• Welkom op het Adams College!

    Wat spelen wij?

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Adams College zitten. Midden in het Adams College hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Adams College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Adams College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die voor en tegen the Kisslist zijn.

    Welke rollen?

    We hebben natuurlijk de jongens die voor the Kisslist zijn. Deze zullen er dan ook geen moeite mee hebben om een meisje mee hun bed in te nemen. Zullen bij de 'vergaderingen' zijn over wie er op the Kisslist moet en wie er hoger op zou moeten. Ze zullen de meisjes simpel om hun vingers winden en kunnen net zoveel loze beloftes maken als ze willen, tenslotte zijn zij toch degene die the Kisslist bepalen. Hierdoor zullen de meiden die er graag op willen ook niet heel snel lullige opmerkingen tegen hen maken.

    We hebben de meiden die voor the Kisslist zijn. Zij zullen er alles aan doen om op the Kisslist te komen en als ze hier al op staan om er hoger op te komen. Ze zullen hun eigen trouwste supporter zijn en misschien zelfs anderen uit de 'race' helpen. Ze zullen alles op alles zetten om op die ene plek te komen, nummer 1 van the Kisslist. Ze ontdekken rivalen en vrienden, en naast dat ook nog vele andere dingen zoals liefdesverdriet en soa's.

    Dan hebben we de jongens die fel tegen the Kisslist zijn. Dit zijn allerlei soorten jongens, zo kunnen ze verliefd zijn op een meisje dat graag hoog op de lijst wil staan of omdat ze het gewoon maatschappelijk niet vinden kunnen. Laat je fantasie maar los!

    Als laatste hebben we de meisjes die fel tegen the Kisslist zijn. Dit kan zijn omdat ze niet knap genoeg zijn voor the Kisslist en het daarom nogal een hatelijk principe vinden of omdat ze hun beste vriendinnen kwijt raken aan de lijst, om soa's te ver komen of om hun geliefde jongen terug te krijgen, ook hier geldt laat je fantasie maar los!

    Overig dit kunnen bijvoorbeeld docenten zijn die er een stokje voor willen steken of bezorgde ouders, maar in principe is dit niet een rol die er persé in moet zitten. Het is meer iets voor de mensen die dat misschien leuk lijkt.

    Verhaallijn

    Al jaren lang hangt op het Adams College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Rollen


    Jongens voor de lijst
    tijdelijke stop!
    Damon Tyler Johnson - Choctaw (.4)
    Jake Cooper - Lunea (.5)
    Timothy Louis Queen - Granian (.6)
    Flyn Lucas Miller - GusWaters (.6)
    Cristiano Elijah Santiago - Cotrona (.7)
    Noah Arthur Graves - Mabel (.7)
    Blaze Miller - undentified - (.9)

    Meisjes voor de lijst
    nog 1 plek
    Cadi Alcina Andromache Pyralis - WrittenWords (.5)
    Elizabeth Watson - MyDreams (.6)
    Rhainnon Winter Solece - Granian (.6)
    Poppy Dalia Rhymes - Westwick (.7)
    Jo Wilson - JoSnape (.7)
    Chardonnay Louise St. Clare - Horsemen (.8)


    Jongens tegen de lijst
    nog 4 plaatsen
    Aidan Sean Adams - Lunea (.7)
    Rye Jørgen Coleman - Perffect (.9)
    Matthew Austin Parker - GusWaters (.9)

    Meisjes tegen de lijst
    tijdelijke stop!
    Annelise Lilly Darnaut - Perffect (.4)
    Lucy Julia Williams - Grimmlove (.7)
    Remi Nevada Niven - Brinvi (.7)
    Charlie Zahra Whelan - Soco (.8)
    Rozelyn Johnson - lilangel (.8)
    Melaina Middlemans - Trishanakru (.8)
    Text - Lilly_Potter - text



    The Kisslist


    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    {Welke meiden zouden graag een plekje op the Kisslist willen, zet dit dan ook even in je rol. Houd er wel rekening mee dat als je jezelf hoog op the Kisslist plaatst je dame daarvoor al heel wat gedaan heeft en moet blijven doen wil ze haar plek behouden.}

    Invullijstje

    -Naam
    -Geboortedatum
    -Rol
    -Innerlijk
    -Uiterlijk
    -Verleden
    -Relatie's
    -Extra

    Het hoeft niet heel uitgebreid ingevuld te worden, ik heb namelijk besloten dat het een open RPG is en voor iedereen beschikbaar blijft. Ik heb liever dat je wat meer aandacht steekt in je posts dan in het maken van je rol.


    Regels

    -Iedereen mag topics aanmaken, zie je dat een topic vol is geen probleem maak zelf maar gewoon de volgende aan.
    -Geen minimum aantal woorden, ik snap het als je een keer wat minder tijd hebt en dus een kleine post doet, ik heb liever een kleine post dan dat je er helemaal mee stopt!
    -Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    -Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    -Als je vragen hebt je kan ze altijd bij mij kwijt.
    -Veel plezier ^^

    Topics

    - Praattopic 1
    -Speeltopic 1!
    -Praattopic 2


    "Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank"


    "A girl worth kissing is not easily kissed"


    "To me 'drink responsibly' means 'don't spill'"


    "We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.


    "Some hot rough sex & no thinking would be nice now"


    "I wanna do bad things..."

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 11:23 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Choctaw schreef:
    (...)

    dan gok ik dat is Austin neem Butler neem :P


    Ja doe maar hihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dan FC ik Carmella Rose c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Annelise Lilly Darnaut

    ALGEMEEN
    Annelise – Gewijd aan God, genadig
    Lilly – lelie, symbool voor vrouwelijkheid, liefde en zuiverheid

    Juni – Kreeft – 19 jaar



    HISTORIE
    Annelise haar ouders zijn allebei gelovig opgevoed en oefenen de gebruiken daar nog altijd van uit. Ze gedragen zich echter niet als een overtuigd Christen, zijn niet gewijd aan God en leven zeker niet zonder zonden.
          Annelise merkt dat er iets anders is aan haar gezin, anders dan de andere mensen die elke zondag naar de kerk gaan. Hoe ouder ze wordt, des te meer ze het door krijgt. Zodra ze op de middelbare school zit, verdiept zij zich meer en meer in haar geloof. Ze veroordeelt haar ouders en probeert zelf zo goed en puur mogelijk te leven. Dit maakt het erg lastig om zich aan de geboden te houden, vooral “Toon eerbied voor uw vader en uw moeder.” Ze houdt respect voor haar ouders, maar probeert tegelijkertijd anders te leven dan zij haar hebben opgevoed. Hier is zij erg onzeker over.
    “You know what turns me on? Effort. Assurance. Show me you care. That you really want me. Today, tomorrow, next week, next...”

    UITERLIJK
    Annelise heeft blonde, krullende haren, die ze met trots zo lang mogelijk laat. Met haar grote blauwe ogen en lange wimpers, kan ze zowel verleidelijk, als onschuldig overkomen. Met haar 1.68 meter heeft ze een gemiddelde lengte, maar zal ze bij de mannen als klein worden beschouwd. Ze heeft een zandloperfiguur, met ronde billen en stevige borsten. Ze sport drie keer in de week, omdat ze een gezond en sterk lichaam wil.
          Haar kledingstijl is anders dan de meesten van haar leeftijd. Grijs, donkerblauw, ijsblauw, donkergroen, beige, bruin. Ze houdt van de kleuren van de natuur en voelt zich dan ook het fijnst gehuld in deze kleuren. Een bescheiden bloemenprint zal je ook voorbij zien komen.
          Zij draagt bedekkende kleding, shirts met een hoge hals, broeken zonder scheuren, of rokken tot net boven de knie. Het is anders, maar niet lelijk en ze voelt zich mooi op haar hakken en met de sieraden van haar oma.


