• donderdag om 20.30 komt er een film over harry potter op sbs6, dus voor alle harry potter fans die dat niet willen missen! ik ga zeker kijken! in de reclame zeggen ze dat het over het begin tot het einde van harry potter gaat. als je kijkt, zullen we dan ondertussen erover praten bij deze topic? (H)


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik vind "deze" dumbledore sowieso niet echt geweldig... de vorige acteur was veel beter

    Hehe, daarvoor is het ook een film tho. Er zijn zoveel dingen eruit geknipt en veranderd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Potteeeuurrr

    Waar zijn de rest van de kijkers?

    Krolock schreef:
    Waar zijn de rest van de kijkers?


    *O*


    Hanscom schreef:
    (...)

    *O*

    Ah yes :Y)

    Ik krijg altijd zo'n deuk in mijn zelfvertrouwen als ik Hermione/Emma zie :')

    Krolock schreef:
    Ik krijg altijd zo'n deuk in mijn zelfvertrouwen als ik Hermione/Emma zie :')


    Ja damn. She's flawless.


    Kom ik aan met m'n onpopulaire mening dat Sneep alsnog een asshole is, ondanks Always.


    Ik mag James juist niet echt lol

    I love them both. Ondanks dat ze fouten hebben gemaakt :/


    Happy Birthday my Potter!

    Krolock schreef:
    Ik mag James juist niet echt lol


    Nee ik ook niet HAHA. Lily had gewoon met een ander moeten krijgen. Pfsh.


    Krolock schreef:
    Ik mag James juist niet echt lol


    dankje


    Heaven is a place that we all have

    ik heb geen sbsdsdsd6+ ofzo dus ik kijk op dvd (bloos)

    nog beter want geen reclames hoezee


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    ik heb geen sbsdsdsd6+ ofzo dus ik kijk op dvd (bloos)

    nog beter want geen reclames hoezee


    Ik ga nu schrijven aan hp fanfics tot hart van Nederland over is. Meestal pak ik ook de dvd though lol.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb het idee dat reclames ook steeds langer worden (en dan shownieuws en hart van nederland nog niet meegerekend) ... ik kijk het gewoon op tv omdat dat toch een beetje anders is dan met dvd kijken, maar de volgende keer ga ik dat niet meer doen denk ik. :')