• I'm back! En nu echt. Dus doe vooral een aanvraag!

    Wel een idee voor een story, maar nog geen cover? Of heb je ergens anders een cover voor nodig?
    Laat mij dan een cover voor je maken!




    Vul het volgende lijstje in om een cover aan te vragen:
    × titel (wel/niet op de cover?):
    × overige tekst:
    × korte samenvatting / uitleg:
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    × horizontaal of verticaal:
    × sfeer:
    × overige wensen / bijzonderheden:

    Tip: denk bij afbeeldingen niet alleen aan faceclaims, maar ook aan elementen of voorwerpen die een belangrijke rol spelen in je verhaal. Uiteraard is dit niet verplicht, maar het voegt wel iets unieks toe aan je cover (:




    Praktische info:
    1) Ik probeer covers binnen twee weken te maken. Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

    2) Geen cover meer nodig? Laat het eventjes weten alsjeblieft.

    3) Toch iets aanpassen? Ik bewaar altijd alle bestanden - ook als je cover al lang af is -, dus meld je even. Ik kan het dan voor je veranderen, geen enkel probleem.

    4) In principe is niets te gek, dus vertel me vooral jouw ideeën (:




    Voorbeelden (bekijk ook vooral eerder gemaakte covers!):

    Gemaakte covers:
    Gesorteerd op titel, met username erbij indien dubbele titel:

    > A broken world: cover
    > Angels & Hunters: cover
    > Battlefield: cover
    > Behind doors: cover
    > Bliksemschicht: cover
    > Broken crown: cover
    > Butterflies of the dead: cover
    > City of the cold: cover
    > Crown princess: cover
    > Dageraad: cover
    > De jacht: cover
    > De laatste reis: cover, banner
    > Dinsdag de 12de: cover
    > Disarranged: cover
    > Don’t touch me: cover
    > Dromend: cover
    > Een gebroken wereld: cover
    > Fånge: cover
    > Fatal Valentine: cover
    > Fout in het verleden: cover
    > Gave it all away: cover, banner
    > Het laatste schot: cover
    > Him & Him: cover
    > His eyes: cover
    > I'm still here bitches: cover, banner
    > Identity: cover met titel, cover zonder titel
    > Indringers: cover
    > Inhuman: cover, banner
    > Je liet haar hand los: cover
    > Judaskus: cover met titel, cover zonder titel
    > Lavendel in de winter: cover
    > Letters to my heart: cover
    > Look alike: cover
    > Love me like you do: cover
    > Madness: cover
    > Malena: cover
    > Mentally Deranged: cover
    > Mist: cover
    > Niemand is thuis: cover met titel, cover zonder titel
    > Onbesuisd: cover
    > Oulfold: cover
    > Papillon: cover met titel, cover zonder titel
    > Pferza: cover
    > Plague: cover
    > Reality: cover
    > Rule 99: cover
    > Schaduwwereld: cover
    > Secrets: cover
    > Silver bells: cover, banner
    > Stamroos: cover
    > The deadpool: cover
    > The Diary: cover
    > The princess: cover
    > The Queen: cover
    > The subway dude who saved her: cover
    > Unforgivable: cover
    > Vang de sterren: cover met titel, cover zonder titel
    > Who's a bad girl now • DM: cover

    Zonder titel - gesorteerd op (oude) username:

    > Pans_Daughter: cover

    (laatst bijgewerkt: 19 december 2017)


    [ bericht aangepast op 20 dec 2017 - 23:56 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hey, hoe vind je deze cover? Ik kan alles nog veranderen (:



    Wauw thanks! ik vind hem echt tof :9~


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    HoIIy schreef:
    × titel: Vang de sterren, graag eentje met en zonder versie, want ik ben nog niet helemaal zeker van de titel.
    × overige tekst: "En doe een wens"
    × korte samenvatting / uitleg:
    Inge Blackboat of "Inky Black" is nogal de loner van de klas. Als ook haar beste vriendin, Chann, dood wordt gevonden, en Inky met niets dan een dagboek overblijft, heeft ze eigenlijk geen idee wat ze zou moeten doen. Eigenlijk hoeft het voor haar ook niet meer zo nodig, maar Johnny, Chann's broer, denkt daar anders over. En hij vindt dat Inky hem moet helpen om uit te vinden wat er met Chann gebeurd is, en of ze wel echt dood is.

