• Het zonnetje schijnt, maar de lucht is grauw. De molloten steken langzaam weer diens hoofd boven de grond.
    Want het is weer bijna tijd voor het nieuwe seizoen van Wie is de Mol.


    'Wie is de Mol?' is het spannendste en avontuurlijkste spelprogramma van de Nederlandse televisie. In het programma voert een team van bekende Nederlanders opdrachten uit en jaagt tegelijkertijd op De Mol.
    De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

    HET SPEL:
    Met het uitvoeren van de opdrachten kunnen de kandidaten geld verdienen voor de pot... veel geld. Hiervoor is samenwerken en vertrouwen cruciaal maar met de aanwezigheid van de mol - een saboteur - in de groep is dit niet gemakkelijk. Negen kandidaten, één mol... maar wie dit is weet niemand. Alleen een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe De Mol opdrachten saboteert.

    Aan het eind van iedere aflevering worden alle kandidaten onderworpen aan het meest zenuwslopende onderdeel van het spel: een test met 20 vragen over de identiteit en het doen en laten van De Mol. De kandidaat die het minst weet ligt uit het spel. Behalve De Mol... die hoeft nooit naar huis. Diegene die in de laatste aflevering de meeste vragen over De Mol goed weet te beantwoorden en dus De Mol ontmaskert, wint de inhoud van de pot.




    De kandidaten :

    Diederik Jekel
    Imanuelle Grives
    Jeroen kijk in de Vegte
    Jochem van Gelder
    Roos Schlikker
    Sanne Wallis de Vries
    Sigrid ten Napel
    Thomas Cammaert
    Vincent Vianen
    Yvonne Coldeweijer


    De Locatie van 2017:


    Deelnemers voor de WIDM-App poule :
    DreamerN - DreamerN
    ChickenNugget - Sconelario
    Syncline - -Privé-
    Occamy - Paranymf
    Livsnjutare - -Privé-
    Virtues - Melizzy
    Asil94 - Lisa94
    Underscore - Underscored
    Ungoliant - Marthali
    JohannaMason - -Privé-
    HaIe - -Privé-
    Kunikida - Ratonhnhake
    Navigator - Oakenshield
    GrandR - knightofflowers
    Billywig - Scamander
    Nadine23x - Naadien_x
    No_Maj - Femkuhhhh

    De eerste aflevering is :
    ZATERDAG 7 JANUARI 20:30 UUR OP NPO 1

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 15:00 ]


    Credendo Vides

    Victuuri schreef:
    FUCK 350 PUNTEN WEG FUCK

    Same feeling here


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    (...)
    Same feeling here

    hahaha fuck wat balen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dit is echt extreem man wow.

    Awh ze is echt nog jong haha.

    Maar is er nog iemand anders waar al die hints naar kunnen verwijzen?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Hahahaha. Ja maybe tactiek.

    Omg je theorie is dead

    Oml ik faal zo hard. Jij kan zomaar nog eens gelijk hebben
    .


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ah jongens, ik baal echt. Hahahha my god


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Victuuri schreef:
    (...)
    Oml ik faal zo hard. Jij kan zomaar nog eens gelijk hebben
    .


    Ik vind het dit jaar wel echt heel lastig dus het is ook wel een beetje een gok hoor. Ik vind het echt moeilijk.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    IDIOTEN
    SHAKING MY HEAD
    ik ben echt pissig wtf


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Perffect schreef:
    (...)

    Ik vind het dit jaar wel echt heel lastig dus het is ook wel een beetje een gok hoor. Ik vind het echt moeilijk.

    True true, maar wow dat ik zo verkeerd zat??? Mijn vader zat ook echt zo naast me van 'huh???' dus nu verdenken wel Emanuelle. De app kon ik wel verwijderen, ik heb nu 50 punten vgm maarja, kun je niks mee
    .


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn mol is Thomas. Hij komt zo weinig in beeld dat je vrij weinig weet over op wie hij zit en hoewel hij heel gemotiveerd lijkt heeft hij bij de rodeo proef toch geld verloren én hij was degene die de hele tijd hoger zat te bieden. En hij kwam toch onschuldig over/geen verwijten naar hem terwijl mede dankzij hem Jochem, Diederik en Sanne zoveel hebben uitgegeven.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 22:12 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Mijn mol is Daniël. Hij komt zo weinig in beeld dat je vrij weinig weet over op wie hij zit en hoewel hij heel gemotiveerd lijkt heeft hij bij de rodeo proef toch geld verloren én hij was degene die de hele tijd hoger zat te bieden. En hij kwam toch onschuldig over/geen verwijten naar hem terwijl mede dankzij hem Jochem, Diederik en Sanne zoveel hebben uitgegeven.

    Wie is Daniël? :'D


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Wie is Daniël? :'D


    Lol sorry, Thomas, zat met iets anders in mijn hoofd.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ja, Daniël is inderdaad super verdacht (cat)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Na deze aflevering zit ik juist totaal niet meer op Daniël, hij is sowieso niet de mol


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zit op Diederik maar ik weet eig niet waarom want hij is voor mij meer een kandidaat ouzo

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 14:45 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik vind het jammer dat de persoon die afgevallen is, afgevallen is. Niemand die ik ken mocht die persoon, ik voel me zo alleen D:

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 14:46 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.