• Hier komt nog wel tekst ooit misschien.


    take me back to the basics and the simple life

    Minee :3


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Stiles schreef:
    (...)

    Dat is nogal lastig voor de mensen die met de eerste niet hebben meegedaan :')


    Oh yeah I know. Gimme a second to copy paste Zuze's innerlijk. Het wordt niet helemaal t zelfde natuurlijk, maar wel vergelijkbaar (;


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)

    Oh yeah I know. Gimme a second to copy paste Zuze's innerlijk. Het wordt niet helemaal t zelfde natuurlijk, maar wel vergelijkbaar (;


    Zuzana is een echte doorzetter, en zal dan ook bijna alle doen om haar uiteindelijke doel te bereiken, en niet snel terugdeinzen. Het meisje is dan ook erg eigenwijs, en trekt vaak haar eigen weg. Het maakt niet uit hoe vaak ze hoort dat ze het niet moet doen, en dat ze eens naar anderen moet luisteren maakt haar niet uit, en velen hebben de hoop dan ook opgegeven. Het meisje trekt over het algemeen toch haar eigen zin. Dit leidt vaak tot ergernis van anderen, maar dat maakt Zuze niks uit. Het meisje neemt dan ook graag de leiding, en is zeer dominant. Als ze de leiding heeft over een groep, moet het gebeuren zoals zij zegt en wilt. Gebeurt dit niet, dan kan zij zeer fel reageren, en in sommige gevallen zelfs boos worden. Chagrijnig zijn is voor haar in die situaties dan ook niet zeldzaam. Toch zal je Zuzana niet vaak chagrijnig zien. Het meisje is erg sociaal en optimistisch. Zelfs wanneer iets verschrikkelijk fout gaat, zal ze toch praten over wat er allemaal wel goed is gegaan. Op die manier probeert Zuze er voor te zorgen een beetje optimisme in te brengen, want volgens haar zijn er veel mensen die dat stuk nog missen in hun leven. Ze probeert ook vaak voor anderen op te komen wanneer nodig, en je zal haar dan niet zomaar langs iemand zien lopen waarvan ze ziet hoe slechts het gaat, of iemand die op dat moment wordt aangevallen— zowel verbaal als fysiek. Ze weet zelf namelijk hoe erg het kan zijn om je machteloos te voelen, en om aangevallen te worden en veel pijn te ontvangen. In dit soort momenten kan ze dan ook agressief overkomen, ze zal namelijk niet proberen op te komen voor iemand, of zichzelf verdedigen, door te praten, maar zal hoogstwaarschijnlijk meteen haar wand er bij pakken, en anders met haar blote handen beginnen. Toch kan je haar absoluut niet agressief noemen, en is ze het overgrote merendeel van de tijd vrolijk. Je zal het meisje dan ook erg vaak met een glimlach of grijns om haar lippen zien. Zuzana is ook vaak degene die enthousiast reageert op de meest idiote ideeën, en zal dan ook niet snel 'nee' zeggen tegen een avontuur of prank. Dit maakt haar echter roekeloos, gezien ze in situatie springt zonder er verder goed over nagedacht te hebben over wat ze nou eigenlijk gaat doen. Het meisje heeft dan ook de meest roekeloze, rare, ietwat gestoorde dingen gedaan in de zomer. Denk hierbij aan op het dat van een auto zitten terwijl deze over de snelweg sjeest, of op een bezem door de gangen vliegen met vuurwerk. Het meisje is dan ook een echte daredevil en gaat weinig uitdagingen uit de weg. Zuzana is dan ook geen vreemde op de ziekenzaal, want zo af en toe wil het meisje nog wel iets kneuzen of breken. Door haar ranks en stunts, die lang niet altijd geaccepteerd en gerespecteerd worden door het schoolbestuur, is ze ook de nodige uurtjes bij de schoolleiding gekomen, en heeft ze al vele waarschuwingen en straffen op haar naam staan. Strafwerk en nablijven is voor het meisje ook niet zeldzaam. Want hoe interessant ze sommige lessen ook vind, klooien en niet opletten wilt ze nog wel vaker dan gemiddeld doen. Zuzana is ook erg fanatiek in haar sporten, zowel met atletiek als met quidditch. Het liefst zou het meisje alles winnen, al weet ze dat dit bij lange na niet mogelijk is. toch streeft ze er voor om zeker voor zichzelf te winnen. Dat houdt voor haar in dat ze het gevoel heeft het goed gedaan te hebben, of als ze een snellere tijd loopt dan ooit gedaan te hebben. Zuze kan soms echter een beetje té fanatiek zijn. Op dat soort momenten probeert ze het hele team te drillen, ondanks het feit dat ze geen captain meer is, en zichzelf harder en harder te laten trainen. Wanneer ze in zo'n soort periode zit, volgt er meestal een rustigere, waar ze vermoeid is. Naast dit is het meisje ook erg chaotisch en rommelig. Zuzana is totaal het tegenovergestelde van veel mensen die altijd alles netjes opgeruimd en geordend hebben. De meeste spullen liggen verspreid over de grond, haar bed en kast, maar alles ligt door elkaar. Een sportschoen op de bovenste kast van haar plank en de ander onder haar bed? Hartstikke normaal voor haar. Toch heeft Zuzana ook een kant die ze zo min mogelijk probeert te laten zien, en voornamelijk verbergt onder haar vrolijke zelf. Want hoe erg Zuze soms ook lijkt op het meisje wat alles heeft, met genoeg vrienden, succes en redelijke cijfers. Hoe erg het soms ook lijkt alsof niets haar iets kan doen, en nooit pijn lijkt te hebben, het meisje is zeer kwetsbaar en gevoelig. Dit komt voornamelijk door haar jeugd, die allesbehalve fijn te noemen was. Ze heeft zowel veel ervaring met fysieke als met mentale pijn, maar soms kan het tweede zelf nog meer pijn doen. Zuzana is altijd bang geweest om alleen achter te blijven, en om verlaten te worden van iedereen waarvan ze ooit dacht dat het haar beste vrienden waren. Wanneer Zuze gemene opmerkingen naar zich toegesnoerd krijgt, schud zij deze meestal gewoon af, maar diep van binnen doet het wel pijn. Het meisje doet haar best dit niet te laten zien, en over het algemeen lukt dit dan ook goed. Toch komt het soms voor dat ze alles opgekropt heeft, en het er uit moet. Op dit soort momenten probeert het meisje meestal alleen te zijn, of enkel bij mensen die ze volledig kent en vertrouwd. Toch is Zuze ook erg zelfverzekerd, ze weet namelijk waar haar kwaliteiten liggen, en wat ze kan verdragen. Het meisje draagt zichzelf met trots, en hoewel enkelen haar arrogant zouden noemen, zou Zuzana nooit zichzelf ook maar durven te beschrijven met dat woord.


    take me back to the basics and the simple life

    Brooke staat ook open voor relaties :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Saengdao staat open voor relaties, ze is ambitieus, ogenschijnlijk "perfect" , maar nogal verwaand en heeft last van OCD. Ik zal straks even de rollen door gaan kijken die er al staan, maar als iemand nu al ideeën heeft, lemme know.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Saengdao staat open voor relaties, ze is ambitieus, ogenschijnlijk "perfect" , maar nogal verwaand en heeft last van OCD. Ik zal straks even de rollen door gaan kijken die er al staan, maar als iemand nu al ideeën heeft, lemme know.


    Maybe Brooke en Saengdao goede vriendinnen? Ze zitten ook in dezelfde afdeling, volgens mij


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Coronam schreef:
    (...)

    Maybe Brooke en Saengdao goede vriendinnen? Ze zitten ook in dezelfde afdeling, volgens mij

    Ik denk dat ze op zich wel vriendinnen kunnen zijn, maar dat Brooke wel iets te "lief" is voor Saengdao, dus dat wordt dan wel een best lastige relatie gezien Dao dan nog wel eens een bitch tegen haar kan zijn. Vind je dat oké?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze op zich wel vriendinnen kunnen zijn, maar dat Brooke wel iets te "lief" is voor Saengdao, dus dat wordt dan wel een best lastige relatie gezien Dao dan nog wel eens een bitch tegen haar kan zijn. Vind je dat oké?


    Dus gewone vriendinnen? Ik denk dat dat wel het beste is


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Coronam schreef:
    (...)

    Dus gewone vriendinnen? Ik denk dat dat wel het beste is

    Yap is prima (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Yap is prima (:


    Yay! Ik zal het er meteen bij zetten c:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Sunrises schreef:
    @Vaiana Ik heb Bethany ?

    Beth staat dus open voor relatie's ^^


    ik denk dat Gus nogal gesloten zou zijn voor haar en nogal bot kan zijn doordat ze halfbloed is, maar het meeste meent hij niet ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT.
    Ik probeer mijn rol (FC Luke Powell en naam Sebastian) vanavond te maken. Anders morgen.


    Aaron is nieuw op school... maar als mensen een eerste impressie willen bespreken sta ik daar voor open. c;

    Gabi probeer ik vanaaf nog af te maken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Pickett schreef:
    Saengdao staat open voor relaties, ze is ambitieus, ogenschijnlijk "perfect" , maar nogal verwaand en heeft last van OCD. Ik zal straks even de rollen door gaan kijken die er al staan, maar als iemand nu al ideeën heeft, lemme know.


    Vincent heeft ook last van OCD trekjes. Misschien dat ze elkaar niet goed kunnen luchten maar velen denken dat ze perfect voor elkaar zijn?


    Bowties were never Cooler

    Leora schreef:
    Aaron is nieuw op school... maar als mensen een eerste impressie willen bespreken sta ik daar voor open. c;

    Gabi probeer ik vanaaf nog af te maken.


    Me wants inmpressions :Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH