• Hier komt nog wel tekst ooit misschien.


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)

    This. We maken dr gewoon een grote LGBTQ+ party van op durmstrang

    Echt hoor, hahah.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vaiana schreef:
    Augustus, Impressies/relaties
    Hallestrom

    Mari Kaarina Kirsipuu— Gus heeft het niet zo op Mari, gezien ze bazig is en Gus zijn eigen baas is. Daarbij zijn er nog wel karaktertrekjes die bij beiden zouden botsen.
    Gabriëla Antansia Björk— Gabriëla is Gus zijn 5 minuten oudere tweelingszus, de twee zijn onafscheidelijk en beste vrienden van elkaar. Gaby is dan ook de enige die weet dat Gus biseksueel is. De jongen heeft wel niet toe dat hij erg jaloers is op zijn zusje.


    Cain Sokratis von Rieder— Gus kent Cain nog niet, gezien de jongen pas nieuw is maar zal wel snel zijn neus naar de kerel optrekken. Cain is een modderbloedje en verdient het volgens Gus niet om in Hallestrom te zitten. Het lijkt hem eerder een troublemaker.

    Aaron Christian Løvik— Aaron en Gus lijken wat op elkaar al maakt dat hen niet meteen vrienden. Hij zal wel zijn ergernissen hebben aan de jongen maar ook niet meteen problemen hebben met hem.


    Molokov


    • Astrid Losnedahl —
    • Mykhaila Anna Chownyk—
    Bethany Adeline Grace— Beth vermijd Gus en dat vind hij maar goed ook. Hij heeft niet veel zin om lastig gevallen te zijn door een vervelende Molokov.

    Vincent Milan Zima— Gus is nooit echt een voorstander geweest van Molokov en vind Vincent maar een domme koe. In de lessen zou August zich enkel maar irriteren aan hem.

    Sebastian Nordström — Ik denk dat we beide kanten uit kunnen met Gus en Sebastian, of ze zijn rivalen en vind Gus hem een vreselijke kerel of ze zijn goede vrienden gezien ze nogal verschillend zijn van elkaar maar op een manier waar ze elkaar goed kunne opvullen?


    Rhoswen


    Stella Rose Carrow—
    • Alessandra Gloriya Ivanov —

    • Alexander Stoyan Lyuben — Alex en August zijn beste vrienden en elkaars wingman. Gus kan Alex prima aan en omgekeerd ook, echter heeft Gus het niet zo graag als Alex over zijn zus begint.

    Ranaulph


    Saengdao Kanya Ngam-Chit — De twee zijn wel soort van vrienden, hij mag haar en respecteert haar houding. Gus zal wel zijn opmerking klaar hebben als ze hem of zijn zus voor iets zou uitmaken, maar anders zit ze wel goed met hem.

    Elea Lise Thorsdóttir— Misschien dat Gus weet hoe koel ze kan zijn en ze elkaar wel mogen?
    Brooke Jane Eatside— Gus zou niet meteen vrienden met haar zijn maar haat haar ook niet
    Mae Nicola Mickelson — Op zich vind Gus haar redelijk oké, wel kan hij zich ergeren aan haar extreem competitieve gedrag




    Nathaniel Impressies/relaties


    Hallestrom
    Mari Kaarina Kirsipuu— Nathan zou haar wel mogen maar niet meteen als vrienden.
    Gabriëla Antansia Björk— Misschien dat Nathaniel af en toe eens Gabi om bijles vraagt?


    Cain Sokratis von Rieder— Nathan zal nogal schuw zijn van deze jongen. Hij zou wel vriendelijk zijn tegen hem, maar aangezien Cain nogal een moeilijk karakter heeft blijft Nate wijselijk uit zijn buurt. Daarbij lijkt Cain erg slim te zijn iets waar Nathan wel naar op kijkt.

    Aaron Christian Løvik— Aaron en Nathan kennen elkaar al sinds ze kleine kinderen waren. Ze waren Acht toen ze buurjongetjes werden, het moment waarop Nathan net wist dat hij magische krachten kon bezitten. De twee waren beste vrienden te noemen en ondanks dat Aaron de bazige van de twee was wist Nate goed hoe hij met Aaron moest omgaan. Echter begonnen de ouders van Aaron zich zorgen te maken gezien de jongen iets 'te veel' met elkaar omgingen op een 'close' manier. Daarbij was het ook snel duidelijk dat Nathan geen volbloed was. Een aantal jaar later verdween de familie Løvik dan ook uit Nathans leven.


    Molokov

    • Astrid Losnedahl —
    • Mykhaila Anna Chownyk—
    Bethany Adeline Grace— Nathaniel en Bethany kunnen het goed met elkaar vinden en kun je dus wel vrienden noemen

    Vincent Milan Zima— Op zich denk ik dat Nathan hem wel zou mogen, dus maybe friends? c:
    Sebastian Nordström — Nathan zou wijselijk uit zijn buurt blijven.


