• Ongeveer een half jaar geleden heb ik een poging gedaan mijn haar te blonderen, dat is natuurlijk verschrikkelijk mislukt en sindsdien is mijn haar pluizig en droog.(en kort,maar dat was bewust).
    Nu zag ik laatst een filmpje van iemand die kokosnootolie in haar haar deed, dat 2 uur liet zitten en toen haar haar waste en dat zorgde voor prachtig haar.
    Omdat ik toch al kokosnootolie voor alles en nog wat gebruik heb ik dit uitgeprobeerd en het heeft heel goed gewerkt!
    Het koste wel veel tijd omdat ik veel haar heb en het laten zitten was niet heel comfortabel(er moest zo'n) douchemutsje overheen).
    Maar mijn haar is superzacht, krult mooi en is veel minder pluizig dan normaal!

    Ik kan dit dus zeker aanraden!
    Hebben jullie laatst nog iets leuks uitgeprobeerd?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Minder pluizig door kokosnootolie? Damn. Dit moet ik ook proberen. Ik gebruik kokosnootolie inderdaad ook voor van alles en nog wat maar dit is nog nooit bij me opgekomen!


    Gaaf! Ik heb laatst wat mensen op YouTube dit soort dingen zien doen, maar er worden daar zoveel verschillende dingen geroepen die allemaal klinken als wondermiddelen, dat ik echt niet meer weet wat ik nou moet geloven en wat gewoon nonsens is, haha. Leuk om te horen dat dit écht werkt. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Probeer ook eens met kokosvet. Dat werkt als haarmasker en make-up remover én bodyolie. Oh je kunt er trouwens nog mee koken ook. (Al doe ik dat niet, omdat ik niet kook)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2017 - 9:09 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nadat de kapper mijn rood uit mijn haar had gehaald en het blonder had gemaakt, heb ik ook een tijdje met kokosolie gewerkt. Het werkt niet alleen supergoed, ook ruikt het nog eens héér-lijk.


    #WWED - What Would Emma Do?

    lol ik verdrink mijn haar zo'n drie keer per week in kokosolie en laat het dan de hele nacht zitten maar ik ben nog steeds lelijk.


    i put the fun in funeral