• Het zonnetje schijnt, maar de lucht is grauw. De molloten steken langzaam weer diens hoofd boven de grond.
    Want het is weer bijna tijd voor het nieuwe seizoen van Wie is de Mol.


    'Wie is de Mol?' is het spannendste en avontuurlijkste spelprogramma van de Nederlandse televisie. In het programma voert een team van bekende Nederlanders opdrachten uit en jaagt tegelijkertijd op De Mol.
    De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

    HET SPEL:
    Met het uitvoeren van de opdrachten kunnen de kandidaten geld verdienen voor de pot... veel geld. Hiervoor is samenwerken en vertrouwen cruciaal maar met de aanwezigheid van de mol - een saboteur - in de groep is dit niet gemakkelijk. Negen kandidaten, één mol... maar wie dit is weet niemand. Alleen een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe De Mol opdrachten saboteert.

    Aan het eind van iedere aflevering worden alle kandidaten onderworpen aan het meest zenuwslopende onderdeel van het spel: een test met 20 vragen over de identiteit en het doen en laten van De Mol. De kandidaat die het minst weet ligt uit het spel. Behalve De Mol... die hoeft nooit naar huis. Diegene die in de laatste aflevering de meeste vragen over De Mol goed weet te beantwoorden en dus De Mol ontmaskert, wint de inhoud van de pot.




    De kandidaten :

    Diederik Jekel
    Imanuelle Grives
    Jeroen kijk in de Vegte
    Jochem van Gelder
    Roos Schlikker
    Sanne Wallis de Vries
    Sigrid ten Napel
    Thomas Cammaert
    Vincent Vianen
    Yvonne Coldeweijer


    De Locatie van 2017:


    Deelnemers voor de WIDM-App poule :
    DreamerN - DreamerN
    ChickenNugget - Sconelario
    Syncline - -Privé-
    Occamy - Paranymf
    Livsnjutare - -Privé-
    Virtues - Melizzy
    Asil94 - Lisa94
    Underscore - Underscored
    Ungoliant - Marthali
    JohannaMason - -Privé-
    HaIe - -Privé-
    Kunikida - Ratonhnhake
    Navigator - Oakenshield
    GrandR - knightofflowers
    Billywig - Scamander
    Nadine23x - Naadien_x
    No_Maj - Femkuhhhh

    De eerste aflevering is :
    ZATERDAG 7 JANUARI 20:30 UUR OP NPO 1

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 15:00 ]


    Credendo Vides

    Hoppa, al mijn punten nog ;D

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 21:24 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Boooh al mijn punten nog. Pfieuw.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    200 punten! Hehe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik zit op Jeroen en Sanne. Sanne zei dat ze haar bril niet niet bij zich had en opeens nadat ze de opdracht hadden gedaan had ze haar bril op. Terwijl er duidelijk werd gezegd dat ze niet terug waren geweest naar het hotel


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik zit op Jeroen en Sanne. Sanne zei dat ze haar bril niet niet bij zich had en opeens nadat ze de opdracht hadden gedaan had ze haar bril op. Terwijl er duidelijk werd gezegd dat ze niet terug waren geweest naar het hotel


    oeeh, dat vind ik wel een goede. Ik zit op Jeroen en Diederik, maar Sanne is nog steeds een verdachte van mij.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mijn moeder en ik hadden een wedje gesloten over wie er vandaag uitging en nu heb ik dus een reep chocola.

    Wie gaat er nou bevertjes kijken midden in de nacht?
    Ik verdenk Diederik en Sigrid het meest, en dan Jeroen en Sanne een beetje. Roos mag er van mij wel uit.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Het is sws Jeroen


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ooh shit ik kon het niet kijken vanavond en ben vergeten de poule in te vullen... :')


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Valtersen schreef:
    Mijn moeder en ik hadden een wedje gesloten over wie er vandaag uitging en nu heb ik dus een reep chocola.
    Wie gaat er nou bevertjes kijken midden in de nacht?
    Ik verdenk Diederik en Sigrid het meest, en dan Jeroen en Sanne een beetje. Roos mag er van mij wel uit.


    Ja Roos is vervelend. Even tussendoor: Letten jullie ook op de namen van de afleveringen? En vandaag zei Jochem zei letterlijk "als je de mol bent hoef je niet zoveel te schrijven" en idk misschien is hij de te overduidelijke mol dus gaat niemand op hem omdat het te duidelijk is maar hij het toch stiekem is? Ik zou het wel tof vinden als dat meisje van Penoza het zou zijn. Ze ziet er zo lief en cute uit en is dan stiekem gewoon de mol.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb al mijn punten nog, wonderbaarlijk genoeg. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vond aflevering 2 echt geweldig! Heb echt super hard gelachen! Ook moltalk was grappig.
    Gelukkig heb ik al mijn punten nog :)


    Treat people with kindness

    Ik was vergeten in te zetten omdat ik bij familie was en het dus gemist heb. Net vanavond teruggekeken.


    Stenenlikker

    I want to join the poule too...

    Vinception!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Van mij mag Sigrid er wel uit. Vind haar echt heel irritant :,,)
    Maar Diederik is geweldig ik hoop dat hij wint/de mol is. Wie de echte mol is.....ik heb echt nog geen flauw idee lol

    yes 200 punten!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)