• Hoihoi,
    Vanavond wil ik graag pasta eten maar ik heb niet zoveel zin in zo'n poederzakje van Honig, waar je zelf nog water, groenten en gehakt bij moet doen. Daarom wil ik graag pasta uit een potje, maar laatst zag ik ook zo'n nieuwe pastasaus-zak van Bertolli. Heeft iemand van jullie deze bolognese saus al eens geproefd, en is het te eten? Ik heb namelijk een keer zo'n Bertolli-potje geprobeerd en dat was best prima. Of hebben jullie nog andere tips qua kant-en-klare pastasauzen? Liefst wel bolognese!
    Ja ik maak een topic aan speciaal voor mijn pastaverslaving


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb ook wel van die verse van de Albert Hein zelf, of gewoon zo'n pot van bertolli. Maar je kunt ook zelf gewoon saus maken, ui tomatenprut en kruiden (en vlees en groenten er later bij) en je hebt vet lekkere saus hihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Ik heb ook wel van die verse van de Albert Hein zelf, of gewoon zo'n pot van bertolli. Maar je kunt ook zelf gewoon saus maken, ui tomatenprut en kruiden (en vlees en groenten er later bij) en je hebt vet lekkere saus hihi

    Thanks! Helaas hebben mijn ouders besloten dat we gewoon aardappelen-vlees-groenten eten, moet de pasta tot morgen bewaren dus ):


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oww jammer haha! Pasta is zoo lekker


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Nooo geen pasta :(
    Die verse pasta van de AH is inderdaad echt lekker! Die eet ik ook wel eens ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Eledhel schreef:
    (...)
    Thanks! Helaas hebben mijn ouders besloten dat we gewoon aardappelen-vlees-groenten eten, moet de pasta tot morgen bewaren dus ):

    Neeee, ik ken de struggle. Mijn vader houdt te veel van aardappelen. Zo vies. Ik ben meer een pastameisje, letterlijk en figuurlijk, heh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou er zeker balletjes gehakt in doen! Dat doen wij thuis altijd en dat maakt het nog lekkerder!! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Thanks voor de tips guys!! Morgen ga ik ervoor, maar dan wordt het waarschijnlijk een standaard mixje van Honig, met extra gehakt, groenten en sla.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...