• I'm back! En nu echt. Dus doe vooral een aanvraag!

    Wel een idee voor een story, maar nog geen cover? Of heb je ergens anders een cover voor nodig?
    Laat mij dan een cover voor je maken!




    Vul het volgende lijstje in om een cover aan te vragen:
    × titel (wel/niet op de cover?):
    × overige tekst:
    × korte samenvatting / uitleg:
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    × horizontaal of verticaal:
    × sfeer:
    × overige wensen / bijzonderheden:

    Tip: denk bij afbeeldingen niet alleen aan faceclaims, maar ook aan elementen of voorwerpen die een belangrijke rol spelen in je verhaal. Uiteraard is dit niet verplicht, maar het voegt wel iets unieks toe aan je cover (:




    Praktische info:
    1) Ik probeer covers binnen twee weken te maken. Haast? Stuur even een berichtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen!

    2) Geen cover meer nodig? Laat het eventjes weten alsjeblieft.

    3) Toch iets aanpassen? Ik bewaar altijd alle bestanden - ook als je cover al lang af is -, dus meld je even. Ik kan het dan voor je veranderen, geen enkel probleem.

    4) In principe is niets te gek, dus vertel me vooral jouw ideeën (:




    Voorbeelden (bekijk ook vooral eerder gemaakte covers!):

    Gemaakte covers:
    Gesorteerd op titel, met username erbij indien dubbele titel:

    > A broken world: cover
    > Angels & Hunters: cover
    > Battlefield: cover
    > Behind doors: cover
    > Bliksemschicht: cover
    > Broken crown: cover
    > Butterflies of the dead: cover
    > City of the cold: cover
    > Crown princess: cover
    > Dageraad: cover
    > De jacht: cover
    > De laatste reis: cover, banner
    > Dinsdag de 12de: cover
    > Disarranged: cover
    > Don’t touch me: cover
    > Dromend: cover
    > Een gebroken wereld: cover
    > Fånge: cover
    > Fatal Valentine: cover
    > Fout in het verleden: cover
    > Gave it all away: cover, banner
    > Het laatste schot: cover
    > Him & Him: cover
    > His eyes: cover
    > I'm still here bitches: cover, banner
    > Identity: cover met titel, cover zonder titel
    > Indringers: cover
    > Inhuman: cover, banner
    > Je liet haar hand los: cover
    > Judaskus: cover met titel, cover zonder titel
    > Lavendel in de winter: cover
    > Letters to my heart: cover
    > Look alike: cover
    > Love me like you do: cover
    > Madness: cover
    > Malena: cover
    > Mentally Deranged: cover
    > Mist: cover
    > Niemand is thuis: cover met titel, cover zonder titel
    > Onbesuisd: cover
    > Oulfold: cover
    > Papillon: cover met titel, cover zonder titel
    > Pferza: cover
    > Plague: cover
    > Reality: cover
    > Rule 99: cover
    > Schaduwwereld: cover
    > Secrets: cover
    > Silver bells: cover, banner
    > Stamroos: cover
    > The deadpool: cover
    > The Diary: cover
    > The princess: cover
    > The Queen: cover
    > The subway dude who saved her: cover
    > Unforgivable: cover
    > Vang de sterren: cover met titel, cover zonder titel
    > Who's a bad girl now • DM: cover

    Zonder titel - gesorteerd op (oude) username:

    > Pans_Daughter: cover

    (laatst bijgewerkt: 19 december 2017)


    [ bericht aangepast op 20 dec 2017 - 23:56 ]


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Oh eh mijn cover kan je overslaan ik hoef hem niet meer.

    Ik heb de verhaallijn iets veranderd dus als het geen probleem is vul ik het lijstje nog een keer in want ik weet niet of je daar wat aan hebt ^^

    • Titel (erop? ja/nee)
    Papillon, als het kan eentje met en zonder titel. Als het ergens kan zou ik er ook graag bij hebben staan dat het het eerste 'deel' is.
    • Username (erop? ja/nee)
    Isa van Zwam, waar de titel erbij staat graag erbij op de andere niet.
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)