    × afbeeldingen:
    Voor Inky mag je van mij Georgie Henley gebruiken van in "Perfect Sisters". (Dus met de halve gothic look)
    Als je Chann erop wilt zetten, kan je Freya Tingley met wit haar (dit heeft ze in Hamlock voor een deel van de serie geloof ik) gebruiken.
    Hier nog een lijstje met dingen die je erop zou kunnen zetten, hoeft niet natuurlijk (de plaatjes erachter zijn ook alleen inspiratie)
    - Sterren (1, 2, 3, 4)
    - Inktspletters (1, 2, 3)
    - Wolf (1, 2)
    - (Gevallen) engel (1, 2)
    Niet alles hoeft erin natuurlijk ^^
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: Duister, maar wel met een beetje hoop. Het verhaal gaat over onder anderen demonen en engelen, maar ook over een gewoon tienermeisje dat probeert uit te vinden wie ze is.
    × overige wensen / bijzonderheden: -


    Hii, wat vind je hiervan? Ik heb ook een versie zonder titel gemaakt, maar ik kan de titel uiteraard later nog aanpassen als je dat wil. Stuur dan gewoon even een berichtje (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik zet hier even random een berichtje neer zodat dit topic hoger komt in MT, verder is deze mededeling nutteloos :Y)

    Die cover boven mij is trouwens echt awesome!

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 17:54 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Oh gosh die is mooi! Kunnen de meisjes wel iets groter? Verder is ie echt perfect ^^


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    Oh gosh die is mooi! Kunnen de meisjes wel iets groter? Verder is ie echt perfect ^^

    Ik heb het aangepast!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 15:43 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Middernacht schreef:
    Hallo!

    × titel (wel/niet op de cover?): Identity, hier ben ik echter nog niet helemaal over uit, ik zou dus ook graag een zonder titel willen.
    × overige tekst: You can checkout any time you like, but you can never leave.
    × korte samenvatting / uitleg:
    Als alles fout dreigt te lopen probeert Tara zichzelf te beschermen en het misdaadmilieu te ontvluchten. Maar zo gemakkelijk gaat dat niet.
    Haar verleden achtervolgt haar en haar bende zal nergens voor terugdeinzen om haar binnen de ‘familie’ te houden.

    Tara vlucht naar Charming, een klein stadje in California, die bewaakt wordt door de motorclub SAMCRO.
    Als ze onbedoelt verlieft wordt op een van SAMCRO's leden, laat ze zich weer in met het criminele leven en lijkt het verleden zich te herhalen. Tijdens een politie onderzoek komt haar ware identiteit bovendrijven en is ze ook niet meer veilig voor SAMCRO. Zelfs de man die van haar lijkt te houden, kan haar niet redden. Ze moet een manier zoeken om hun vertrouwen te winnen.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): ets gerelateerd aan rook, de nacht en iets met motors (harley''s) en evt. dit logo
    - Faceclaims: 1, / 2
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: spanning, stoer, avontuurlijk, misdadig?
    × overige wensen / bijzonderheden: graag zwart en wit

    Hii, hoe vind je deze cover? Ik heb er een versie zonder titel bij gedaan, maar als je je titel verandert mag je me ook altijd een berichtje sturen. Dan pas ik de cover gewoon aan (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)
    Ik heb het aangepast!



    Ja, zo is ie perfect, dankjewel!


    obsessive rage

    Hei hei ben ik weer! Ik vond je vorige cover echt super mooi. Een vriendin van me zoekt een cover, maar heeft zelf geen quizlet, dus ik vraag hem voor haar aan :)

    × titel (wel/niet op de cover?): Puppylove (wel op de cover)
    × overige tekst: (Het is een fanfictie over Liam Dunbar van Teen wolf) Liam Dunbar
    × korte samenvatting / uitleg:
    ''Ik snap niks van hun,'' zei Stiles tegen Lydia terwijl hij knikte naar een bekvechtende Madison en Liam.
    ''Ze doen zo hun best om elkaar te haten, maar met welk doel?'' ging hij verder, terwijl Lydia een onschuldige glimlach op haar gezicht had.
    ''Ze kunnen elkaar niet uitstaan, maar toch blijven ze elkaar opzoeken. Het lijkt wel alsof ze ruzie willen zoeken met elkaar. Was hun relatie dan zo slecht?''
    ''Dat is liefde Stiles,'' glimlachte Lydia terwijl ze nog steeds naar Madison en Liam keek.
    ''Liefde? Hoe kan je dat nou liefde noemen?''
    ''Zie je het dan echt niet? Zie je de passie niet die er tussen hun is? Zie je de lust in hun ogen niet als ze elkaar tegen komen? Zie je de jaloerse trekjes niet? Het is toch allemaal zo duidelijk? Kom op Stiles, ze zijn nog steeds verliefd,'' zei Lydia tegen hem.
    ''Wat voor een soort liefde hebben hun dan wel niet?''
    ''Nou Stiles dat noem je Puppylove.''
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    *Dylan Sprayberry als Liam Dunbar
    *Phoebe Tonkin als Madison Steel
    *Iets weerwolf gerelateerds, zoals bv een volle maan.
    × horizontaal of verticaal: verticaal
    × sfeer: Duister met een tintje lichaam zeg maar. Zoals hun gevoelens voor elkaar, maar niet te duister!
    × overige wensen / bijzonderheden: /
    Alvast bedankt en bij vragen hoor ik het wel!


