• Hoi allemaal!

    Een tijd terug waren er in dit subforum Common Rooms, naar de Houses van de Harry Potter-serie. Met een test kwam je achter je huis en binnen dat topic praatte je dan gezellig met andere users uit hetzelfde huis. Ik zat zelf in Ravenclaw en zo hadden wij bijvoorbeeld een Raadsel van de Dag. Ik zelf vond deze Houses erg leuk en gezien de populariteit ervan destijds was ik niet de enige. Is er misschien animo om dit weer op te laten leven? :]

    Dit was het laatste topic van The Great Hall. Voor wie niet weten wat het precies inhield, weer hun geheugen willen opfrissen of oude tijden herleven kan je hier op de link klikken en een kijkje nemen!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2016 - 22:19 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Frodo schreef:
    (...)

    En wanneer begint de wedstrijd? :3


    Vandaag hahaha. Ik heb alles online gegooid inclusief common rooms en alles c:


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Vandaag hahaha. Ik heb alles online gegooid inclusief common rooms en alles c:


    Wacht wat D: maar dat is toch ilvermorny?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Wacht wat D: maar dat is toch ilvermorny?


    Ja, dat klopt.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ja, dat klopt.


    Oké ik snap het haha, sorry blame it on the blok


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Oké ik snap het haha, sorry blame it on the blok


    Het idee was er zeg maar al ver voor dit topic, om het terug te krijgen en in een nieuw jasje te steken, gezien ik niet zomaar iemand anders wedstrijd wilde stelen en pro fantastic beasts hype ben, dus vandaar. Mijn wedstrijd aanvraag was november 21 hahaha.


    Happy Birthday my Potter!

    Firgun schreef:
    guys, ik heb jullie hulp nodig. in welke afdeling van ilvermorny zouden jullie me plaatsen? ik vind mezelf namelijk tegelijk bij alles en niets passen. :')


    Hmmmm. Heb je ook niet dat je je meer aangetrokken voelt tot de ziel, de geest, het hart of het lichaam? Of avonturiers, geleerden, genezers en krijgers?


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Hmmmm. Heb je ook niet dat je je meer aangetrokken voelt tot de ziel, de geest, het hart of het lichaam? Of avonturiers, geleerden, genezers en krijgers?


    Niet echt, neen. :c Ik vind het gewoon zo moeilijk (ik ga hier even de uitleg neerzetten die ik zonet aan Ad gaf om het uit te leggen, haha), omdat ik ze alle vier deels wel en deels niet heb. :/
    Thunderbird - ik wil wel vanalles uitzoeken (ik zoek vanalles uit), maar ik heb niet genoeg kansen om hier echt kattenkwaad/de avonturier uit te hangen in mijn woonplaats, dus die eigenschap is nog niet echt ontwikkeld
    Pukwudgie - ik wil anderen doodgraag helpen, maar ik wil niet dat mijn hele leven erom draait, snap je? Ik wil mezelf ook rust gunnen - net zoals ik dat voor anderen wil. En het is geloof ik ook niet hoe anderen me zien, haha. Deze is echt friggin' moeilijk. :')
    Wampus - krijger valt op zoveel manieren te interpreteren dat je er iedereen en niemand bij kunt plaatsen, vind ik. :')
    Horned Serpent - ik vind kennis en mogelijkheid tot interpreteren iets heel, heel belangrijk in het leven, maar ik heb heel slechte ervaringen met mensen die denken dat kennis alles is en dat soort bekrompen gevoel krijg ik bij die afdeling


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Niet echt, neen. :c Ik vind het gewoon zo moeilijk (ik ga hier even de uitleg neerzetten die ik zonet aan Ad gaf om het uit te leggen, haha), omdat ik ze alle vier deels wel en deels niet heb. :/
    Thunderbird - ik wil wel vanalles uitzoeken (ik zoek vanalles uit), maar ik heb niet genoeg kansen om hier echt kattenkwaad/de avonturier uit te hangen in mijn woonplaats, dus die eigenschap is nog niet echt ontwikkeld
    Pukwudgie - ik wil anderen doodgraag helpen, maar ik wil niet dat mijn hele leven erom draait, snap je? Ik wil mezelf ook rust gunnen - net zoals ik dat voor anderen wil. En het is geloof ik ook niet hoe anderen me zien, haha. Deze is echt friggin' moeilijk. :')
    Wampus - krijger valt op zoveel manieren te interpreteren dat je er iedereen en niemand bij kunt plaatsen, vind ik. :')
    Horned Serpent - ik vind kennis en mogelijkheid tot interpreteren iets heel, heel belangrijk in het leven, maar ik heb heel slechte ervaringen met mensen die denken dat kennis alles is en dat soort bekrompen gevoel krijg ik bij die afdeling


    Ik zou je dan sws niet indelen bij Horned Serpent. Je moet je goed en thuis voelen bij een afdeling, een afdeling is ook afhankelijk van de keuzes die jij in je leven maakt, dus die valt dan sws af.
    Ik zou je dan ook niet bij Thunderbird plaatsen. Voor kattenkwaad/avontuur/etc. heb je niet echt "kansen" nodig. Je gaat gewoon op pad en creëert die kansen, dus ik denk dat dat dan toch niet helemaal je ding is.
    Ik denk dat mensen in Pukwudgie ook hun eigen hart zouden volgen en niet enkel alleen anderen zouden helpen, dus ik denk dat je daar dan nog wel zou passen.
    Over Wampus: Webster (founder van Wampus) was described as argumentative, but fiercely loyal. Ik denk dat je krijgers moet zien als hardwerkende vechters in het leven. Mensen die niet zo snel opgeven en vasthouden aan doelen. Harde werkers ook zeker, denk ik. Pas je daarbij voor je gevoel?


    Happy Birthday my Potter!

    Even tussendoor, dit vraag ik me al héél lang af en dit leek me wel een geschikte plek: Ik ben dus al vet lang op zoek naar Hedwig's theme, maar dan met zang eronder. De tekst is onder andere iets van "Can you say avada kedavra? Loooord Voldemort's returning now he looks like a dead snake, go right ahead Snape, say you'll obey" allemaal op de muziek van Hedwig's theme. Ik heb al heel internet/youtube afgezocht maar kan het echt niet terugvinden... Is er iemand van jullie die weet waar ik het over heb en misschien nog een linkje/tip heeft over waar ik het kan vinden?

    Grapje heb hem serieus net gevonden :'D Dit is hem, voor iedereen die wil fangirlen: Klik!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 16:55 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    @ Firgun: Die is ook te maken op Pottermore. Even een account daar aanmaken en dan weet je in welke afdeling je hoort :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.