    Bethany Saint is een doodnormale tiener, heeft twee bezorgde ouders en een 3 jaar jonger zusje. Een beste vriendin die Jane Cooper heet en een relatie met een van de knapste jongens van de school, Xavier Whistle. Op haar 13e verjaardag vertellen haar ouders haar dat ze haar als vondeling hebben gevonden en dus niet daadwerkelijk hun kind is. Na die dag is Bethany op zoek naar haar echte afkomst en geschiedenis. Niets lijkt te kloppen totdat een bepaalde jongen Aiden Firewood genaamd op school verschijnt. Bethany ontdekt dat ze een engel is gestuurd om de aarde te beschermen tegen de duistere krachten. Bethany valt echter voor de duistere Aiden die haar helemaal van haar doel afhoudt, maar wat kan Bethany doen als engel als ze niet eens haar eigen krachten weet. Aiden die een hooggeplaatste demon is maakt de liefde tussen de twee werelden onmogelijk. Bethany zet alles op alles om hun liefde te redden, maar wanneer ze moet kiezen tussen haar liefde voor Aiden en het redden van de wereld maakt ze de verkeerde keuze, de wereld stort in, in puinhoop en oorlog. Xavier de jongen die ondanks alles nog steeds gevoelens voor haar heeft verdwijnt tussen de wereld van oorlog en puin. Zou Bethany hem daadwerkelijk kunnen verlaten?

    Sorry als het een beetje vaag is...

    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    Ik zoek niet persé iets maar als je graag wat wilt hebben heb ik hieronder wel enkele faceclaims.
    Holland Roden als Bethany Saint --> 1 & 2
    Adelaide Kane als Jane Cooper --> 1 & 2
    Xavier Whistle als Colton Haynes --> 1 & 2
    Tyler Hoechlin als Aiden Firewood --> 1 & 2
    Als het kan ook een vlinder of meerdere ^^

    Nogmaals deze afbeeldingen hoef je niet te gebruiken, liever niet zelfs! Want ik vind altijd dat covermakers zelf altijd hele goede ideeën hebben!
    • Evt. extra tekst/lettertype
    De titel graag in een sierlijk lettertype rest maakt vrij weinig uit.
    • Algemene sfeer
    Dit gaat vreemd klinken maar een beetje magisch maar toch realistisch want het speelt zich gewoon op de aarde af, al zijn er welke enkele bovennatuurlijke dingen.
    • Extra
    Ik hoop dat je er iets moois van kan maken! Het liefste zou ik wel graag een vlinder/vlinders erop willen want daarmee wordt de wereld een soort van vernietigd (dit klinkt zo vaag maar ja vlinders!)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 18:47 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lunea schreef:
    Ik heb de verhaallijn iets veranderd dus als het geen probleem is vul ik het lijstje nog een keer in want ik weet niet of je daar wat aan hebt ^^

    • Titel (erop? ja/nee)
    Pappilon, als het kan eentje met en zonder titel. Als het ergens kan zou ik er ook graag bij hebben staan dat het het eerste 'deel' is.
    • Username (erop? ja/nee)
    Isa van Zwam, waar de titel erbij staat graag erbij op de andere niet.
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)
    Bethany Saint is een doodnormale tiener, heeft twee bezorgde ouders en een 3 jaar jonger zusje. Een beste vriendin die Jane Cooper heet en een relatie met een van de knapste jongens van de school, Xavier Whistle. Op haar 13e verjaardag vertellen haar ouders haar dat ze haar als vondeling hebben gevonden en dus niet daadwerkelijk hun kind is. Na die dag is Bethany op zoek naar haar echte afkomst en geschiedenis. Niets lijkt te kloppen totdat een bepaalde jongen Aiden Firewood genaamd op school verschijnt. Bethany ontdekt dat ze een engel is gestuurd om de aarde te beschermen tegen de duistere krachten. Bethany valt echter voor de duistere Aiden die haar helemaal van haar doel afhoudt, maar wat kan Bethany doen als engel als ze niet eens haar eigen krachten weet. Aiden die een hooggeplaatste demon is maakt de liefde tussen de twee werelden onmogelijk. Bethany zet alles op alles om hun liefde te redden, maar wanneer ze moet kiezen tussen haar liefde voor Aiden en het redden van de wereld maakt ze de verkeerde keuze, de wereld stort in, in puinhoop en oorlog. Xavier de jongen die ondanks alles nog steeds gevoelens voor haar heeft verdwijnt tussen de wereld van oorlog en puin. Zou Bethany hem daadwerkelijk kunnen verlaten?

    Sorry als het een beetje vaag is...

    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    Ik zoek niet persé iets maar als je graag wat wilt hebben heb ik hieronder wel enkele faceclaims.
    Holland Roden als Bethany Saint --> 1 & 2
    Adelaide Kane als Jane Cooper --> 1 & 2
    Xavier Whistle als Colton Haynes --> 1 & 2
    Tyler Hoechlin als Aiden Firewood --> 1 & 2
    Als het kan ook een vlinder of meerdere ^^

    Nogmaals deze afbeeldingen hoef je niet te gebruiken, liever niet zelfs! Want ik vind altijd dat covermakers zelf altijd hele goede ideeën hebben!
    • Evt. extra tekst/lettertype
    De titel graag in een sierlijk lettertype rest maakt vrij weinig uit.
    • Algemene sfeer
    Dit gaat vreemd klinken maar een beetje magisch maar toch realistisch want het speelt zich gewoon op de aarde af, al zijn er welke enkele bovennatuurlijke dingen.
    • Extra
    Ik hoop dat je er iets moois van kan maken! Het liefste zou ik wel graag een vlinder/vlinders erop willen want daarmee wordt de wereld een soort van vernietigd (dit klinkt zo vaag maar ja vlinders!)



    Even buiten de context van dit topic, maar je titel is Pappilon, slaat dat in die zin op het Franse woord voor vlinder? Want dan spel je het namelijk 'Papillon' ^^
    (om fouten in titels te voorkomen, zou namelijk jammer zijn, als het niet om het Franse woord ging heb ik niks gezegd hehe)


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)


    Even buiten de context van dit topic, maar je titel is Pappilon, slaat dat in die zin op het Franse woord voor vlinder? Want dan spel je het namelijk 'Papillon' ^^
    (om fouten in titels te voorkomen, zou namelijk jammer zijn, als het niet om het Franse woord ging heb ik niks gezegd hehe)

    Hihi shit, ja dat was wel t idee, dankje! Eventjes snel veranderen dan :Y)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    × titel (wel/niet op de cover?): Who's Next, wel op de cover.
    × overige tekst: /
    × korte samenvatting / uitleg:Het team staat voor een lastige zaak. Overal en nergens duiken gemartelde lijken op, met ieder geen verband te trekken op een mogelijke moordenaar. Het lijken volledig willekeurig gekozen slachtoffers, maar wat als er een copycat opduikt, terwijl de gewone dader nog vrij rondloopt? Ashley en haar team staan voor dit raadsel.
    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): Des te enger, des te beter. Beschrijving idee personages:
    Maikel Ashley Ivy
    Lucas
    Hoeven zeker niet gebruikt te worden :'D van mij mag je los gaan.
    Iets met een mes zou wel gaaf zijn en misschien iets wat volkomen willekeur aangeeft :')
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: Angstaanjagend
    × overige wensen / bijzonderheden: Wie weet heb je er iets aan, maar dit was deel 1 miss you

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 8:43 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Deze hoeft niet meer

    [ bericht aangepast op 9 feb 2017 - 15:58 ]


    all because i liked a girl


    Oja, een kinda schaduw figuur zou ook wel cool zijn :'D dus met een capuchon die zijn gezicht bedekt :3


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Middernacht schreef:
    (...)


    wow hij is super tof, maar zou je misschien de man wat duidelijker kunnen maken en de lijnen van het logo wat zachter

    Oh ik had dit helemaal over het hoofd gezien, sorry.. Ik was echt niet normaal druk :(
    Maar ik heb je cover aangepast! Vind je hem mooier zo?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Chrysante schreef:
    Vul het volgende lijstje in om een cover aan te vragen:
    × titel (wel/niet op de cover?): Dageraad (Wel op de cover graag)
    × overige tekst: "Without a sun, you'll never catch the daylight"
    × korte samenvatting / uitleg:
    Diep in het heelal, ver van de aarde, in een gedeelte van de ruimte dat zo ver is dat het in de komende duizend jaar niet ontdekt gaat worden, ligt de planeet Estreya. Hier zijn twee verschillende werelden, de Dies en de Nox. Over Dies heerst Cae, ook wel bekend als god van de dag. Over Nox heerst de godin van de nacht, Menta. Al lang leven deze twee werelden al in vrede samen. Cae en Menta krijgen vier kinderen: een tweeling, genaamd Alia en Marene, Ira, en Astro. Als één wereld en als één gezin leven de twee vorsten samen. Maar als Cae de macht probeert te grijpen in Nox, gaat alles mis. De wezens uit Nox doden Cae en zo beland Cae onder het oppervlak, in de dodenwereld, waar hij beetje bij beetje herrijst. Boven de aarde hebben een paar Noxwezens Menta van de troon gestoten en haar opgesloten in haar eigen kerkers. De vier kinderen worden verdeeld over vier grote gevangenissen in Dies, dat is omgedoopt tot Nux. Want dat deze vier bestemd zijn om het kwaad te verstoten met hun krachten weten ze heel goed…

    Ondertussen leven Alia, Marene, Ira en Astro verspreid door Nux in kleine gebiedjes, stuk voor stuk onverlaatbaar. De vier hebben geen weet van hun gaven, geen weet van hun lot, geen weet van wie ze nou echt zijn. Terwijl de wezens van Nox maar wachten op hun koningin en hun redding, hunkeren de ex-Dies bewoners maar naar één ding: zonlicht. Maar zonder dag zal het ochtendlicht hen nooit bereiken…

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    ~ Een licht verduisterde maan
    ~ Een meisje van ongeveer 17 met blond haar en grijze ogen (Alia)
    ~ Een jongen, ook van ongeveer 17 met blond haar en blauwe ogen (Marene)
    ~ Een meisje van ongeveer 15 met rood haar en bruine ogen (Ira)
    ~ Een jongen van ongeveer 14 met donkerbruin haar en groene ogen (Astro)
    ~ Een zwakke lichtstraal uit één van de hoeken waar heel vaag een lange bruine haarlok in te zien is
    × horizontaal of verticaal: Verticaal
    × sfeer: Duister met een beetje hoop.
    × overige wensen / bijzonderheden: Misschien dat ik later kom vragen of er ook namen op komen, maar dat weet ik nog niet :Y)

    Hii! Het spijt me dat ik er mega lang over gedaan heb.
    Ik vind faceclaims uitzoeken altijd moeilijk, dus ik hoop dat je ze leuk vindt. Ik kan in ieder geval de hele cover nog aanpassen :)



    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    × titel (wel/niet op de cover?):
    Ravenswood en wel op de cover
    × overige tekst:
    Looking for me
    × korte samenvatting / uitleg:

    Robin Valasjnie is een dienstmeid, ze is de persoonlijke dienstmeid van Hare Majesteit Elisebeth van New America. Als de koning sterft tijdens het vechten voor zijn land moet Robin ervoor zorgen dat ze een nieuwe man vindt voor Queen Elisebeth. Ze moet alle landen bijlangs voor een geschikte kandidaat. Robin schijnt duistere krachten naar zich toe te trekken, kraaien, kauwen en raven. Maar ook duistere mannen, mannen met kwade bedoelingen. Robin ziet het uiteindelijk niet als zoektocht naar Queen Elisebeths man, maar naar zichzelf.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    Het liefst GEEN voorkant van een meisje. Wel een achterkant, met zwart haar. Dat zwarte haar is een must. De achtergrond moet een ijskristal zijn (lichtblauw?) en met een donkerblauw accent.
    × horizontaal of verticaal:
    Verticaal
    × sfeer:
    Kies dit zelf maar, anders wordt het misschien iets te moeilijk
    × overige wensen / bijzonderheden:
    Voor 12 februari het liefst, MAAR zolang het voor twintig feb is vind ik het ook prima


    all because i liked a girl

    Perpetual schreef:
    (...)
    Oh ik had dit helemaal over het hoofd gezien, sorry.. Ik was echt niet normaal druk :(
    Maar ik heb je cover aangepast! Vind je hem mooier zo?



