• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    speciaal voor shania

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 13:33 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil ook een schaap maar dat past niet bij mijn username. Niet dat mijn profiel er nu bij past maar oké ik ben lui laat me.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kunikida schreef:
    Ik wil ook een schaap maar dat past niet bij mijn username. Niet dat mijn profiel er nu bij past maar oké ik ben lui laat me.

    join the sheep community
    Sheependy

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 19:07 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Stiekem wil ik al vet lang een tattoo op mijn pols die gerelateerd is aan LotR, en ik heb al heel lang in mijn hoofd zitten om dan de signature van Gandalf te nemen... maar ik ben er na al die jaren nog steeds niet echt over uit.
    Mijn ouders gaan het sowieso niet leuk vinden, maar hallo, ik ben twintig. Ik woon dan misschien wel thuis, maar ik vind niet dat ze het recht hebben om over zoiets te oordelen. Tenzij het super extreem is zoals een gezicht tattoo, maar dat is niet eens het geval.

    Kunikida schreef:
    Ik wil ook een schaap maar Ik ben te trots op mijn bijpassende foto dat past niet bij mijn username. Niet dat mijn profiel er nu bij past maar oké ik ben lui laat me.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Murasakibara schreef:
    (...)

    Jij ook
    Sheepanthe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    join the sheep community
    Sheependy

    En Scheepanthe (als ik het goed raad?)

    Great minds you and me, Sheepamke

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 19:09 ]

    Laasyanir schreef:
    (...)
    En Scheepanthe (als ik het goed raad?)

    Great minds you and me, Sheepamke

    Yes, join us hehe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Laasyanir schreef:
    (...)
    En Scheepanthe (als ik het goed raad?)

    Great minds you and me, Sheepamke

    11/10 GG WP :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Murasakibara schreef:
    (...)
    11/10 GG WP :3

    Hahhaa, XD
    Yes

    / Fleecekleedje om > te heet, fleecekleedje af > te koud. Het is ook nooit goed.,

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 19:11 ]

    Krolock schreef:
    Stiekem wil ik al vet lang een tattoo op mijn pols die gerelateerd is aan LotR, en ik heb al heel lang in mijn hoofd zitten om dan de signature van Gandalf te nemen... maar ik ben er na al die jaren nog steeds niet echt over uit.
    Mijn ouders gaan het sowieso niet leuk vinden, maar hallo, ik ben twintig. Ik woon dan misschien wel thuis, maar ik vind niet dat ze het recht hebben om over zoiets te oordelen. Tenzij het super extreem is zoals een gezicht tattoo, maar dat is niet eens het geval.


    This sounds absolutely awesome.

    / Can't wait for HPPPPPPPPP.


    Krolock schreef:
    Stiekem wil ik al vet lang een tattoo op mijn pols die gerelateerd is aan LotR, en ik heb al heel lang in mijn hoofd zitten om dan de signature van Gandalf te nemen... maar ik ben er na al die jaren nog steeds niet echt over uit.
    Mijn ouders gaan het sowieso niet leuk vinden, maar hallo, ik ben twintig. Ik woon dan misschien wel thuis, maar ik vind niet dat ze het recht hebben om over zoiets te oordelen. Tenzij het super extreem is zoals een gezicht tattoo, maar dat is niet eens het geval.

    Lol die heb ik :')


    Caution first, always.

    Graves schreef:
    (...)
    Lol die heb ik :')

    WAT. OMG. Mat ik 'm zien? Pretty please?

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    join the sheep community
    Sheependy


    Tempting..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Krolock schreef:
    (...)
    WAT. OMG. Mat ik 'm zien? Pretty please?

    Ik zal zo even een foto maken :3


    Caution first, always.

    Kunikida schreef:
    (...)

    Tempting..

    join us c:


    — Inner peace, it's hard to find. —