• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie is het beste schaap?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Metamorphoses schreef:
    het doet altijd zo'n zeer om zo vroeg uit bed te moeten om te gaan werken

    ik sta serieus later op om naar school te gaan
    'vakantie' zeggen ze dan

    en het is zo koooooud D:


    Dit (no_chears)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik hoop dat een appel als ontbijt genoeg is om een hele dag werken te kunnen overleven... Wel dat ik daar in mn pauzes nog kan eten, alleen de basis is een beetje karig....


    Stenenlikker

    i'm so excited for tonightttt

    ik hoop dat iedereen een toffe jaarwisseling gaat hebben insert leuke smiley


    i put the fun in funeral

    Ik ben echt beperkt in opstaan jezus

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 9:43 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    woah shit ik heb hoofdpijn af


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben de hele nacht wakker geweest en voel mij nu shit.

    ik heb geen zin in oud&nieuw
    ik
    adnane
    heb geen zin in oud&nieuw

    ik doe het voor de 6 die 7 wordt


    Heaven is a place that we all have

    Ik leef nog hoor!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alle feestdagen gaan me echt zo snel voorbij... ik heb het gevoel dat hoe ouder ik word, des te minder deze dingen effect op me hebben. Terwijl ik als kind zijnde alles heel anders zag; grootser en leuker.

    Hou toch op. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JAAAAAAAA, dat worden er bijna zeker weten 13 :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik weet niet waarom maar altijd als ze gaan aftellen dan bouwt de anxiety langzaam op.

    Ik kijk in de spiegel en omg... vier plekken in mijn nek. FOR REAL MARVIN. XD
    Je bent toch geen vampier.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 10:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    Alle feestdagen gaan me echt zo snel voorbij... ik heb het gevoel dat hoe ouder ik word, des te minder deze dingen effect op me hebben. Terwijl ik als kind zijnde alles heel anders zag; grootser en leuker.


    This is so me


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dan maar wachten tot lunch... somehow


    Sidera nostra contrahent solem lunamque