    Ja dankjewel!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    × titel (wel/niet op de cover?): wel: Unforgivable

    × overige tekst: A Dutch HS Fanfic

    × korte samenvatting / uitleg: Rosemary Olivia Williams was een van de weinigen die de aandacht trok van Harold Edward Styles, voordat hij met de X Factor meedeed en voordat One Direction ontstond. Ze waren een aantal maanden gelukkig samen, tot Harry moest kiezen tussen 1D of Rose. Toen Harry koos voor beroemdheid brak Roses hart, terwijl ze Harry in die periode van haar leven meer dan ooit nodig had. Rose besloot dat ze nooit meer iets te maken wilde hebben met Harry Styles.
    Vier jaar na de break-up van One Direction in 2016, zijn ze beide bezig in de acteerwereld. Die blijkt kleiner dan ze denken als ze samen de hoofdrollen in een film komen te spelen.
    Plotseling gebeuren er meerdere dingen tegelijk. Harry probeert Rose weer voor zich te winnen, terwijl een van Harry's oude vlammen een geheim bewaart dat allang vertelt had moeten worden.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): mijn faceclaims zijn Harry Styles en Kristina Bazan. Het liefst van Harry een foto met kort haar (zijn haircut in 2016) maar daar zijn erg moeilijk plaatjes van te vinden, dus dan mag het ook van voor de haircut zijn (lang haar). Deze fanedit van zijn haar vond ik wel mooi. Van Kristina Bazan een plaatje met blond haar en zonder pony.

    × horizontaal of verticaal: verticaal

    × sfeer: Liefdevol, maar ook een klein beetje verdrietig.

    × overige wensen / bijzonderheden: Ik ga deze cover gebruiken op Wattpad, dus waarschijnlijk niet op Quizlet. Als je daar bezwaren tegen hebt moet je het even laten weten.


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    Perpetual schreef:
    (...)
    Hii! Het spijt me dat ik er mega lang over gedaan heb.
    Ik vind faceclaims uitzoeken altijd moeilijk, dus ik hoop dat je ze leuk vindt. Ik kan in ieder geval de hele cover nog aanpassen :)




    Ik zie dit echt zo laat, oeps

    Hij is echt AWESOME! :Y)
    Heb je van het blonde meisje (Alia) nog een foto waarop ze niet lacht? Dan is 'ie perfect!


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Is niet meer nodig.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 13:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Framboise schreef:
    × titel (wel/niet op de cover?): wel: Unforgivable

    × overige tekst: A Dutch HS Fanfic

    × korte samenvatting / uitleg: Rosemary Olivia Williams was een van de weinigen die de aandacht trok van Harold Edward Styles, voordat hij met de X Factor meedeed en voordat One Direction ontstond. Ze waren een aantal maanden gelukkig samen, tot Harry moest kiezen tussen 1D of Rose. Toen Harry koos voor beroemdheid brak Roses hart, terwijl ze Harry in die periode van haar leven meer dan ooit nodig had. Rose besloot dat ze nooit meer iets te maken wilde hebben met Harry Styles.
    Vier jaar na de break-up van One Direction in 2016, zijn ze beide bezig in de acteerwereld. Die blijkt kleiner dan ze denken als ze samen de hoofdrollen in een film komen te spelen.
    Plotseling gebeuren er meerdere dingen tegelijk. Harry probeert Rose weer voor zich te winnen, terwijl een van Harry's oude vlammen een geheim bewaart dat allang vertelt had moeten worden.

    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken): mijn faceclaims zijn Harry Styles en Kristina Bazan. Het liefst van Harry een foto met kort haar (zijn haircut in 2016) maar daar zijn erg moeilijk plaatjes van te vinden, dus dan mag het ook van voor de haircut zijn (lang haar). Deze fanedit van zijn haar vond ik wel mooi. Van Kristina Bazan een plaatje met blond haar en zonder pony.

    × horizontaal of verticaal: verticaal

    × sfeer: Liefdevol, maar ook een klein beetje verdrietig.

    × overige wensen / bijzonderheden: Ik ga deze cover gebruiken op Wattpad, dus waarschijnlijk niet op Quizlet. Als je daar bezwaren tegen hebt moet je het even laten weten.


    Ik wil nog even iets veranderen: ipv Kristina Bazan als faceclaim voor Rosemary vindt ik Bridget Satterlee beter.


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "