• Hoi ik wil dit jaar voor het eerst meedoen aan de SOTY en heb dus een cover nodig.

    Titel: Vivere, maar ik wil er toch ook graag een zonder tekst voor het geval dat.
    Extra tekst: Elisabeth Roxanne Hofman
    Korte Samenvatting:


    Elisa is een glatiator. De eerste vrouwelijke gladiator en ook de jongste. Kort na haar komst heeft ze al een aantal overwinningen op zich staan. Waardoor de andere gladiatoren haar niet mogen, alleen Timo is aardig voor haar. Opzich heeft ze het goed in de arena, tot ze een keer tegen Timo moet. Het is een geen makkelijke strijd voor hun beide. Ze willen elkaar niet doden. Als Elisa wint komt ze er gebroken uit. Vast besloten om vrij te komen of om te ontsnappen. Helaas heeft het lot andere plannen en laat haar haar ware verleden en aard naar boven komen.

    Foto's:
    2 vechtende mensen
    Een (zwarte ) tiara wel vaag.
    Dit logo
    En verder mag je het zelf verzinnen.
    Verticaal/horizontaal: Verticaal
    Sfeer: gevaarlijk, spannend en avontuurlijk maar toch ergens elegant en positief
    Extra: Als je er een meisje bij doet dan wil ik graag een meisje met zwart of bruin haar die er niet gevaarlijk uitziet.

    Alvast bedankt!

    Ik kan kijken wat ik voor je kan doen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:
    Ik kan kijken wat ik voor je kan doen.


    Bedankt

    Nog iemand anders die wat wil proberen?


    Dit is wat ik tot nu toe heb zonder tekst. Heb je voorkeur voor een lettertype?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:


    Dit is wat ik tot nu toe heb zonder tekst. Heb je voorkeur voor een lettertype?


    Ik vind hem leuk! Maar zou je het logo iets kleiner willen maken en wat naar beneden willen doen? Ik heb geen voorkeur voor het lettertype. Ik wil alleen geen arial maar wel een simpel lettertype.

    Oke!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.


    Zoiets? Als er nog iets aangepast moet worden, doe ik dat vanavond.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:


    Zoiets? Als er nog iets aangepast moet worden, doe ik dat vanavond.

    Ja die vind ik leuk maar dan Vivere nog wat groter?

    -> Slotje op aanvraag


    When time and life shook hands and said goodbye.