dat dit heel veel vrijheid geeft, maar ik heb echt 0 ideeën, dus go ahead en verras me:')
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: Fantasyachtig met een duister randje
    × overige wensen / bijzonderheden: Nope c:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2017 - 18:39 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mendes1998 schreef:
    Hoi, maak je ook profielfoto’s? (:


    Ja hoor! Geef maar aan wat je graag zou willen en dan zal ik proberen een leuke profielfoto voor je te maken (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik zal even voor het gemak je coverlijstje invullen ^)

    × titel (wel/niet op de pf?): Nee, dankjewel.
    × overige tekst: /
    × korte samenvatting / uitleg (ik ga hier even mijn persoonlijkheid beschrijven op dit moment): ik wil graag dat deze pf mijn gemoedstoestand van dit moment beschrijft. Op het moment voel ik me vaak extreem onzeker en verdrietig. Op die momenten haat ik mezelf en wil ik het liefste dood. Maar er zijn altijd goede momenten, dus een heel klein lichtpuntje zou denk ik wel mooi staan. Als ik niet teveel vraag :)
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    Ik dacht in ieder geval Shawn Mendes, en dan als achtergrond de zee of oceaan, en/of een willow tree.
    × sfeer: mysterieus en een beetje sad. Misschien met een héél klein lichtpuntje in de verte?
    × overige wensen / bijzonderheden: compitabel als pf :)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Paardenvriend schreef:
    SORRY HIER KOM IK WEER VRAGEN OM EEN COVER. Hahah
    Ik vind de covers die je maakt gewoon zo mooi!
    Deze heeft opzich niet zo veel erg veel haast ofz. ;)



    × titel (wel/niet op de cover?): A danger place (dit is toch een goede Engelse zin? Als het blijkt dat dit niet correct Engels is mag je het aan passen :')

    × overige tekst: -

    × korte samenvatting / uitleg: Louis woont dicht bij het strand. Het strand is een gevaarlijke plek. Nou ja. Vooral de zee is gevaarlijk. De zeemeerminnen die er leven. Ze kunnen gewelddadig zijn. Maar dat is vaak voor zelf verdediging of angst.
    Harry is een zeemeerman. :)

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): Iets met de zee, en een zeemeerman en misschien iets met Larry?

    × horizontaal of verticaal: Verticaal

    × sfeer: mysterieus maar wel rustig.

    × overige wensen / bijzonderheden: -



    Alvast bedankt, ik hoop dat het gaat lukken. -Xxx-


    Hii, ik wist niet zo goed hoe ik er een zeemeerman in moest verwerken maar ik heb wel toffe foto's van Larry gevonden (vind ik dan ^^).
    Ik hoop heel erg dat je het leuk vindt! Zoals gewoonlijk kan alles nog worden aangepast (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    × titel (wel/niet op de cover?): WEL
    Memories

    × overige tekst:
    De herinneringen waren het enige wat ze nog van hem had.

    En ik heb een soort schrijvers naam bedacht, ongeveer 10 seconden geleden:
    Dagmar de Vogel

    × korte samenvatting / uitleg:
    Haar naam was Saartje (15) en die van hem Casper (18). Een broer en een zus die heel hun leven al onafscheidelijk waren en altijd van elkaar hebben gehouden. Soms wat minder dan andere keren, maar altijd kwam het wel weer goed tussen hen. Tot op een dag Saartje uren wacht op tot haar broer thuis zou komen en als eindelijk de bel gaat er twee agenten staan. De woorden waren zo hard dat Saartje de muur vast moest pakken, ''u broer is dood.''
    Saartje is sindsdien veranderd. Tja, het leven ging door. Alleen op een dag lijkt Saartje alles te vergeten. Simpele dingen vergat ze, zoals waar de wasmachine stond of hoe laat het nou eigenlijk was. Tot ze hele delen van gesprekken niet meer meekreeg of vergat wie bepaalde mensen nog waren. Het gaat steeds dieper en dieper en dokters hebben geen idee wat er aan de hand is met haar. Tot Saartje niet meer wist hoe haar broer heette...
    En dan valt de aarde in het vuur...

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    one
    two
    three

    Ik denk dat één en drie zwart/wit moeten en de tweede gewoon in kleur.
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: Beetje sadness.
    × overige wensen / bijzonderheden: Nope.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2017 - 20:20 ]


    Why don't you put that fucking phone down? So, darling, we can be alone now.

