• Zijn er hier mensen die vroeger op goSupermodel hebben gezeten? Zoals jullie dan weten is die website failliet gegaan. Heel veel leden daarvan hebben eigenlijk nooit weer een leuk forum kunnen vinden dat echt gericht is op meiden. Mijn zusje vond dat heel erg jammer en zij en haar vriend hebben toen besloten om zélf maar een tof meidenforum op te zetten waar die oud-leden van goSupermodel terecht kunnen. De Facebook groep telt al bijna 300 leden en nu gaat de website officieel online!

    GoMardel

    Dus, als het je leuk lijkt, kom even kijken! Alles is natuurlijk gratis :-) De website staat natuurlijk nog wel in de kinderschoenen, maar er zijn grootste plannen voor de toekomst.

    Oja, en klein voordeel - vrijwel alle usernames zijn nog beschikbaar ;-D

    Edit: oke de website ligt er af en toe uit want er zijn teveel mensen die zich tegelijk aanmelden. Sorreh D:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 13:12 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dan kun je net zo goed VirtualPopstar gaan doen. Dat is bijna hetzelfde als GSM. (:
    Ik ben trouwens zelf niet actief op die site.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 13:06 ]


    What's meant to be will find it's way

    MEIDENFORUM
    ASDFGHJKL
    dfhhq

    i feel offended maar ik ga me toch aanmelden


    Heaven is a place that we all have

    Service Unavailable

    The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.


    Heaven is a place that we all have

    Laryanue schreef:
    Dan kun je net zo goed VirtualPopstar gaan doen. Dat is bijna hetzelfde als GSM. (:


    Er was blijkbaar niet zo'n goede band tussen de users van gSm en VirtualPopstar. Dus daar wilden ze nie heen (:

    @ Het is gericht op meiden maar jongens zijn natuurlijk ook welkom, haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    (...)

    Er was blijkbaar niet zo'n goede band tussen de users van gSm en VirtualPopstar. Dus daar wilden ze nie heen (:

    @ Het is gericht op meiden maar jongens zijn natuurlijk ook welkom, haha


    Ah ja, zoiets ik ook al wel begrepen ja. Ik krijg trouwens een foutmelding als ik me wil aanmelden.


    What's meant to be will find it's way

    Leaving a dot (without the dot)

    HET WERKT YES


    Heaven is a place that we all have

    Eh... ja... overbelast D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ze kunnen natuurlijk ook naar Quizlet komen (cat). Maar leuk dat je zusje dat gedaan heeft! Ik ga eens even kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    geen ubb codes
    oh my fuck


    Heaven is a place that we all have

    @ Yonghwa ja dat vind ik ook (cat)

    @ Pagu maak een topic aan, wie weet komt het nog of gaan ze er nog wat mee doen ofz


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb me aangemeld. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb een account aangemaakt: Malfoy


    En ik ben héél blij met mijn username ;D


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ooh wat gaaf!!


    ~My Mind Is Free~

    Oke het is nu best chaos, 173 gebruikers in een halfuur. De site loopt nu niet lekker en het is ook een gezellige puinhoop op het forum, haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen