• Hey hoi!

    Naar aanleiding van de schrijfwedstrijd Terug in de tijd van Navigator ben ik op zoek naar een cover voor mijn verhaaltje en dit zal ik proberen te doen zonder al te veel te spoilen :')

    Titel: “Nevermore.” (het is belangrijk dat het tussen " staat XD), maar ik ben nog niet zeker over de titel, dus ik zou ook graag een versie zonder titel zien c: De versie met titel heb ik het liefst in een vrij sierlijk geschrift.
    Korte inhoud: Wel, heel uitgebreid kan ik niet zijn, want zo diep uitgewerkt is het nog niet. In het kort gaat het over een literatuurstudent die denkt dat hij zijn verstand verliest omdat hij steeds een klein, volledig zwart, misvormd mannetje ziet overal waar hij gaat en staat, waarna hij opeens wordt meegesleurd naar een andere tijd.
    Foto's: Ik heb geen echte foto's die ik erin wil, dus laat je fantasie de vrije loop (: Als je het leuk vindt, mag je er ook een raaf in verwerken, of een paar regels uit het gedicht 'The Raven' van Edgar Allan Poe.
    Sfeer: Sowieso duister (misschien zelfs een beetje eng) en mysterieus.

    Dat was het wel, als je nog iets wil weten: shoot c:

    Alvast heel erg bedankt (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Ergens vlak voor 1845 (:[/quote

    Oké, nogal logisch eigenlijk... xD

    Nog een vraag : Had je misschien al een FC voor de literatuurstudent?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Dazai schreef:
    (...)
    Ergens vlak voor 1845 (:


    Oké, nogal logisch eigenlijk... xD

    Nog een vraag : Had je misschien al een FC voor de literatuurstudent?

    Nee, ik weet eigenlijk ook nog niet hoe hij eruit zal zien. Ik heb ook het liefst geen herkenbare personen op mijn cover, maar als het echt mooi uitkomt, mag je van mij eender welke onbekende jongvolwassene haha :')

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 20:20 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mochten er mensen geïnteresseerd zijn, hier is de story, met iets betere korte inhoud!

    Ik heb voorlopig de cover van Hippolyta genomen, maar jullie mogen dus nog steeds dingen inzenden c:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2017 - 18:15 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.