• donderdag om 20.30 komt er een film over harry potter op sbs6, dus voor alle harry potter fans die dat niet willen missen! ik ga zeker kijken! in de reclame zeggen ze dat het over het begin tot het einde van harry potter gaat. als je kijkt, zullen we dan ondertussen erover praten bij deze topic? (H)


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Welke film? Ik bedoel, welk deel.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 20:12 ]


    i wanna die with you once or twice.

    volgens mij komen alle acht er op, ik denk gewoon acht dagen achter elkaar. ik verwacht dat ik wel ga kijken!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 20:35 ]

    @_Martyr Het is het eerste deel!
    Er zit echter wel een half uur aan dingen tussendoor, zoals helaas wel vaker bij SBS6


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Er is vandaag ook al LOTR op tv. ^^

    Best biethday everr then!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik kijk geen films op SBS6. Vind het zo irritant dat er dan een ander programma tussendoor komt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het ook echt irritant dat er dan telkens een ander programma en reclame tussendoor komt. Dan denk ik gewoon lekker makkelijk om op het internet te kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb de films wel op DVD, maar het kwam toevallig net op toen we aan het zappen waren en dan is het een blijde verassing zo onverwachts de film op tv. Wij zijn thuis nu lekker aan het kijken. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is de extended versie (:


    Veni, Vidi, Coffee.

    Pralines schreef:
    Het is de extended versie (:


    Ja, ik merkte het! Echt heel gaaf, ik had daar nog nooit materiaal van gezien. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan die films van Harry Potter echt niet meer bekijken. Ik heb ze in mijn jeugd zodanig veel gezien allemaal , dat ik ze werkelijk rats vanbuiten ken. En er spijtig genoeg dus geen plezier meer aan beleven kan. =(


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik kan hem meepraten, waarschijnlijk ook achterstevoren ondertussen, but gosh I love these movies


    We've lived in the shadows for far too long.

    Joee straks volgende deel

    Krolock schreef:
    Joee straks volgende deel


    I'm in again. :Y)


    Yay! *O*
    Vreten erbij, boxen hard aan. Perfecte avond.