• Verkiezing gaat niet meer door naar bepaalde omstandigheden. Als iemand anders deze verkiezing wil houden is dat geen probleem.



    🎊🎉QUIZLET USERNAAM VERKIEZING🎉🎊

    Editie #01

    Alsof er nog niet genoeg verkiezingen waren (nerd)


    Iedereen kiest een usernaam die hij of zij leuk vindt. Maar vinden anderen die ook leuk? Heb je per ongeluk een typfout gemaakt en moest je daar een hele maand naar kijken? Nam je je usernaam te impulsief omdat Amerika een nieuwe president heeft? Matchte je samen met drie andere users die een usernaam van hetzelfde fandom namen? Wilde je iedereen een maand lang verwarren met een hoofletter i? Of wilde je gewoon trollen en koos je daarom een grappige usernaam? Met deze verkiezing komen we er allemaal achter wie de beste, grappigste of mooiste usernaam had van 2016.

    🎊🎉Regels🎉🎊
    Een paar regels om zoveel mogelijk verschillende users een kans te geven:
    - Je mag maar twee usernames nomineren per persoon.
    - De twee usernames mogen niet van dezelfde user zijn.
    - Anderen mogen wel weer één usernaam per persoon van die user nomineren.
    - Maximaal vier usernames van één user.
    - De winnende usernaam mag niet meer meedoen aan de verkiezing van het jaar er na, maar het daarop volgende jaar wel weer.


    🎊🎉Nominaties🎉🎊
    Nomineren kan vanaf 29 december 2016 vanaf 12:00 uur tot en met vrijdag 13 januari 2017 om 18:00 uur. Nadat de nominaties gesloten zijn, komen alle usernames via een randomizer in polls te staan en kan iedereen stemmen. De winnaar van elke poll gaat door naar de finale ronde (mits er niet meer dan 10 zijn, anders komt er een halve finale ronde en daarna de finale met de winnaars uit de halve finale).


    🎊🎉Genomineerden🎉🎊
    Spoderman door ChickenNugget
    Luotisade door Ungoliant
    Krolock door Kamerling
    Laasyanir door Kamerling
    Pickett door Marlow
    Bowtruckle door Pickett
    Marlow door Pickett
    Wortelsap door Holly
    Dedpewl door Allerton
    Tubbietoost door Pralines
    n_n door Laasyanir
    Oakenshield door Navigator
    Ilvermorny door Murasakibara
    Katsudon door Murasakibara
    Tolkien door Navigator
    HoIIy door Incantatem
    Page394 door Incantatem
    Hermownninny door Goldstein
    Nikiforov door ChickenNugget


    Ik vind het prima als een andere user editie #02 wil organiseren.
    Omdat ik niet weet of ik tegen die tijd nog online ben. Graag wel de credits naar mij (:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 23:00 ]

    Krolock schreef:
    (...)
    Huh wat onverwachts dit haha. Vooral omdat bijna niemand echt begrijpt wat mijn naam inhoud volgens mij. Maar dankjewel. ^^


    Ik vind het een mooie en unieke username haha.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik wil in elk geval graag Oakenshield nomineren. Daar ben ik al mijn halve Quizlet-carrière jaloers op.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Euuuhhmmmm 🤔


    ~My Mind Is Free~

    Ik wil voor nu al Alchemist van Ilvermorny en Katsudon van Kunikida nomineren c:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 1:57 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    .Topic is weer bijgewerkt ^^

    Mijn tweede username wordt Tolkien ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb de volgende regel vervangen:

    Usernames die dit jaar genomineerd worden, mogen bij de volgende edities niet meer genomineerd worden. Wat volgend jaar genomineerd wordt, mag de edities er na ook niet meer genomineerd worden

    Nu is het deze regel:
    De winnende usernaam mag niet meer meedoen aan de verkiezing van het jaar er na, maar het daarop volgende jaar wel weer.


    + topic bijgewerkt

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 20:16 ]

    Nog mensen die willen nomineren?

    Ik zou graag HoIIy en Page394 willen nomineren. :]

    (HoIIy schrijf je met tweemaal de hoofletter i)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 15:47 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil graag Hermownninny nomineren, omdat ik dat toch wel een pittig geniale username vind. Echt jammer dat Addie geen Mopshond/Mopshondje heeft, anders had ik die ook genomineerd haha


    Happy Birthday my Potter!

    Ik nomineer: Nikiforov
    Want c'mon perfectie enzo ok


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FIorian schreef:
    Ik kan me herinneren he. Dat je dit jaar de actie had van de Gilderoys. Ondanks dat het soms lastig te herkennen was wie wie was, vond ik het best even grappig. Kan ik ze dan alledrie in 1 keer nomineren?

    (geen idee nog of ik dat doe hoor, maar dat was stiekem een vraag die bij me op kwam (': - aangezien ik jamespotter en jarnespotter ook leuk vind, maar vooral de combinatie (': )


    Hahahahah, leuk dat je ons nog kent, geheheh (cop)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 20:48 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Topic is bijgewerkt

    Ik ga sowieso stemmen op Page394:Y)

    Oeh daar zitten leuke namen tussen!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!