    Second Star to the Right and straight on till the morning

    Hoi! Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben doe ik iets langer over de covers dan normaal... Ik heb het gewoon best wel druk op het moment ):
    Anyways, ik ben jullie dus niet vergeten en de covers komen er zo snel mogelijk aan!

    Mocht je ontzettende haast hebben met je cover, stuur dan even een pb en dan kijk ik wat ik voor je kan doen

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 20:08 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Hoi! Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben doe ik iets langer over de covers dan normaal... Ik heb het gewoon best wel druk op het moment ):
    Anyways, ik ben jullie dus niet vergeten en de covers komen er zo snel mogelijk aan!

    Mocht je ontzettende haast hebben met je cover, stuur dan even een pb en dan kijk ik wat ik voor je kan doen


    Kan altijd gebeuren, toch? Neem je tijd (wbw)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Tragically schreef:
    × titel (wel/niet op de cover?): Angels & Hunters
    × overige tekst: Tragically
    × korte samenvatting / uitleg:
    When Dean starts refusing pies, Sam knows something is wrong. And where is Castiel when you need him?
    Mijn samenvatting is er eigenlijk nog niet, maar het is een Destiel, waarin Mpreg voorkomt.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    1
    2
    Foto 1 wil er het liefste in, 2 hoeft niet per se. Als je zelf nog iets leuks weet mag je altijd uitleven, aangezien ik de cover nog niet echt voor me zie.
    × horizontaal of verticaal: Wat je zelf het leukste vind/ het beste vind passen bij het verhaal.
    × sfeer: Donker.
    × overige wensen / bijzonderheden: Liever geen taarten in de cover alsjeblieft :Y)


    Hii, je cover is af! Laat je even weten wat je ervan vindt? Alles kan nog worden aangepast (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hii, je cover is af! Laat je even weten wat je ervan vindt? Alles kan nog worden aangepast (:


    Ik vind hem echt geweldig! Dankjewel voor je hulp! ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het spijt me trouwens dat ik geen foto's heb uitgezocht :')


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Perpetual schreef:
    (...)
    Hii, hoe vind je deze cover? Ik heb er een versie zonder titel bij gedaan, maar als je je titel verandert mag je me ook altijd een berichtje sturen. Dan pas ik de cover gewoon aan (:




    wow hij is super tof, maar zou je misschien de man wat duidelijker kunnen maken en de lijnen van het logo wat zachter

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 18:38 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Titel: Pappilon (liefst met en zonder als dat kan)
    Ondertitel: -
    Auteur: Isa van Zwam
    Samenvatting:


    Bethany Saint is samen met twee andere engelen (Xavier en Ariël) naar de aarde gestuurd. Het is haar missie om de aarde te beschermen tegen de duistere machten, nu lijkt er niks met het stadje aan de hand te zijn, maar wat als er blauw/zwarte (ik ben er nog niet helemaal uit) vlinders komen die een spoor van vernieling en moord achterlaten. Zouden de drie engelen dan toch wel nodig zijn? En welk van de drie engelen kan de aarde dan tegen deze moordende duistere vlinders beschermen?

    Sfeer: Fantasie en Avontuur
    Afmetingen: horizontaal, liefst 512x800 dat zijn namelijk de wattpad afmetingen waar hij ook op komt te staan ^^
    Foto's:
    Engel: 1), 2), 3) en 4).
    Bethany Saint: Holland Roden 1), 2) en 3)
    Vlinders: 1), 2) en 3).
    Handen: 1), 2)

    Sorry dat ik hem nog een keer stuur maar ik had een beetje het idee dat je erover heen gekeken had, sorry als je hem wel had gezien maar er niks mee wil doen...


    "The stars replaced the emptiness of my heart."