• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie is het beste schaap?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Sorry? Mag ik het niet zeggen als ik dat vieze kleffe gedoe niet wil lezen?
    Ik ben echt niet de enige hoor.

    Wel hoor. Het is mogelijk dat je dat niet wilt lezen. Maar als ik naga dat jij de meeste klachten erover hebt gehad en je er zelf ook een handje van hebt, wat wel meer beschreven staat, dan heb ik het gevoel dat je dit echt alleen maar doet om kinderachtig haar (Kelly) op te fokken. Waarom zou je er last van hebben als jij het wel erger op ingaat met je post? Ik dacht dat je van dat soort gerelateerde dingen wel hield. :W

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 13:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet dus maar dingen lezen die ik niet fijn vind? Oke
    Dan hebben mensen er ook geen problemen mee dat ik mijn intieme momenten dan ook zonder spoiler in het ljh zet. (N)

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Wel hoor. Het is mogelijk dat je dat niet wilt lezen. Maar als ik naga dat jij de meeste klachten erover hebt gehad en je er zelf ook een handje van hebt, wat wel meer beschreven staat, dan heb ik het gevoel dat je dit echt alleen maar doet om kinderachtig haar (Kelly) op te fokken. Waarom zou je er last van hebben als jij het wel erger op ingaat met je post? Ik dacht dat je van dat soort gerelateerde dingen wel hield. :W

    Heb ik dat nog gedaan na de laatste keer? Nee. Ik zet het onder spoilers. Dus ik verwacht dat anderen dat ook doen als ik iets niet wil lezen.

    Can you feeeeel the love?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ^ Kan je lezen? Ik heb niet gezegd dat je dingen moet lezen die je niet fijn vindt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn voet slaapt. Misschien moet deze discussie dat ook eens proberen.
    Slechte poging tot grappig zijn ik weet het.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yonghwa schreef:
    ^ Kan je lezen? Ik heb niet gezegd dat je dingen moet lezen die je niet fijn vindt.

    Valt moeilijk te missen als het zo op het forum staat en je aan het nalezen bent wat je gemist hebt.
    Anders kan ik toch ook mijn dingen posten en zeggen 'je hoeft het niet te lezen, lees het dan gewoon niet'. Lol

    Pickett schreef:
    Can you feeeeel the love?


    i put the fun in funeral

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Valt moeilijk te missen als het zo op het forum staat en je aan het nalezen bent wat je gemist hebt.
    Anders kan ik toch ook mijn dingen posten en zeggen 'je hoeft het niet te lezen, lees het dan gewoon niet'. Lol

    Ik heb niet gezegd dat je het moet lezen. Je maakt echt van een mug een olifant, lol. Ik heb alleen gezegd wat ik ervan vind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Ik heb niet gezegd dat je het moet lezen. Je maakt echt van een mug een olifant, lol. Ik heb alleen gezegd wat ik ervan vind.

    Ik denk dat je mijn vorige berichten niet snapt. Omdat je blijft zeggen 'heb niet gezegd dat je het moet lezen'. Dus ik laat het hierbij.

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Ik denk dat je mijn vorige berichten niet snapt. Omdat je blijft zeggen 'heb niet gezegd dat je het moet lezen'. Dus ik laat het hierbij.

    Ik snap het wel, er klopt alleen geen moer van. Ik ga er ook mee stoppen, het leid nergens naartoe.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 13:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geef me een W. Geef me een I. Geef me een J. Geef me een N.
    Gooooo WIJN.


    Sweetwine schreef:
    (...)



    / Zo meteen even nappen. Gewoon omdat het kan.


    Sorry, even wat pluspunten naar de gif. +10

    // 'Doe maar, een klein beetje langzaam, ik voel me nog niet klaar, om de grote stap te wagen.'
    Huh? K3? Ik wist dat jullie dubbelzinnige teksten hadden maar hallo?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 13:53 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Kunikida schreef:
    Mijn voet slaapt. Misschien moet deze discussie dat ook eens proberen.
    Slechte poging tot grappig zijn ik weet het.

    I like it oh holy punmaster


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kunikida schreef:
    Mijn voet slaapt. Misschien moet deze discussie dat ook eens proberen.
    Slechte poging tot grappig zijn ik weet het.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt