• //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 17:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Scheisse i pressed the wrong button

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 8:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou afwachten of ze mij zou aanspreken, daar ik in mijn geval niet degene ben geweest die de ander heeft genegeerd... Gebeurt er niets, dan gebeurt er niets, maar ik ga ook geen facade opzetten als ze me wel aanspreekt..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik zou afwachten en daarop inspelen. Zegt ze niets? Dan zeg ik ook niets. Groet ze me wel en start ze een praatje, dan ga ik daar gewoon in mee. Al speelt de aanleiding van de ruzie, waardoor de vriendschap kapot is, ook mee.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2017 - 9:19 ]


    26 - 02 - '16

    Nee ik zou geen hallo zeggen. Ik heb zo'n situatie namelijk gehad. Het ligt een beetje aan mn mood wat ik zou doen. Of ik zal haar boos aanstaren of doen alsof ik haar niet zie.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hangt ervan af. Als er oogcontact is zou ik in ieder geval 'Heeee!' oid zeggen en kijken of zij stopt. Zo ja, toch praatje maken. Zo niet, doorlopen! Ik heb geen tijd voor kutlui tbh.


    The truth is out there.

    Euhm,

    Bij de situatie die ik had ontweek ik in het begin, kregen we naar een jaar wel oogcontact en dat we gewoon naar elkaar glimlachten en onderhand zegt zij altijd vrolijk hé, dus zeg ik hé terug xd


    ~My Mind Is Free~

    Als het al een tijdje geleden is, zou ik echt wel 'hallo' zeggen. Dat we als jonge meisjes ruzie hebben gehad betekent niet dat ik haar nu nog steeds ga negeren. Daar voel ik me dan iets te volwassen voor. (cat)


    everything, in time

    Smyth schreef:
    Ik zou afwachten en daarop inspelen. Zegt ze niets? Dan zeg ik ook niets. Groet ze me wel en start ze een praatje, dan ga ik daar gewoon in mee. Al speelt de aanleiding van de ruzie, waardoor de vriendschap kapot is, ook mee.

    + Neh, net zoals wat Suvi zegt: ik heb geen tijd voor kutlui.


    † Love? I want to sleep.

    Om heel eerlijk te zijn heb ik bijna nooit ruzie. Tenminste nog nooit zo hevig dat een vriendschap eraan kapot ging. Meestal hadden mensen gewoon geen zin meer in mij hahaha.
    Maar ja, ik zou hallo zeggen en zelfs een praatje maken. Iedereen verdient een tweede kans


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat ligt heel erg aan welke vriendin, maar bij degene die ik nu in mijn hoofd heb, zou ik haar negeren, tenzij ze me aanspreekt natuurlijk. Maar zelf een gesprek beginnen zit er niet echt in.


    obsessive rage

    Adele schreef:
    Nee ik zou geen hallo zeggen. Ik heb zo'n situatie namelijk gehad. Het ligt een beetje aan mn mood wat ik zou doen. Of ik zal haar boos aanstaren of doen alsof ik haar niet zie.

    Dit. Ik heb het gewoon al (te) vaak gehad dat een vriendschap is gesneuveld dus ik geloof er niet meer zo hard in. Al ligt het wel aan de situatie waardoor het uiteindelijk geëindigd werd. Maar nee, zelf zou ik geen aanstalten maken voor een begroeting of gesprek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee, ik zou niks zeggen. Gedaan is gedaan bij mij. Ik zou zeker niet opeens wegkijken, zeker niet, maar ik zou ook zeker geen woord meer aan die persoon vuil maken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zeg altijd hoi, tegen iedereen, ruzie of geen ruzie. Ik vind dat ik dan de eer aan mezelf houd. Ik hoef ook geen gesprek, maar een hallo kan geen kwaad. (En kost ook niet zoveel moeite)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik zou haar gewoon begroeten, al ligt dat meer in mijn karakter, ik ben slecht in nee zeggen en vergeef iedereen altijd meteen. Ik kan helaas zeggen dat ik vaak degene ben die zorgt dat het contact terugkomt omdat ik die vriendin of vriend dan begin te missen. Het is geen goede eigenschap maar op dat gebied ben ik een mega watje en kan ik me soms echt gewoon in slaap huilen omdat ik vind dat alles mijn fout is :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik zou proberen geen oogcontact te maken en te doen alsof ik haar niet zag, want als er geen oogcontact is, is het acceptabel om niks te zeggen.
    Als zij iets zou zeggen of als er plotseling oogcontact zou zijn, zou ik beleeft 'hallo' zeggen.
    Maar goed, dat doe ik eigenlijk met de meeste mensen. Oeps. :')