    INNERLIJK
    Annelise heeft haar geloof in God heruitgevonden en probeert zich nu te gedragen als een voorbeeld-Christen. Ze leeft naar de tien geboden en vermijdt de zeven hoofdzonden.
    De zonden
    • Hoogmoed (ijdelheid, overmoed)
    • Hebzucht (gierigheid, hebberigheid)
    • Onkuisheid (lust, wellust)
    • Jaloezie (nijd, afgunst)
    • Vraatzucht (gulzigheid)
    • Woede (toorn, wraak)
    • Luiheid (gemakzucht, vadsigheid)

    Annelise heeft het sterrenbeeld Kreeft, wat je in veel van haar acties kunt herkennen. Ze is lief en zorgzaam, emotioneel en dromerig. Ze heeft een ideaalbeeld dat ze graag nastreeft. Aan de andere kant kan ze snel omslaan in haar emoties, kan ze bestempeld worden als overdreven en kan ze koppig en chagrijnig blijven.
    Liefdevol en emotioneel
    Fantasierijk en intuïtief
    Voorzichtig en geslepen
    Meevoelend en beschermend

    Humeurig en veranderlijk
    Lichtgeraakt en overemotioneel
    Afhankelijk en niet in staat los te laten Link


    Annelise heeft een tegenstelling in haar karakter. Aan de ene kant is ze erg gericht op thuis, het huiselijke, warme en comfortabele. Aan de andere kant wil ze met haar vrienden op avontuur, naar buiten, naar tentoonstellingen en koffiehuizen.

    Ze is een slimme, intelligente meid. Minder gericht op wiskunde, maar echt een talenkindje. Zo ging het Engels en Frans op school haast vanzelf en heeft ze uit huis uit Duits geleerd. Ze denkt graag na over het leven en was dan ook dol op filosofie en maatschappijleer. Daarnaast kon ze haar fantasie kwijt in kunst en literatuur.
          Annelise kan overkomen als een stuudje, maar ze heeft erg veel last van uitstelgedrag, dat alleen dingen voor de vakken die ze echt interessant vindt (en als het niet verplicht is, veel liever).

    Annelise is niet spontaan en zal niet zomaar op vreemden afstappen. Ze vindt het veel te fijn in haar eigen vriendengroep, dat ze beschouwt als een cocon van vertrouwen. Met mannen is ze of erg vriendschappelijk of afstandelijk. Ze veroordeelt snel, dus zal bijvoorbeeld mannen die echte rokkenjagers zijn, proberen te ontwijken.


    EXTRA
    Hobby’s -
    Houdt van – liefde, tradities, thee, koffie met melk, lekker parfum, chocolade croissants, taart bakken, buiten zijn…
    Houdt niet van – ruzie, liegen, dronken mensen, vechten, spruiten, extreem decolleté…


    RELATIES
    ???



    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 21:24 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Kan ik een meisje reserveren die voor de lijst is?


    I was an angel living in the garden of evil

    Damon Tyler Johnson


    You're posion. I'm addicted.

    Uiterlijk:
    xLengte 1.86
    xLichaamsvorm Gespierd
    xHaar Blond
    xOgen Klein en lichtblauw
    xMond en gebit Eeb volle onderlip, maar een kleinere bovenlip
    xKleding Damon draagt meestal sportkleding en anders een simpel shirt met een broek en een jack eroverheen.


    Innerlijk:
    x Vrolijk
    x Jaloers
    x Sportief
    x Dominant
    x Verleiderlijk
    x Opvliegend
    x Eigenwijs

    Damon is een jongen waar vaak het labeltje ‘knap’ en ‘populair’ op word geplakt. Met zijn sportieve bouw en 1m86 valt hij wel op in de mensen massa en iedereen weet wel wie de jongen is.
    Damon heeft een blanke huidskleur die wel makkelijk bruint in de zon en onder zijn linker oog zijn een paar moedervlekken zichtbaar. Zijn ogen zijn rond en klein van vorm en zijn kijkers hebben een lichtblauwe kleur waar je wel eens in kunt verdrinken. Zijn haren zijn lichtblond en hebben een slag richting de zijkant/achterkant, hij haalt meestal één hand door zijn haar en het zit wel oké. Zijn gezichtsuitdrukking staat meestal op neutraal al kan de jongen er niet echt iets aan doen dat er een grijns op zijn gezicht komt wanneer er een schoonheid voorbij loopt. Echter wanneer hij plezier heeft met iemand of iemand oprecht fijn vind, dan zie je zijn blik wel oplichten en heeft hij pretlichtjes in zijn ogen. Qua kledingstijl is hij wel modieus en houd hij van losse t-shirts en goede sneakers.
    Verleden

