• Alhoewel ik al wel een kleine cover voor mijn SOTY heb ben ik toch op zoek naar een iets proffesionere cover,
    Titel
    13
    ondertitel
    13 dagen, 13e dochter, 13 generaties
    En in de rechterbenedenhoek graag:By Prim.

    Je hebt veel vrijheid, de enige vereiste is de volgende foto


    (Dit is Elina van cycle 11 van antm)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ja ik wil wel wat voor je proberen!

    Wat voor sfeer zoek je, of geef een samenvatting, dan kan ik er wel wat mee!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.


    Heb je zoiets in gedachten?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 15:47 ]

    Hedone schreef:
    Wat voor sfeer zoek je, of geef een samenvatting, dan kan ik er wel wat mee!

    Elina is de 13e in lijn voor de kroon en heeft daarom als jong meisje al de keuze gemaakt om hier niet voor te gaan, om te gaan voor een normaal leven omdat de kans dat ze koningin wordt te verwaarlozen is. Ze verhuisd op haar 12de naar een gastgezin in Nederland en leeft daar een gewoon leven. Maar als ze 22 is komt er plots een einde aan dat leven. Door een wrede speling van het lot komt haar familie om het leven en is zij de enige die de kroon kan overnemen, de catch, ze heeft 13 dagen tot de kroning, 13 dagen om te beslissen of ze voorgoed afstand neemt van de kroon en daarmee de eeuwenoude familielijn laat uitsterven, of dat ze haar vertrouwde leventje achterlaat en de keuze maakt om haar land te dienen. 13 gaat over de 13 dagen waarin Elina de keuze van haar leven moet maken.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ungoliant schreef:


    Heb je zoiets in gedachten?

    Hij is heel mooi!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil wel iets voor je proberen!
    Zijn er nog meer dingen die je in je cover wil hebben? Bepaalde afbeeldingen/dingen, of misschien iets van haar vertrouwde leven in Nederland?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Ik wil wel iets voor je proberen!
    Zijn er nog meer dingen die je in je cover wil hebben? Bepaalde afbeeldingen/dingen, of misschien iets van haar vertrouwde leven in Nederland?

    Ze studeert Geneeskunde in Nederland, misschien dat je daar iets mee kan?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim probeer het anders via een covershop! Daar heb ik die van mij ook vandaan gehaald.
    deze is goed

    Er zijn nog veel meer covershops, als je in de zoekbalk "Covershop" intypt, krijg je ze allemaal. Dan kan je zelf iemand uitkiezen, die ook nog tijd heeft.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Sorry dat ik er zo lang mee bezig ben geweest, ik was echt niet normaal druk met tentamens...
    Maar je cover is af! Hij is transparant, dus hij past op elke achtergrond.
    Alles kan nog worden aangepast, dus ik hoor graag wat je ervan vindt (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Sorry dat ik er zo lang mee bezig ben geweest, ik was echt niet normaal druk met tentamens...
    Maar je cover is af! Hij is transparant, dus hij past op elke achtergrond.
    Alles kan nog worden aangepast, dus ik hoor graag wat je ervan vindt (:


    Sorry sorry, ik zit in mijn examenweek dus ik zie hem nu pas. Ik vind hem heel tof!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one