• Verkiezing gaat niet meer door naar bepaalde omstandigheden. Als iemand anders deze verkiezing wil houden is dat geen probleem.



    🎊🎉QUIZLET USERNAAM VERKIEZING🎉🎊

    Editie #01

    Alsof er nog niet genoeg verkiezingen waren (nerd)


    Iedereen kiest een usernaam die hij of zij leuk vindt. Maar vinden anderen die ook leuk? Heb je per ongeluk een typfout gemaakt en moest je daar een hele maand naar kijken? Nam je je usernaam te impulsief omdat Amerika een nieuwe president heeft? Matchte je samen met drie andere users die een usernaam van hetzelfde fandom namen? Wilde je iedereen een maand lang verwarren met een hoofletter i? Of wilde je gewoon trollen en koos je daarom een grappige usernaam? Met deze verkiezing komen we er allemaal achter wie de beste, grappigste of mooiste usernaam had van 2016.

    🎊🎉Regels🎉🎊
    Een paar regels om zoveel mogelijk verschillende users een kans te geven:
    - Je mag maar twee usernames nomineren per persoon.
    - De twee usernames mogen niet van dezelfde user zijn.
    - Anderen mogen wel weer één usernaam per persoon van die user nomineren.
    - Maximaal vier usernames van één user.
    - De winnende usernaam mag niet meer meedoen aan de verkiezing van het jaar er na, maar het daarop volgende jaar wel weer.


    🎊🎉Nominaties🎉🎊
    Nomineren kan vanaf 29 december 2016 vanaf 12:00 uur tot en met vrijdag 13 januari 2017 om 18:00 uur. Nadat de nominaties gesloten zijn, komen alle usernames via een randomizer in polls te staan en kan iedereen stemmen. De winnaar van elke poll gaat door naar de finale ronde (mits er niet meer dan 10 zijn, anders komt er een halve finale ronde en daarna de finale met de winnaars uit de halve finale).


    🎊🎉Genomineerden🎉🎊
    Spoderman door ChickenNugget
    Luotisade door Ungoliant
    Krolock door Kamerling
    Laasyanir door Kamerling
    Pickett door Marlow
    Bowtruckle door Pickett
    Marlow door Pickett
    Wortelsap door Holly
    Dedpewl door Allerton
    Tubbietoost door Pralines
    n_n door Laasyanir
    Oakenshield door Navigator
    Ilvermorny door Murasakibara
    Katsudon door Murasakibara
    Tolkien door Navigator
    HoIIy door Incantatem
    Page394 door Incantatem
    Hermownninny door Goldstein
    Nikiforov door ChickenNugget


    Ik vind het prima als een andere user editie #02 wil organiseren.
    Omdat ik niet weet of ik tegen die tijd nog online ben. Graag wel de credits naar mij (:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 23:00 ]

    Richonne schreef:
    Zo jammer dat ik bij heel veel mensen niet kan zien welke vorige usernames ze gehad hebben D:

    Ook niet als je je muis op lijst zet op hun profiel? Op mobiel kan je het niet zien inderdaad, of ze moeten die optie aan hebben dat oude usernamen in een lijst zichtbaar zijn. En je kan ze opzoeken in paginabron weergeven (rechtermuisknop op iemands pagina) en dan ctrl+f zoeken op gebruikersnamen

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Ook niet als je je muis op lijst zet op hun profiel? Op mobiel kan je het niet zien inderdaad, of ze moeten die optie aan hebben dat oude usernamen in een lijst zichtbaar zijn. En je kan ze opzoeken in paginabron weergeven (rechtermuisknop op iemands pagina) en dan ctrl+f zoeken op gebruikersnamen



    ... In al mijn jaren op Quizlet heb ik nooit geweten dat je gewoon je muis daarop kon houden... er gaat een wereld voor me open hier D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ungoliant schreef:
    (...)
    Wanneer is iets vriendjespolitiek? Want ik verwacht dat 9/10 keer dat iemand genomineerd wordt, het wel oprecht gemeend is. Als je amper 'bekend' bent onder q-leden is het niet zo raar als je niet genomineerd wordt. (Plus, het stelt allemaal uiteindelijk niet zoveel voor hè. Het is een manier om anderen - zoals je vrienden - te laten zien dat je ze waardeert. Het zijn geen presidentsverkiezingen.)
    Ik zie het probleem niet zo, al kan ik me voorstellen dat iemand zich eenzaam gaat voelen, maar in dat geval ben je welkom om mij (en vele anderen) een berichtje te sturen.

    Vriendjespolitiek •
    situatie waarin je een voordeel niet geeft aan iemand die het verdient, maar aan iemand die je leuker of belangrijker vindt.

    En nu zeg ik niet dat degenen die genomineerd worden het niet verdienen, ik had alleen graag verschil gezien. Het zijn vaak dezelfde users en ik vind dat eerlijk gezegd wel eerder op vriendjespolitiek lijken dan opdat je echt de tijd hebt genomen om users op te zoeken (dat is meteen de oplossing voor wat mindere bekende q-leden; ik heb het trouwens niet alleen over de onbekende user, ook de user die er vaak opkomt).
          Het gaat mij daar ook niet om. Presidentsverkiezingen of niet, het maakt niet uit (wat ik trouwens ook heus wel weet; ik heb het alleen niet daarover, maar over de vriendjespolitiek), vriendjespolitiek is hetzelfde • andere mensen worden buitengesloten. Als je zo verkozen wilt worden, goed, maar dan worden er juist meer mensen buitengesloten terwijl je ook andere mensen bevriend kan maken en nomineren.
          En nu worden mijn reacties waarschijnlijk heel verkeerd opgevat (want ik weet hoe het een deel uitmaakt hiervan en de mensen die het doen er makkelijk over denken). Maar ik weet dat een nominatie je dag kan opvrolijken voor mensen en als je zelf niet in die vriendjes-cirkel zit, dan je er snel word buiten gelaten. Ik weet nog van mezelf dat ik vroeger echt blij werd van nominaties, dat het alleen een verloren zaak is, omdat ik dus niet in die cirkel zit. Ik heb het toen geprobeerd om het volgens mijn eigen weg te doen (wat ik hierin ook uitlegde) maar ik werd alleen maar vreemd aangekeken. Dus ja, ik vind dat vriendjespolitiek overheerst.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Had ik niet gevraagd de discussie hier te laten rusten?


    Queer zijn is gewoon alles

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Zoals wie dan? Ik geloof dat er echt mensen zijn die andere users nomineren, ik denk alleen niet dat dat er meer zijn dan degenen die aan vriendjespolitiek doen. Ik zie altijd hele gesprekken door users die elkaar en vrienden nomineren in zulke topics.


    Kijk maar bij mij, ik nomineer zomaar iedereen ookal krijg ik geen nominatie terug, of hun zien mij niet als vriend. Ik doe het gewoon omdat ik persoonlijk het ze gun niet als vriend maar gewoon als persoon.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik kan me herinneren he. Dat je dit jaar de actie had van de Gilderoys. Ondanks dat het soms lastig te herkennen was wie wie was, vond ik het best even grappig. Kan ik ze dan alledrie in 1 keer nomineren?

    (geen idee nog of ik dat doe hoor, maar dat was stiekem een vraag die bij me op kwam (': - aangezien ik jamespotter en jarnespotter ook leuk vind, maar vooral de combinatie (': )


    It's never gonna happen, Guys.

    FIorian schreef:
    Ik kan me herinneren he. Dat je dit jaar de actie had van de Gilderoys. Ondanks dat het soms lastig te herkennen was wie wie was, vond ik het best even grappig. Kan ik ze dan alledrie in 1 keer nomineren?

    (geen idee nog of ik dat doe hoor, maar dat was stiekem een vraag die bij me op kwam (': - aangezien ik jamespotter en jarnespotter ook leuk vind, maar vooral de combinatie (': )


    Was dat hier serieus gebeurd?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    (...)

    Was dat hier serieus gebeurd?

    Ja, met hun vieren zelfs. Gilderoy_ Gilderoy en beide namen met een hoofdletter i als L. Dit is ook precies waar ik het over had in de beginpost ^^

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Ja, met hun vieren zelfs. Gilderoy_ Gilderoy en beide namen met een hoofdletter i als L. Dit is ook precies waar ik het over had in de beginpost ^^


    Oh wow, dan heb ik wel iets speciaals gemist haha.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Ja, met hun vieren zelfs. Gilderoy_ Gilderoy en beide namen met een hoofdletter i als L. Dit is ook precies waar ik het over had in de beginpost ^^


    Ja dat zag ik. Maar nomineer ik ze alle vier tegelijk en telt dat dan als 1? Of telt dat als 4? (Het is zo raar om twee Gilderoys maar dan te nomineren denk ik)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik nomineer Tubbietoost


    Veni, Vidi, Coffee.

    FIorian schreef:
    Ik kan me herinneren he. Dat je dit jaar de actie had van de Gilderoys. Ondanks dat het soms lastig te herkennen was wie wie was, vond ik het best even grappig. Kan ik ze dan alledrie in 1 keer nomineren?

    (geen idee nog of ik dat doe hoor, maar dat was stiekem een vraag die bij me op kwam (': - aangezien ik jamespotter en jarnespotter ook leuk vind, maar vooral de combinatie (': )


    (wbw) Dat was grappig ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nieuwe regel:
    - Maximaal vier usernames van één user.


    Mijn eerste nominatie:
    n_n van Social_Repose

    FIorian schreef:
    (...)

    Ja dat zag ik. Maar nomineer ik ze alle vier tegelijk en telt dat dan als 1? Of telt dat als 4? (Het is zo raar om twee Gilderoys maar dan te nomineren denk ik)

    Het telt helaas wel als 4, omdat het 4 verschillende users zijn.

    Kamerling schreef:
    Krolock

    Laasyanir

    Huh wat onverwachts dit haha. Vooral omdat bijna niemand echt begrijpt wat mijn naam inhoud volgens mij. Maar dankjewel. ^^

    Holy shit, ik ben genomineerd.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 22:22 ]