• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    You have failed this city Friendship.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Om half 4 pas gaan slapen. Lol.

    Kawasaki schreef:
    (...)
    dit 10/10
    het enige wat ik doe is gamen

    Ben ik gelukkig niet de enige haha :'D

    Omg ik durf dit echt niet, laat me met rust


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    bullshit bullshit bullshit bullshit


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    hahahahaha ik ga gewoon in een hoekje kruipen en nooit meer vrienden maken. hahahahaha everything is fake bye


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh my god, ik keek dus een video over de top tien engste websites, van een Youtube channel die er bekend staat om enge en rare videos te analyseren. Die gast flikt het om mij te laten schrikken en ik schrik vrijwel nooit. Ik had naar de lengte van de video moeten kijken.

    Mijn tante gebruikt de groepsapp als facebook.
    'Kinderen zijn brood aan het eten' *stuurt 5 foto's*
    'Kids zijn aan het spelen' *7 foto's*
    'We zijn appeltaart aan het maken' *om de 3 minuten een foto van hoe de taart er uit ziet en hoe de kinderen er bij zitten*
    Geweldig..

    Dit kan ik niet echt waarderen...

    I feel like such a burden.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 12:38 ]

    Er zit zo'n vies smaakje in mijn mond met dat ik die thee drink. Nou die haal ik ook niet meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I can't help but smile when I see myself in my binder. I love that thing, even if taking it off is basically hell


    This ain't no place for no better man.

    Laasyanir schreef:
    Mijn tante gebruikt de groepsapp als facebook.
    'Kinderen zijn brood aan het eten' *stuurt 5 foto's*
    'Kids zijn aan het spelen' *7 foto's*
    'We zijn appeltaart aan het maken' *om de 3 minuten een foto van hoe de taart er uit ziet en hoe de kinderen er bij zitten*
    Geweldig..

    Omg no
    Arme jij, HAHA ik was er allang uitgestapt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Bryant schreef:
    I can't help but smile when I see myself in my binder. I love that thing, even if taking it off is basically hell

    I am so happy for you!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Can I skip today?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Can I skip today?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt