• × titel (wel/niet op de cover?):
    Onbesuisd, en deze moet erop.

    × overige tekst:
    -

    × korte samenvatting / uitleg:

    Prinses Luciana Amanda Eliana Greenfield is een onbesuisd en vrolijk meisje dat maar al te graag de regels overtreed, aangezien normale meisjes dat ook zouden doen. Toch?

    Alleen wel jammer dat het, tja, prinses Luciana Ama- enzovoorts is. Dat deze prinses niet zomaar alles kan doen wat ze leuk vind. Een prinses is ten slotte geen burger, al wil ze dat nog zo graag.

    Laat ik me voorstellen, mijn naam is Leah. En helaas ben ik ook de dochter van de koning en koningin van het land.


    × afbeeldingen (zoek zelf afbeeldingen, of omschrijf wat je wil zodat ik voor je kan zoeken):
    Random schoenen, ik weet niet, ik vond het er wel grappig en nonchalant uitzien - en het gaat ook om die nonchalance.
    Dit beeldige kasteel, Leahs huis dus.
    En dit charmante hoofddeksel.

    × horizontaal of verticaal:
    Verticaal.

    × sfeer:
    Komisch, nonchalant.

    × overige wensen / bijzonderheden:
    -


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hij is echt prachtig ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    De cover staat al in mijn coverstore, maar ik zal hem ook even hier plaatsen (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik zag hem, ja. Dat word lastig kiezen


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Weet je al welke het wordt?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Jep. Sorry Perpetual, ik waardeer echt dat je die cover hebt gemaakt, en ik vind hem ook heel mooi, maar ik heb besloten die van Hedone te kiezen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Geeft niet hoor! Succes met je story (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Bedankt ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mag er nog geprobeerd worden?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Mag er nog geprobeerd worden?

    Dat kan altijd, .aar als ik jouw cover mooier vind dan die van Hedone, dan kan dat voor haar nog best vervelend worden. Eigenlijk zou je het aan haar moeten vragen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner