• Verkiezing gaat niet meer door naar bepaalde omstandigheden. Als iemand anders deze verkiezing wil houden is dat geen probleem.



    🎊🎉QUIZLET USERNAAM VERKIEZING🎉🎊

    Editie #01

    Alsof er nog niet genoeg verkiezingen waren (nerd)


    Iedereen kiest een usernaam die hij of zij leuk vindt. Maar vinden anderen die ook leuk? Heb je per ongeluk een typfout gemaakt en moest je daar een hele maand naar kijken? Nam je je usernaam te impulsief omdat Amerika een nieuwe president heeft? Matchte je samen met drie andere users die een usernaam van hetzelfde fandom namen? Wilde je iedereen een maand lang verwarren met een hoofletter i? Of wilde je gewoon trollen en koos je daarom een grappige usernaam? Met deze verkiezing komen we er allemaal achter wie de beste, grappigste of mooiste usernaam had van 2016.

    🎊🎉Regels🎉🎊
    Een paar regels om zoveel mogelijk verschillende users een kans te geven:
    - Je mag maar twee usernames nomineren per persoon.
    - De twee usernames mogen niet van dezelfde user zijn.
    - Anderen mogen wel weer één usernaam per persoon van die user nomineren.
    - Maximaal vier usernames van één user.
    - De winnende usernaam mag niet meer meedoen aan de verkiezing van het jaar er na, maar het daarop volgende jaar wel weer.


    🎊🎉Nominaties🎉🎊
    Nomineren kan vanaf 29 december 2016 vanaf 12:00 uur tot en met vrijdag 13 januari 2017 om 18:00 uur. Nadat de nominaties gesloten zijn, komen alle usernames via een randomizer in polls te staan en kan iedereen stemmen. De winnaar van elke poll gaat door naar de finale ronde (mits er niet meer dan 10 zijn, anders komt er een halve finale ronde en daarna de finale met de winnaars uit de halve finale).


    🎊🎉Genomineerden🎉🎊
    Spoderman door ChickenNugget
    Luotisade door Ungoliant
    Krolock door Kamerling
    Laasyanir door Kamerling
    Pickett door Marlow
    Bowtruckle door Pickett
    Marlow door Pickett
    Wortelsap door Holly
    Dedpewl door Allerton
    Tubbietoost door Pralines
    n_n door Laasyanir
    Oakenshield door Navigator
    Ilvermorny door Murasakibara
    Katsudon door Murasakibara
    Tolkien door Navigator
    HoIIy door Incantatem
    Page394 door Incantatem
    Hermownninny door Goldstein
    Nikiforov door ChickenNugget


    Ik vind het prima als een andere user editie #02 wil organiseren.
    Omdat ik niet weet of ik tegen die tijd nog online ben. Graag wel de credits naar mij (:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 23:00 ]

    Spoderman (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Luotisade van Navigator want wat is er nou cooler dan de titel van je eigen uitgegeven boek.

    Krolock

    Laasyanir


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    - Usernames die dit jaar genomineerd worden, mogen bij de volgende edities niet meer genomineerd worden. Wat volgend jaar genomineerd wordt, mag de edities er na ook niet meer genomineerd worden (dus jaar één en twee niet meer bij de derde verkiezingen).


    Ik snap waar de regel vandaan komt, maar ik vind 'm wat dubbel. Er zijn namelijk mensen als ik die om de zoveel tijd hun username veranderen, en dan zijn er anderen die hun username nooit veranderen. Die krijgen dus amper kans. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Ik snap waar de regel vandaan komt, maar ik vind 'm wat dubbel. Er zijn namelijk mensen als ik die om de zoveel tijd hun username veranderen, en dan zijn er anderen die hun username nooit veranderen. Die krijgen dus amper kans. :/

    Dat is waar, daar heb ik ook al over nagedacht. Maar anders krijg je toch elk jaar een paar dezelfde namen en dat wil ik voorkomen.

    Ik hou deze regel wel omdat iedereen zijn usernaam kan veranderen, al is het maar voor een maand en nemen ze daarna de oude terug. De mensen die hun usernaam lang houden zijn toch wel bekend bij iedereen, zelfs met een andere usernaam voor een maandje.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 13:08 ]

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Dat is waar, daar heb ik ook al over nagedacht. Maar anders krijg je toch elk jaar een paar dezelfde namen en dat wil ik voorkomen.


    Is het geen idee om te zeggen, bijvoorbeeld, dat als dit jaar een naam genomineerd is, die het volgende jaar niet genomineerd mag worden, maar het jaar erna wel weer? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Is het geen idee om te zeggen, bijvoorbeeld, dat als dit jaar een naam genomineerd is, die het volgende jaar niet genomineerd mag worden, maar het jaar erna wel weer? c:

    Dat zou ook wel kunnen ja. Ik ga daar even over nadenken.

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Dat zou ook wel kunnen ja. Ik ga daar even over nadenken.


    Of misschien enkel de namen die in de finale zijn geraakt? (:

    Btw ik nomineer die ene vage naam van Leah (DeDDDmaal1s oid), ik zoek het straks correct op.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 13:13 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik nomineer Pickett ;D.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 13:34 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik nomineer Bowtruckle en Marlow, want bowtruckles unite.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 13:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Weeer een verkiezing? xd Leuk. Maar ik zie al waar deze verkiezing naartoe gaat. Ik doe niet mee, ik houd het wel in de gaten ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik nomineer Wortelsap ;D


    obsessive rage

    Oeps, daarom doe je dit soort dingen niet op je mobiel

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 13:39 ]

    Ik nomineer Dedpewl aka ChickenNugget


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yonghwa schreef:
    Weeer een verkiezing? xd Leuk. Maar ik zie al waar deze verkiezing naartoe gaat. Ik doe niet mee, ik houd het wel in de gaten ^^

    Hoe bedoel je 'waar het naartoe gaat'? Ik zie dan waarschijnlijk iets over het hoofd.