• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nope, nope, nope. Ik voel 't al aan m'n water. Dikke, vette nope.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hoofd waarom doe je zo.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hmm


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VIDEO KILLED THE RADIOSTAR badampaam


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    "Heb je een ochtendhumeurtje?"
    Nee, we hebben net een begrafenis gehad.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik heb oprecht zin om iets geks te doen.
    Spontaan naar het buitenland gaan of parachute springen of zoiets.
    beetje jammer dat ik het geld er niet voor heb.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Okay, die afspraak gaat niet door.
    Des te meer redenen om nu extra productief te zijn!


    Stenenlikker

    Ready? Set. Go!


    •

    Hoe leuk ik het ook vind dat je besloten heeft je leven aan mij toe te wijden, zou ik het fijn vinden mocht je, als je me toch de hele dag door in het oog houdt, wat anders doen dan kriften, dankjewel. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik moet nog best veel doen voor school, inclusief leren, maar heb de hele vakantie nog niets gedaan omdat ik mezelf een vakantie gun? Ja, een heel slap excuus. Maar ik heb gewoon 0% motivatie en ga veel liever schrijven. :')

    Okay ik heb geen idee hoelaat het nu is .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I have no idea who I am. I'm a different person around different people and i don't think I can keep this up for much longer.


    kindness is never a burden.

    Krolock schreef:
    Ik moet nog best veel doen voor school, inclusief leren, maar heb de hele vakantie nog niets gedaan omdat ik mezelf een vakantie gun? Ja, een heel slap excuus. Maar ik heb gewoon 0% motivatie en ga veel liever schrijven. :')

    dit 10/10
    het enige wat ik doe is gamen

    Everyone can go fuck themselves big time tbh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha Sha, nobody cares about your feelings here. So just get out of bed and act like you're happy..


    — Inner peace, it's hard to find. —