• Het nieuwe jaar gaat weer bijna van start en hoe kunnen we dat nu beter inluiden dan met een nieuwe meeting?

    Waar?
    Omdat Utrecht de laatste tijd al vrij vaak voorbij is gekomen, ben ik samen met Laura/Krolock gaan brainstormen naar een plek dicht in de buurt. Dit is uiteindelijk Gouda geworden.

    Wanneer?
    Zaterdag 28 januari om 12:00
    Het verzamelpunt zal later bekend gemaakt worden.

    Wie?
    Zeker:
    • Naomi - JetBlackHeart
    • Emma - Krullie
    • Megan - Illuminae
    • Mexx - Verdigris
    • Anne - GrandR
    • Eileen - Gudetama
    • Loïs - Oscura
    • Iris - Tuena
    • Mirte - Sweetwine
    • Jolijn - SPECS
    • Sofie - Occamy
    • Lisanne - Quintana

    Misschien:
    • Lonneke - Arlin_Ashryver

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 19:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    oke gouda is maar één trein en twee uur verderop dus dat is te doen. zet mij maar op misschien!

    Oeh zet mij maar op misschien


    Firm believer of all that is magic

    Iedereen staat er weer op *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tot hoe laat zal het duren? Want ik kom dan wel later


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tilikum schreef:
    Tot hoe laat zal het duren? Want ik kom dan wel later


    Tot de laatste weg zal gaan. Ik durf niet te zeggen hoe laat dat zal zijn, maar het later komen zal geen probleem zijn ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Even MT, het is wel ver weg en ik heb misschien iets anders maar ik kijk nog even.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hmm lijkt me wel leuk, maar ik ken hier niet zoveel mensen goed. :c Ik denk er nog even overna.

    Verdigris schreef:
    Hmm lijkt me wel leuk, maar ik ken hier niet zoveel mensen goed. :c Ik denk er nog even overna.


    We zijn echt heel gezellig! En een goed moment om mensen te leren kennen, toch?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    (...)

    We zijn echt heel gezellig! En een goed moment om mensen te leren kennen, toch?

    Ja oke, daar heb je gelijk in. Zet me maar op misschien, ik denk er toch nog even overna.

    Ik ken ook niet zo veel mensen, maar Gouda is best dichtbij voor mij, dus zou ik ook op misschien mogen?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    Ik ken ook niet zo veel mensen, maar Gouda is best dichtbij voor mij, dus zou ik ook op misschien mogen?


    Je kent mij van de kerstkaarten.:3 Meetings zijn toch eigenlijk ook bedoeld om nieuwe mensen te leren kennen.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Je kent mij van de kerstkaarten.:3 Meetings zijn toch eigenlijk ook bedoeld om nieuwe mensen te leren kennen.='D


    True en ik heb je zelfs ooit al eens gemeet maar 3 van de lijst een beetje kennen is niet erg veel (cat) Je hebt wel een punt, maar daarom ga ik ook voor de misschien. Kan ik nog altijd kijken wat ik ga doen ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik weet niet zeker of ik kan, want ik sta voor mij werk nu opgegeven als beschikbaar en dat kan ik niet meer aanpassen. Als ik wordt ingepland (wat bijna 300% zeker is), ga ik slijmen of ik bij iemand kan ruilen met de zondag (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    GrandR schreef:
    (...)

    True en ik heb je zelfs ooit al eens gemeet maar 3 van de lijst een beetje kennen is niet erg veel (cat) Je hebt wel een punt, maar daarom ga ik ook voor de misschien. Kan ik nog altijd kijken wat ik ga doen ^

    Och, van het lijstje ken ik alleen mensen van naam ^^

    Mijn vriend heeft me overgehaald, zet me maar op definitief. c:

    GrandR schreef:
    Ik ken ook niet zo veel mensen, maar Gouda is best dichtbij voor mij, dus zou ik ook op misschien mogen?

    JIJ MOET KOMEN


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.