• donderdag om 20.30 komt er een film over harry potter op sbs6, dus voor alle harry potter fans die dat niet willen missen! ik ga zeker kijken! in de reclame zeggen ze dat het over het begin tot het einde van harry potter gaat. als je kijkt, zullen we dan ondertussen erover praten bij deze topic? (H)


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Krolock schreef:
    Ik heb het idee dat reclames ook steeds langer worden (en dan shownieuws en hart van nederland nog niet meegerekend) ... ik kijk het gewoon op tv omdat dat toch een beetje anders is dan met dvd kijken, maar de volgende keer ga ik dat niet meer doen denk ik. :')


    SBS6 is altijd het ergste net geweest wat betreft reclames.


    Happy Birthday my Potter!

    bij ons komt er nooit iets tussen spelen tho gelukkig. heb daar het geduld niet voor (krul)

    ik vind het zo'n leuke scene als hogwarts zich klaarmaakt voor de strijd tho. lekker intens.


    Heaven is a place that we all have

    Hanscom schreef:
    Kom ik aan met m'n onpopulaire mening dat Sneep alsnog een asshole is, ondanks Always.


    Same same, c: Ik vind Alan Rickman als Snape echt geweldig, maar Snape is gewoon een asshole.

    Ik heb een hekel aan Hart van Nederland en Show Nieuws er tussendoor, want alles is gewoon zo naar


    kip is lekker daarom heet ik drumstick