• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie is het beste schaap?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm going to drink so much tonight that I'll forget about 2016 and shoot right into 2017.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 11:03 ]


    Am I the only 20-year-old that doesn't drink? Lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Am I the only 20-year-old that doesn't drink? Lol.

    Mijn neef ook niet (nerd)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I am so ready to watch 2016 crash and burn and die tonight.


    kindness is never a burden.

    Dougal schreef:
    Am I the only 20-year-old that doesn't drink? Lol.


    Ik ook niet (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sweetwine schreef:
    I'm going to drink so much tonight that I'll forget about 2016 and shoot right into 2017. but in a good way lol

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 11:10 ]


    i put the fun in funeral

    Verkoudheid, ga nou eens over!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweetwine schreef:
    I'm going to drink so much tonight that I'll forget about 2016 and shoot right into 2017.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sweetwine schreef:
    I'm going to drink so much Tropicana tonight that I'll forget about 2016 and shoot right into 2017.


    Heaven is a place that we all have

    "Wow, wat een onhandig mes. Is dit een mes voor linkshandigen of zo?" (Het was een standymes wat maar aan een kant te openen was)
    "Nee, Femke dat is je linkerhand. Je gebruikt het als een linkshandige"

    Het lijkt er echt steeds meer op dat ik Ambidextrie heb😂😂 ik was laatst ook al stoffen aan het spelden met mijn linkerhand en tanden aan het poetsen zonder dat ik het door had


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kan niet wachten om facebook te openen en te zien hoe iedereen z'n jaar beschrijft op de grootste cliché manier ooit.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    JamesPotter schreef:
    "Wow, wat een onhandig mes. Is dit een mes voor linkshandigen of zo?" (Het was een standymes wat maar aan een kant te openen was)
    "Nee, Femke dat is je linkerhand. Je gebruikt het als een linkshandige"

    Het lijkt er echt steeds meer op dat ik Ambidextrie heb😂😂 ik was laatst ook al stoffen aan het spelden met mijn linkerhand en tanden aan het poetsen zonder dat ik het door had


    Waarom verbaast dit me niet, Femke? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zoveel zin om gewoon nu al te denken fluff it en in Dodenlied te kruipen, maar nog even volhouden.


    Happy Birthday my Potter!

    Ahw arme hond :c


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mag ik vandaag overslaan?