• I'm back! En nu echt. Dus doe vooral een aanvraag!

    Wel een idee voor een story, maar nog geen cover? Of heb je ergens anders een cover voor nodig?
    Laat mij dan een cover voor je maken!




    Vul het volgende lijstje in om een cover aan te vragen:
    × titel (wel/niet op de cover?):
    × overige tekst:
    × korte samenvatting / uitleg:
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    × horizontaal of verticaal:
    × sfeer:
    × overige wensen / bijzonderheden:

    Tip: denk bij afbeeldingen niet alleen aan faceclaims, maar ook aan elementen of voorwerpen die een belangrijke rol spelen in je verhaal. Uiteraard is dit niet verplicht, maar het voegt wel iets unieks toe aan je cover (:




    Praktische info:
    1) Ik probeer covers binnen twee weken te maken. Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

    2) Geen cover meer nodig? Laat het eventjes weten alsjeblieft.

    3) Toch iets aanpassen? Ik bewaar altijd alle bestanden - ook als je cover al lang af is -, dus meld je even. Ik kan het dan voor je veranderen, geen enkel probleem.

    4) In principe is niets te gek, dus vertel me vooral jouw ideeën (:




    Voorbeelden (bekijk ook vooral eerder gemaakte covers!):

    Gemaakte covers:
    Gesorteerd op titel, met username erbij indien dubbele titel:

    > A broken world: cover
    > Angels & Hunters: cover
    > Battlefield: cover
    > Behind doors: cover
    > Bliksemschicht: cover
    > Broken crown: cover
    > Butterflies of the dead: cover
    > City of the cold: cover
    > Crown princess: cover
    > Dageraad: cover
    > De jacht: cover
    > De laatste reis: cover, banner
    > Dinsdag de 12de: cover
    > Disarranged: cover
    > Don’t touch me: cover
    > Dromend: cover
    > Een gebroken wereld: cover
    > Fånge: cover
    > Fatal Valentine: cover
    > Fout in het verleden: cover
    > Gave it all away: cover, banner
    > Het laatste schot: cover
    > Him & Him: cover
    > His eyes: cover
    > I'm still here bitches: cover, banner
    > Identity: cover met titel, cover zonder titel
    > Indringers: cover
    > Inhuman: cover, banner
    > Je liet haar hand los: cover
    > Judaskus: cover met titel, cover zonder titel
    > Lavendel in de winter: cover
    > Letters to my heart: cover
    > Look alike: cover
    > Love me like you do: cover
    > Madness: cover
    > Malena: cover
    > Mentally Deranged: cover
    > Mist: cover
    > Niemand is thuis: cover met titel, cover zonder titel
    > Onbesuisd: cover
    > Oulfold: cover
    > Papillon: cover met titel, cover zonder titel
    > Pferza: cover
    > Plague: cover
    > Reality: cover
    > Rule 99: cover
    > Schaduwwereld: cover
    > Secrets: cover
    > Silver bells: cover, banner
    > Stamroos: cover
    > The deadpool: cover
    > The Diary: cover
    > The princess: cover
    > The Queen: cover
    > The subway dude who saved her: cover
    > Unforgivable: cover
    > Vang de sterren: cover met titel, cover zonder titel
    > Who's a bad girl now • DM: cover

    Zonder titel - gesorteerd op (oude) username:

    > Pans_Daughter: cover

    (laatst bijgewerkt: 19 december 2017)


    [ bericht aangepast op 20 dec 2017 - 23:56 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Over een hele lange tijd geen idee waneer.
    Wil ik aan een storie gaan beginnen. (Wauw wat een nieuws xD )
    Maar als het misschien door iets wat langer duurt is het dus niet heel erg ofz. :)



    × titel (wel/niet op de cover?):
    Cat (Graag op de cover)

    × overige tekst: ik wil graag ook 'paardenvriend' er op. Dat hoeft niet heel opvallend.

    × korte samenvatting / uitleg:
    Harry Styles is niet zomaar een jongen. Harry heeft kat-achtige trekjes. Hij heeft tussen zijn wilde krullen namelijk kattenoortjes verborgen, moet regelmatig zijn snorharen weg halen en zijn scherpe nagels bij knippen. Ook spint en blaast hij als een kat. Hij heeft een goede vriend Louis, de rest van de school vind Harry eigenlijk maar een rare jongen.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    Ik zou graag Harry Styles er op hebben. En als het zou kunnen: iets met een van zijn kattentrekjes.
    Het liefste wel een vrolijke. Wat Harry is wel een vrolijke jongen. Ook houd hij van de natuur. Dus misschien iets met een mooi bos of grasveld? (:
    (Op een magische wijzen vinden covers makers altijd perfecte afbeeldingen die ik nooit gevonden zou kunnen krijgen.)

    × horizontaal of verticaal: lol. Verticaal is dat hij dan recht op staat toch? Dan wil ik die. (:

    × sfeer: Relaxt, met veel natuur. (:

    × overige wensen / bijzonderheden: Ehm... Even denken... Niet echt iets dat me nu te binnen schiet. (:

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 23:41 ]


    Treat People With Kindness

    Atarau schreef:
    Ik heb de verhaallijn iets veranderd dus als het geen probleem is vul ik het lijstje nog een keer in want ik weet niet of je daar wat aan hebt ^^

    • Titel (erop? ja/nee)
    Papillon, als het kan eentje met en zonder titel. Als het ergens kan zou ik er ook graag bij hebben staan dat het het eerste 'deel' is.
    • Username (erop? ja/nee)
    Isa van Zwam, waar de titel erbij staat graag erbij op de andere niet.
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)
    Bethany Saint is een doodnormale tiener, heeft twee bezorgde ouders en een 3 jaar jonger zusje. Een beste vriendin die Jane Cooper heet en een relatie met een van de knapste jongens van de school, Xavier Whistle. Op haar 13e verjaardag vertellen haar ouders haar dat ze haar als vondeling hebben gevonden en dus niet daadwerkelijk hun kind is. Na die dag is Bethany op zoek naar haar echte afkomst en geschiedenis. Niets lijkt te kloppen totdat een bepaalde jongen Aiden Firewood genaamd op school verschijnt. Bethany ontdekt dat ze een engel is gestuurd om de aarde te beschermen tegen de duistere krachten. Bethany valt echter voor de duistere Aiden die haar helemaal van haar doel afhoudt, maar wat kan Bethany doen als engel als ze niet eens haar eigen krachten weet. Aiden die een hooggeplaatste demon is maakt de liefde tussen de twee werelden onmogelijk. Bethany zet alles op alles om hun liefde te redden, maar wanneer ze moet kiezen tussen haar liefde voor Aiden en het redden van de wereld maakt ze de verkeerde keuze, de wereld stort in, in puinhoop en oorlog. Xavier de jongen die ondanks alles nog steeds gevoelens voor haar heeft verdwijnt tussen de wereld van oorlog en puin. Zou Bethany hem daadwerkelijk kunnen verlaten?

    Sorry als het een beetje vaag is...

    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    Ik zoek niet persé iets maar als je graag wat wilt hebben heb ik hieronder wel enkele faceclaims.
    Holland Roden als Bethany Saint --> 1 & 2
    Adelaide Kane als Jane Cooper --> 1 & 2
    Xavier Whistle als Colton Haynes --> 1 & 2
    Tyler Hoechlin als Aiden Firewood --> 1 & 2
    Als het kan ook een vlinder of meerdere ^^

    Nogmaals deze afbeeldingen hoef je niet te gebruiken, liever niet zelfs! Want ik vind altijd dat covermakers zelf altijd hele goede ideeën hebben!
    • Evt. extra tekst/lettertype
    De titel graag in een sierlijk lettertype rest maakt vrij weinig uit.
    • Algemene sfeer
    Dit gaat vreemd klinken maar een beetje magisch maar toch realistisch want het speelt zich gewoon op de aarde af, al zijn er welke enkele bovennatuurlijke dingen.
    • Extra
    Ik hoop dat je er iets moois van kan maken! Het liefste zou ik wel graag een vlinder/vlinders erop willen want daarmee wordt de wereld een soort van vernietigd (dit klinkt zo vaag maar ja vlinders!)


    Hiya, je cover is eindelijk af! Ik vind hem persoonlijk vrij simpel zonder tekst, dus mocht je nog iets toe willen voegen ofzo dan hoor ik dat graag. Natuurlijk kan ik ook alle andere dingen nog aanpassen (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Dankjewel! Ik vindt hem met tekst ook mooier! Bedankt hier heb ik zeker iets aan!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Framboise schreef:
    × titel (wel/niet op de cover?): wel: Unforgivable

    × overige tekst: A Dutch HS Fanfic

    × korte samenvatting / uitleg: Rosemary Olivia Williams was een van de weinigen die de aandacht trok van Harold Edward Styles, voordat hij met de X Factor meedeed en voordat One Direction ontstond. Ze waren een aantal maanden gelukkig samen, tot Harry moest kiezen tussen 1D of Rose. Toen Harry koos voor beroemdheid brak Roses hart, terwijl ze Harry in die periode van haar leven meer dan ooit nodig had. Rose besloot dat ze nooit meer iets te maken wilde hebben met Harry Styles.
    Vier jaar na de break-up van One Direction in 2016, zijn ze beide bezig in de acteerwereld. Die blijkt kleiner dan ze denken als ze samen de hoofdrollen in een film komen te spelen.
    Plotseling gebeuren er meerdere dingen tegelijk. Harry probeert Rose weer voor zich te winnen, terwijl een van Harry's oude vlammen een geheim bewaart dat allang vertelt had moeten worden.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): mijn faceclaims zijn Harry Styles en Kristina Bazan. Het liefst van Harry een foto met kort haar (zijn haircut in 2016) maar daar zijn erg moeilijk plaatjes van te vinden, dus dan mag het ook van voor de haircut zijn (lang haar). Deze fanedit van zijn haar vond ik wel mooi. Van Kristina Bazan een plaatje met blond haar en zonder pony.

    × horizontaal of verticaal: verticaal

    × sfeer: Liefdevol, maar ook een klein beetje verdrietig.

    × overige wensen / bijzonderheden: Ik ga deze cover gebruiken op Wattpad, dus waarschijnlijk niet op Quizlet. Als je daar bezwaren tegen hebt moet je het even laten weten.


    Hii, sorry dat het zo lang duurt allemaal... Ik hoop dat je de cover mooi vindt! Zo niet, laat het me dan even weten. Ik beloof je dat ik het dan binnen een dag aanpas :)


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Hii, sorry dat het zo lang duurt allemaal... Ik hoop dat je de cover mooi vindt! Zo niet, laat het me dan even weten. Ik beloof je dat ik het dan binnen een dag aanpas :)




    Wauw! Hij is zoooooooo mooi! Ik ben er echt heel erg blij mee! Ook fijn dat je de cover toch zo snel na het berichtje kon maken, bedankt!
    Wat me nu nog te binnen schiet, is dat ik graag mijn username erop wil hebben. Dus zou die, Framboise, ergens rechtsonder kunnen?
    Voor de rest is de cover echt perfect!
    Xx


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    Framboise schreef:
    (...)


    Wauw! Hij is zoooooooo mooi! Ik ben er echt heel erg blij mee! Ook fijn dat je de cover toch zo snel na het berichtje kon maken, bedankt!
    Wat me nu nog te binnen schiet, is dat ik graag mijn username erop wil hebben. Dus zou die, Framboise, ergens rechtsonder kunnen?
    Voor de rest is de cover echt perfect!
    Xx


    Ja ik had even niet normaal veel deadlines op de uni, maar ik ga het werk de komende dagen even inhalen!
    Hier is de cover met username:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Kan ik een aanvraagje doen? (:

    × titel (wel/niet op de cover?): Schaduwwereld, wel erop natuurlijk
    × overige tekst: "naam hier" als naam (ivm dat ik mijn auteursnaam niet bekend wil maken)
    × korte samenvatting / uitleg: Wanneer de dagen op hun kortst zijn, wordt het lichaam van een vermiste jongen gevonden. Hij is bruut mishandeld, verminkt en daarna genadeloos vermoord. De daders worden nooit veroordeeld.

