• Welkom op het Adams College!

    Wat spelen wij?

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Adams College zitten. Midden in het Adams College hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Adams College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Adams College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die voor en tegen the Kisslist zijn.

    Welke rollen?

    We hebben natuurlijk de jongens die voor the Kisslist zijn. Deze zullen er dan ook geen moeite mee hebben om een meisje mee hun bed in te nemen. Zullen bij de 'vergaderingen' zijn over wie er op the Kisslist moet en wie er hoger op zou moeten. Ze zullen de meisjes simpel om hun vingers winden en kunnen net zoveel loze beloftes maken als ze willen, tenslotte zijn zij toch degene die the Kisslist bepalen. Hierdoor zullen de meiden die er graag op willen ook niet heel snel lullige opmerkingen tegen hen maken.

    We hebben de meiden die voor the Kisslist zijn. Zij zullen er alles aan doen om op the Kisslist te komen en als ze hier al op staan om er hoger op te komen. Ze zullen hun eigen trouwste supporter zijn en misschien zelfs anderen uit de 'race' helpen. Ze zullen alles op alles zetten om op die ene plek te komen, nummer 1 van the Kisslist. Ze ontdekken rivalen en vrienden, en naast dat ook nog vele andere dingen zoals liefdesverdriet en soa's.

    Dan hebben we de jongens die fel tegen the Kisslist zijn. Dit zijn allerlei soorten jongens, zo kunnen ze verliefd zijn op een meisje dat graag hoog op de lijst wil staan of omdat ze het gewoon maatschappelijk niet vinden kunnen. Laat je fantasie maar los!

    Als laatste hebben we de meisjes die fel tegen the Kisslist zijn. Dit kan zijn omdat ze niet knap genoeg zijn voor the Kisslist en het daarom nogal een hatelijk principe vinden of omdat ze hun beste vriendinnen kwijt raken aan de lijst, om soa's te ver komen of om hun geliefde jongen terug te krijgen, ook hier geldt laat je fantasie maar los!

    Overig dit kunnen bijvoorbeeld docenten zijn die er een stokje voor willen steken of bezorgde ouders, maar in principe is dit niet een rol die er persé in moet zitten. Het is meer iets voor de mensen die dat misschien leuk lijkt.

    Verhaallijn

    Al jaren lang hangt op het Adams College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Rollen


    Jongens voor de lijst
    tijdelijke stop!
    Damon Tyler Johnson - Choctaw (.4)
    Jake Cooper - Lunea (.5)
    Timothy Louis Queen - Granian (.6)
    Flyn Lucas Miller - GusWaters (.6)
    Cristiano Elijah Santiago - Cotrona (.7)
    Noah Arthur Graves - Mabel (.7)
    Blaze Miller - undentified - (.9)

    Meisjes voor de lijst
    nog 1 plek
    Cadi Alcina Andromache Pyralis - WrittenWords (.5)
    Elizabeth Watson - MyDreams (.6)
    Rhainnon Winter Solece - Granian (.6)
    Poppy Dalia Rhymes - Westwick (.7)
    Jo Wilson - JoSnape (.7)
    Chardonnay Louise St. Clare - Horsemen (.8)


    Jongens tegen de lijst
    nog 4 plaatsen
    Aidan Sean Adams - Lunea (.7)
    Rye Jørgen Coleman - Perffect (.9)
    Matthew Austin Parker - GusWaters (.9)

    Meisjes tegen de lijst
    tijdelijke stop!
    Annelise Lilly Darnaut - Perffect (.4)
    Lucy Julia Williams - Grimmlove (.7)
    Remi Nevada Niven - Brinvi (.7)
    Charlie Zahra Whelan - Soco (.8)
    Rozelyn Johnson - lilangel (.8)
    Melaina Middlemans - Trishanakru (.8)
    Text - Lilly_Potter - text



    The Kisslist


    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    {Welke meiden zouden graag een plekje op the Kisslist willen, zet dit dan ook even in je rol. Houd er wel rekening mee dat als je jezelf hoog op the Kisslist plaatst je dame daarvoor al heel wat gedaan heeft en moet blijven doen wil ze haar plek behouden.}

    Invullijstje

    -Naam
    -Geboortedatum
    -Rol
    -Innerlijk
    -Uiterlijk
    -Verleden
    -Relatie's
    -Extra

    Het hoeft niet heel uitgebreid ingevuld te worden, ik heb namelijk besloten dat het een open RPG is en voor iedereen beschikbaar blijft. Ik heb liever dat je wat meer aandacht steekt in je posts dan in het maken van je rol.


    Regels

    -Iedereen mag topics aanmaken, zie je dat een topic vol is geen probleem maak zelf maar gewoon de volgende aan.
    -Geen minimum aantal woorden, ik snap het als je een keer wat minder tijd hebt en dus een kleine post doet, ik heb liever een kleine post dan dat je er helemaal mee stopt!
    -Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    -Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    -Als je vragen hebt je kan ze altijd bij mij kwijt.
    -Veel plezier ^^

    Topics

    - Praattopic 1
    -Speeltopic 1!
    -Praattopic 2


    "Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank"


    "A girl worth kissing is not easily kissed"


    "To me 'drink responsibly' means 'don't spill'"


    "We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.


    "Some hot rough sex & no thinking would be nice now"


    "I wanna do bad things..."

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 11:23 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik een meisje dat tegen is reserveren?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mag ik een meisje dat voor is?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Perffect schreef:
    Mag ik een meisje dat tegen is reserveren?

    Natuurlijk ^^
    Leuk dat je meedoet!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    JoSnape schreef:
    Mag ik een meisje dat voor is?

    Fcoursee ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik een meisje dat voor is reserveren?


    chaos makes the muse

    Ah dit klinkt leuk!
    Mag ik een meisje die voor de lijst is?

    (Je ziet het al, meteen overdosis meisjes)


    When you see me, I'm not here

    Douceur schreef:
    Mag ik een meisje dat voor is reserveren?

    Fcoursee
    Leuk dat je meedoet!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    MyDreams schreef:
    Ah dit klinkt leuk!
    Mag ik een meisje die voor de lijst is?

    (Je ziet het al, meteen overdosis meisjes)

    Natuurlijkk!

    Haha echt he, ach dan komt er lekker vroeg een stop op XD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag je ook een meisje tegen zonder dat ze gelijk niet knap genoeg is voor de lijst :') ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brinvi schreef:
    Mag je ook een meisje tegen zonder dat ze gelijk niet knap genoeg is voor de lijst :') ?


    Dat vraag ik me dus ook af. Ik wil ook heel graag een knap meisje dat op de lijst staat maar er zelf redelijk tegen is. Kan dat?

    Ah, whatever, ik zou graag een jongen willen hebben die voor de kisslist is (en tevens enorm populair is, gewoon om zijn uiterlijk, cuz ik heb zin in zo'n personage ^^)


    Mhm?

    Brinvi schreef:
    Mag je ook een meisje tegen zonder dat ze gelijk niet knap genoeg is voor de lijst :') ?

    Natuurlijk!
    Haha, dat kan gewoon hoor het waren meer ideetjes XD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    De mijne is ook gewoon knap hoor haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Lunea schreef:
    (...)
    Natuurlijk!
    Haha, dat kan gewoon hoor het waren meer ideetjes XD


    Dan zou ik graag een meisje reageren die tegen is c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dan wil ik graag een meisje dat tegen is reserveren :)