• Het nieuwe jaar gaat weer bijna van start en hoe kunnen we dat nu beter inluiden dan met een nieuwe meeting?

    Waar?
    Omdat Utrecht de laatste tijd al vrij vaak voorbij is gekomen, ben ik samen met Laura/Krolock gaan brainstormen naar een plek dicht in de buurt. Dit is uiteindelijk Gouda geworden.

    Wanneer?
    Zaterdag 28 januari om 12:00
    Het verzamelpunt zal later bekend gemaakt worden.

    Wie?
    Zeker:
    • Naomi - JetBlackHeart
    • Emma - Krullie
    • Megan - Illuminae
    • Mexx - Verdigris
    • Anne - GrandR
    • Eileen - Gudetama
    • Loïs - Oscura
    • Iris - Tuena
    • Mirte - Sweetwine
    • Jolijn - SPECS
    • Sofie - Occamy
    • Lisanne - Quintana

    Misschien:
    • Lonneke - Arlin_Ashryver

    [ bericht aangepast op 27 jan 2017 - 19:23 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    GrandR schreef:
    (...)

    True en ik heb je zelfs ooit al eens gemeet maar 3 van de lijst een beetje kennen is niet erg veel (cat) Je hebt wel een punt, maar daarom ga ik ook voor de misschien. Kan ik nog altijd kijken wat ik ga doen ^


    Heel eerlijk? Ik kende op mijn eerste meeting helemaal niemand. Ik was stik nerveus en nu heb ik bijna iedereen wel meerdere keren gezien en/of vele malen beter contact.

    Ik ga het topic straks aanpassen als ik op mijn laptop zit.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 9:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    JIJ MOET KOMEN

    zegt degen die niet weet of ze komt, haha (:

    JetBlackHeart schreef:
    (...)

    Heel eerlijk? Ik kende op mijn eerste meeting helemaal niemand. Ik was stik nerveus en nu heb ik bijna iedereen wel meerdere keren gezien en/of vele malen beter contact.

    Ik ga het topic straks aanpassen als ik op mijn laptop zit.

    Het is inderdaad een goede manier om nieuwe contacten te maken ja,
    ik ben alleen wat verlegen soms in real life. Daarom houd ik het voor nu bij misschien.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    (...)
    Het is inderdaad een goede manier om nieuwe contacten te maken ja,
    ik ben alleen wat verlegen soms in real life. Daarom houd ik het voor nu bij misschien.


    Dat is goed! We horen het en ik herken mijzelf gewoon in jouw verhaal, dus vandaar c:


    Wie heeft er interesse in een groepsapp voor deze meeting? Stuur dan even jouw nummer in pb en/of geef een seintje als ik jouw nummer al heb


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    (...)

    Dat is goed! We horen het en ik herken mijzelf gewoon in jouw verhaal, dus vandaar c:


    Wie heeft er interesse in een groepsapp voor deze meeting? Stuur dan even jouw nummer in pb en/of geef een seintje als ik jouw nummer al heb

    Me of course ^^

    Ik ook! Je hebt mijn nummer geloof ik (;


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil ook in de groepsapp :)


    Firm believer of all that is magic

    Zet mij maar op misschien. Als ik niet werk kan ik een middagje komen (^.^ )


    Shoganai i ne~

    Jullie zitten er inmiddels allemaal in c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    een meeting lijkt mij best leuk want ik woon naast Gouda. Alleen zijn jullie allemaal zoveel ouder
    xD


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aelin_Ashryver schreef:
    een meeting lijkt mij best leuk want ik woon naast Gouda. Alleen zijn jullie allemaal zoveel ouder
    xD


    Je bent altijd welkom


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat lijkt me leuk! Zet me maar op misschien, wie weet mag ik van mijn ouders ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik wil op misschien

    Sharon HalfBloodPrince


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mijn teken- en schildercursus begint net die dag, dus ik kan niet. Veel plezier aan de mensen die wel gaan!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Josiah schreef:
    Mijn teken- en schildercursus begint net die dag, dus ik kan niet. Veel plezier aan de mensen die wel gaan!


    :c


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaaaaaa! Ik heb bijna geregeld dat ik die zaterdag vrij ben en zondag moet werken, dus yaaay ik kan bijna zeker. (Ik wacht nog even tot dit dealtje helemaal rond is, want anders stel ik straks mezelf teleur).


    Deep inside, I've never felt alive