    Rhoswen

    • Stella Rose Carrow— Misschien dat Nathan en Stellen wel goed met elkaar overeen komen? c:
    • Alessandra Gloriya Ivanov —

    • Alexander Stoyan Lyuben — Nathan kent Alex niet echt en vind hem nogal arrogant. Nate heeft ook geen weet dat Alex en Aaron verre neven zijn.

    Ranaulph

    Saengdao Kanya Ngam-Chit — Nath en Saengdao zijn vast geen goede combinatie, dit meisje lijkt één en al negatieviteit uit te stralen terwijl Nathan net het positieve in mensen te boven wilt brengen. Daarbij is ze nog eens Captain in het quidditch team waar Nathan ook zit.

    Elea Lise Thorsdóttir— Misschien een beginnende vriendschap? En daarbij zitten ze ook samen op Quidditch ^^
    Brooke Jane Eatside— Ik denk dat Nate haar wel mag, plus ze zitten beiden in Quidditch c; vrienden?
    Mae Nicola Mickelson — Nathaniel zal haar wel mogen en ze zitten in dezelfde house, dus vrienden maybe? c:


    Dit heb ik alvast, als je het niet eens bent of andere suggesties hebt let me know c:

    Ik zoek nog voor Gus

    Evenuteel een ex
    Iemand waarmee hij constant ruzie heeft
    iemand die hem vaak irriteerd
    iemand die weet van zijn vliegangst en hem wilt helpen/hem ermee plaagt
    Een goede vriendin waar hij eerlijk tegen mag zijn
    Iemand die weet dat Gus diep vanbinnen een lieve jongen is.
    Iemand die met hem traint in DADA
    Iemand waar hij ooit mee heeft geëxperimenteerd op seksueel vlak ( maar gewoon vrienden mee is)
    andere...


    Ik zoek eventueel voor Nath

    Een beste vriend(in)
    Iemand waar hij ooit mee heeft geëxperimenteerd op seksueel vlak ( maar gewoon vrienden mee is)
    Iemand die zijn zelfvertrouwen vaak krenkt
    Een rivaal (kan ook vriendschappelijk)
    Iemand waarmee hij veel uitdagingen aangaat
    Iemand waarmee hij COMC mee volgt
    andere...



    Brooke en Nath kunnen het volgens mij goed vinden. Misschien kan Brooke de beste vriendin van Nath zijn?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Pickett schreef:
    (...)
    Echt hoor, hahah.


    Nah, mooi toch hahahaha


    take me back to the basics and the simple life

    EASE schreef:
    (...)

    This. We maken dr gewoon een grote LGBTQ+ party van op durmstrang


    Zolang Aaron maar Qing is; vind hij het best :Y) met zen troon #Justaslasttime ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik twijfel nog over Elea, zal proberen haar morgen af te maken maar ik denk niet dat ik er tijd voor heb, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Coronam schreef:
    (...)


    Brooke en Nath kunnen het volgens mij goed vinden. Misschien kan Brooke de beste vriendin van Nath zijn?


    Sure c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @ Simone ik houd je in de gaten hoor :'D hahahhaa.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Skaikru schreef:
    (...)

    Ja dat ze elkaar daardoor sowieso kennen. Of juist dat Stella intresse in hem toont.


    Dat mag wel, maar Alex is al wel aan een ander beloofd, dus wederzijds zal het niet worden, dus het is aan jou om te kiezen of je dat dan wel wil (:
    En anders iets van exen of fwb ofzo?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Dat mag wel, maar Alex is al wel aan een ander beloofd, dus wederzijds zal het niet worden, dus het is aan jou om te kiezen of je dat dan wel wil (:
    En anders iets van exen of fwb ofzo?



    Hmm, misschien dat hij haar kan ontmaagden op een dronken avond ofso? Kan een one night stand zijn, hoeft niet c:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Skaikru schreef:
    (...)


    Hmm, misschien dat hij haar kan ontmaagden op een dronken avond ofso? Kan een one night stand zijn, hoeft niet c:

    Een ons klinkt wel als Alex :x Misschien dat dat bij een feest nadat Rhoswen gewonnen had gebeurd is ofzo?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Dat mag wel, maar Alex is al wel aan een ander beloofd, dus wederzijds zal het niet worden, dus het is aan jou om te kiezen of je dat dan wel wil (:
    En anders iets van exen of fwb ofzo?


    Mag ik vragen hoe je 'al aan een ander beloofd' bedoelt?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Mag ik vragen hoe je 'al aan een ander beloofd' bedoelt?


    Ik heb hem letterlijk uitgehuwelijkt :x


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Leora schreef:
    @ Simone ik houd je in de gaten hoor :'D hahahhaa.



    Haha, je mag me best in de gaten houden x)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik heb hem letterlijk uitgehuwelijkt :x


    Oh arme Alex haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Necessity schreef:
    (...)
    Een ons klinkt wel als Alex :x Misschien dat dat bij een feest nadat Rhoswen gewonnen had gebeurd is ofzo?


    Moet dan wel nog gebeuren als je dat oke vind, anders pas ik mijn rol wel aan.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead