• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    speciaal voor shania

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 13:33 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Allerton schreef:
    (...)
    join us c:


    Well, at least it isn't the dark side..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Graves schreef:
    (...)
    Ik zal zo even een foto maken :3

    Wacht. Ik heb hem al gevonden. (cat)
    Ik opende toevallig het "Show je tattoo!" topic, en blijkbaar had ik daar destijds ook al op gereageerd! :'D

    Allerton schreef:
    (...)
    join us c:

    Do it, Sheependy

    Krolock schreef:
    (...)
    Wacht. Ik heb hem al gevonden. (cat)
    Ik opende toevallig het "Show je tattoo!" topic, en blijkbaar had ik daar destijds ook al op gereageerd! :'D

    Hahah toevallig. :'D Had je idd die in je hoofd? Ik heb er igg nooit spijt van gehad. :3 Ik krijg er ook altijd hele leuke reacties over.


    Caution first, always.

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Jij ook
    Sheepanthe

    Can I be a honorary member or something?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tijd om noobs te ownen!

    Kidding, ik ben zelf een noob.

    Graves schreef:
    (...)
    Hahah toevallig. :'D Had je idd die in je hoofd? Ik heb er igg nooit spijt van gehad. :3 Ik krijg er ook altijd hele leuke reacties over.

    Ja, alleen het enige nadeel is dat mijn hoofd gelijk denkt aan het usb logo

    en what has been seen, cannot be unseen. (cat) Daarom twijfel ik ook (en heb ik het nog niet gedaan). Misschien dat ik een andere variant wil.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ja, alleen het enige nadeel is dat mijn hoofd gelijk denkt aan het usb logo

    en what has been seen, cannot be unseen. (cat) Daarom twijfel ik ook (en heb ik het nog niet gedaan). Misschien dat ik een andere variant wil.

    HAHA, heb ik meestal ook met dingen, maar dit is té gelinkt aan Gandalf voor mij :")


    Nu wil ik weer tattoos, alleen ik ben bang dat ik zal moeten wachten tot ik meer weet over wtf er met mijn lichaam gaat gebeuren (bat)


    Caution first, always.

    Kunikida schreef:
    (...)

    Well, at least it isn't the dark side..

    It's the side of the rainbow c;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Graves schreef:
    (...)
    HAHA, heb ik meestal ook met dingen, maar dit is té gelinkt aan Gandalf voor mij :")


    Nu wil ik weer tattoos, alleen ik ben bang dat ik zal moeten wachten tot ik meer weet over wtf er met mijn lichaam gaat gebeuren (bat)

    Ja ik haat mijn hoofd oké. :'D Of ik moet iets anders vinden wat gelinkt is aan lotr... iets met de elven lijkt me ook gaaf. Maar goed, zolang ik dit niet zeker weet, ga ik er ook niet aan beginnen natuurlijk.

    Wanneer je hele leven een grote pestbende is maar je je ondanks alles eigenlijk nog best goed voelt


    Caution first, always.

    I feel alone.


    Ik heb zin om te dansen op deze muziek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 19:38 ]

    Jesus christ, en nu ook al Barbara Tarbuck overleden. 2016, rot even heel snel op...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    *censuur* je moeders *censuur* please.

    // Echt ELKE keer als ik iets in de spot wil zetten.
    Ik zet het om half 9 in de spot en als er net iemand anders in staat heeft die pech. (A)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 19:49 ]