    × titel (wel/niet op de cover?):
    Verdwenen

    × overige tekst:
    Wanneer zij op een dag weg is

    × korte samenvatting / uitleg:
    Mijntje is een meisje die in haar vroegere leven erg hard gehate, gepest en geslagen werd. Dat heeft het meisje veranderd in twee kanten. Haar lieve kant, met haar masker die ze laat zien en de achterzijde. Haar donkere, harde zijde die diep weggestopt is toen ze terecht kwam in een nieuwe stad. Hier maakte ze nieuwe vrienden en kreeg Mijntje een nieuw leven, maar met dat ene gruwelijke ding. Haar telefoon.
    Ze was het nieuws van de dag. Mijntje was verdwenen. Weggegaan. Opgelost in de mist en nooit meer teruggekomen, alleen dat is nog niet alles. Wanneer haar vriendinnen de politie willen helpen vinden ze haar telefoon, waar rare appjes op staan. Van een vreemde persoon uit een andere stad. Ze starten hun eigen onderzoek. Wanneer blijkt dat die vreemde persoon één van de twaalf aanwijzingen heeft die ze heeft achtergelaten. Alleen wil Mijntje wel gevonden worden? Is ze tenminste nog in leven?

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):


    MIJNTJE
    A
    B
    C

    STAD
    A
    B
    C

    TELEFOON
    A
    B
    C


    × horizontaal of verticaal:
    Verticaal.

    × sfeer:
    Mysterieus, donker, spannend, maar toch leuk om naar te kijken.
    × overige wensen / bijzonderheden:
    Neuuuhh.


    ''With all due respect, which is none...''

    Saluja schreef:
    × titel (wel/niet op de cover?): De titel is 'Een verhaal over monsters', maar het is een werktitel en ik weet niet of het al dan niet de definitieve titel zal worden, dus liefst een versie met en zonder.
    × overige tekst: Niet van toepassing.
    × korte samenvatting / uitleg: Mijn verhaal is heel groot, met veel personages, dus het is een beetje moeilijk om uit te leggen, but here i go. Dus, het verhaal speelt zich af in een wereld waar monsters (hieronder vallen: feniksen, heksen, basilisken, draken, vampiers, weerwolven, nimfen, demonen, necromancers en zombies) en mensen langs elkaar leven. Monsters en mensen kunnen alleen niet altijd evengoed overweg, dus er is een organisatie van 'jagers' die op monsters jagen (ze zijn sterker dan de gemiddelde persoon, ze hebben een gave om monsters te herkennen en ze zijn zelf herkenbaar door het symbool van een ster in hun oog (alleen zichtbaar voor monsters)). Er zijn al een tijdje spanningen tussen monsters en mensen en tussen monsters onder elkaar en een oorlog breekt uit.
    Mijn hoofdpersonage, Xavi, heeft zijn moeder en zijn broer verloren door een aanval van weerwolven en heeft gezworen wraak te nemen. Daarvoor voegt hij zich bij de jagers. Zijn wraakpoging loopt echter niet helemaal zoals gewild en door een paar stomme toevalligheden verandert hij in een wachter (soort hulpje van de feniks die de assen van de feniks moet beschermen) en moet hij intrekken in een huis dat bewoond wordt door allerlei monsters. Terwijl hij zijn uiterste best doet om zich aan te passen aan zijn nieuwe leven, wordt hij gedwongen om mee te vechten in een oorlog om het menselijke ras te kunnen redden.
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): Ik heb geen idee. Ik weet dat dit heel veel vrijheid geeft, maar ik heb echt 0 ideeën, dus go ahead en verras me:')
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: Fantasyachtig met een duister randje
    × overige wensen / bijzonderheden: Nope c:


    Hii, ik heb even wat dingetjes geprobeerd en dit is waar ik mee gekomen ben. Ik hoop dat je het wat vindt! Zo niet, zeg het dan vooral eventjes, dan zal ik het aanpassen of probeer ik iets nieuws (:
    Zoals gevraagd heb ik ook een cover zonder titel gemaakt. Mocht je titel nog veranderen, dan kun je ook altijd even terugkomen (in dit topic/pb/gb, maakt niet uit) en dan kan ik de titel zo voor je aanpassen!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hii, ik heb even wat dingetjes geprobeerd en dit is waar ik mee gekomen ben. Ik hoop dat je het wat vindt! Zo niet, zeg het dan vooral eventjes, dan zal ik het aanpassen of probeer ik iets nieuws (:
    Zoals gevraagd heb ik ook een cover zonder titel gemaakt. Mocht je titel nog veranderen, dan kun je ook altijd even terugkomen (in dit topic/pb/gb, maakt niet uit) en dan kan ik de titel zo voor je aanpassen!


    Ik vind hem leuk! Maar met een ster bedoelde ik eigenlijk zo'n achthoekige ster die ook over de iris zit (ook niet opgevuld, dus alleen de omtrek van de ster, dus eig twee vierhoeken over elkaar als je snapt wat ik bedoel XD), maar dat kon jij natuurlijk niet weten ;p
    Kan de titel ook in een andere kleur/lettertype? Ik vind het lettertype niet zo mooi en het zwart valt niet zo op. Titel is nu ook veranderd naar 'Een sprookje over monsters', maar wil toch nog steeds eentje zonder haha.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 9:24 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.