    Zes jaar later ontwaakt de wereld na een koude, strenge winter. De fanatieke advocate Grace Bergman is gewend aan de vele doodsbedreigingen en gooit ze tegenwoordig ongelezen bij het afval. Het wordt de grootste fout in haar leven.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): Iets met mist of schaduwen, misschien een bang hert of zoiets, geen herkenbare personen
    × horizontaal of verticaal: verticaal
    × sfeer: duister, mysterieus, ik hou van donker en van zwart wit (al is een beetje kleur nooit weg natuurlijk, maar met mate)
    × overige wensen / bijzonderheden: nope (:


    oi, suzy

    Ook ik kom met een aanvraag voor een cover.


    × titel (wel/niet op de cover?): Don't Touch Me (op
    de cover)

    × overige tekst: nee

    × korte samenvatting / uitleg: Tis een Larry verhaal, ze hebben ook wat samen. Ze zijn rond de 17 jaar. Harry wilt het rustig aan doen met hun relatie. Maar Louis kan niet van Harry afblijven en gaat altijd verder dan Harry het toelaat. Harry houd wel van Louis maar weet niet wat hij moet doen zodat Louis meer van hem afblijft als Harry dat wilt.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): Er moet wel kleur in de cover zitten. An ik wil Harry en Louis er op. Verder had ik eerlijk niet heel veel ideeën voor afbeeldingen.

    × horizontaal of verticaal: verticaal

    × sfeer: romantisch maar toch ook maar wat uh dramatisch?

    × overige wensen / bijzonderheden: niet dat me zo te binnen schiet. Oh ja. Het heeft geen haast. (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 12:19 ]


    Treat People With Kindness

    Jure schreef:
    Kan ik een aanvraagje doen? (:

    × titel (wel/niet op de cover?): Schaduwwereld, wel erop natuurlijk
    × overige tekst: "naam hier" als naam (ivm dat ik mijn auteursnaam niet bekend wil maken)
    × korte samenvatting / uitleg: Wanneer de dagen op hun kortst zijn, wordt het lichaam van een vermiste jongen gevonden. Hij is bruut mishandeld, verminkt en daarna genadeloos vermoord. De daders worden nooit veroordeeld.

    Zes jaar later ontwaakt de wereld na een koude, strenge winter. De fanatieke advocate Grace Bergman is gewend aan de vele doodsbedreigingen en gooit ze tegenwoordig ongelezen bij het afval. Het wordt de grootste fout in haar leven.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): Iets met mist of schaduwen, misschien een bang hert of zoiets, geen herkenbare personen
    × horizontaal of verticaal: verticaal
    × sfeer: duister, mysterieus, ik hou van donker en van zwart wit (al is een beetje kleur nooit weg natuurlijk, maar met mate)
    × overige wensen / bijzonderheden: nope (:


    Hoi, ik hoop dat je de cover mooi vindt zo! Ik kan alles nog aanpassen, ook als je er later nog je auteursnaam op wil (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Heel mooi! Ik vind alleen het lettertype te veel linken aan fantasy. Zou je daar een iets meer 'basic' font van kunnen maken? Je mag trouwens ook schaduwwereld opsplitsen in twee woorden, dus dat 'wereld' onder 'schaduw' komt te staan, als het niet past. Ik hou van grote titels, haha.


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Heel mooi! Ik vind alleen het lettertype te veel linken aan fantasy. Zou je daar een iets meer 'basic' font van kunnen maken? Je mag trouwens ook schaduwwereld opsplitsen in twee woorden, dus dat 'wereld' onder 'schaduw' komt te staan, als het niet past. Ik hou van grote titels, haha.


    Ik heb gekeken naar het opsplitsen van de titel, maar ik vond dat zelf niet zo'n mooi resultaat geven. Ik heb wel een ander lettertype gezocht. Ik hoop dat je het mooi vindt zo en anders hoor ik dat natuurlijk graag!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Dat is al veel beter! Dank je wel!!


    oi, suzy

    Maak je nog covers?

    Galactica schreef:
    Maak je nog covers?


    Jupp, dus doe gerust een aanvraag (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    (...)

    Jupp, dus doe gerust een aanvraag (:


    Oké! Ik doe het morgen denk ik...