    Damon is het derde kind van George en Diana Johnson, maar dit zijn niet zijn echte ouders. Damon was namelijk een 'ongelukje' geweest bij zijn biologische ouders. Zij waren echter te laat met het weghalen, dus besloten ze Damon af te staan aan voor adoptie. Dit was niet op gelijk het eerste jaar geweest. Zijn moeder heeft geprobeerd hem twee jaar te verzorgen, maar dit lukte haar niet. De naam Damon stamt dan ook af van Daemon. Hij had ervoor gezorgd dat zijn moeder moest stoppen met school. Dit alles heeft de kleine Damon nooit echt meegekregen maar later gehoord van zijn adoptieouders. Damon was niet altijd die gespierde jongen geweest. Hij was begonnen aan zijn uiterlijk toen hij erachter kwam dat hij geadopteerd was en door zijn eigen ouders was weggeven. Dit maakte hem zeer onzeker, maar hier heeft Damon helemaal geen last meer van nu hij op de Uni zit. Hij heeft nog steeds een goede met George en Diana en hun twee dochter Caith en Zoë en thuis gedraagt hij zich dan ook totaal anders dan op school.


    Relaties Wie wil? ^^
    Cadi Alcina Andromache Pyralis
    Damon en Cadi hebben een open relatie met elkaar.

    Extra's: Likes Koffie - Sigarre - Voetbal - Sporten - Gamen - The Playboy - Seks - Vrouwen versieren - Alcohol - Kauwgom
    Dislikes Thee - Wortels - Huiswerk - Nerds - Spicy Food - Kleuters
    Seksualiteit Hetero
    Talen Damon beschikt naast de Engelse taal ook over de Duitse taal.

    Rol: Een jongen die voor the Kisslist is
    Naam: Damon Tyler Johnson
    Leeftijd: 20



    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 10:28 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Choctaw schreef:
    Damon Tyler Johnson


    You're posion. I'm addicted.

    Uiterlijk:
    xLengte 1.86
    xLichaamsvorm TEXT
    xHaar TEXT
    xOgen TEXT
    xMond en gebit TEXT
    xKleding TEXT
    Innerlijk:
    x Vrolijk
    x Jaloers
    x Sportief
    x Dominant
    x Verleiderlijk
    x Opvliegend
    x Eigenwijs

    TEXT

    Verleden

    Relaties Wie wil? ^^
    Extra's: Likes Koffie - Sigarre - Voetbal - Sporten - Gamen - The Playboy - Seks - Vrouwen versieren - Alcohol - Kauwgom
    Dislikes Thee - Wortels - Huiswerk - Nerds - Spicy Food - Kleuters
    Seksualiteit Hetero
    Talen Damon beschikt naast de Engelse taal ook over de Duitse taal.

    Rol: Een jongen die voor the Kisslist is
    Naam: Damon Tyler Johnson
    Leeftijd: 19





    Me likes!

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Me likes!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    MabeI schreef:
    (...)

    Ik maak meestal jongens xd
    Also, het is toch ook niet verboden om een ietwat fancy layout te hebben voor je rol, toch? Want ik doe dat gewoon graag en ik maak ze vaak wat uitgebreider, ook omdat ik vaak veel ideeën heb en ze zelf niet wil vergeten ^^

    Oh, ik heb trouwens een ideetje, maar je ziet maar wat je ermee doet (:
    Wat als er naast de Kisslist ook een (Holy)Virginlist is? Met allemaal meisjes die de jongens eigenlijk op de kisslist willen, maar die dat weigeren en ze hen zo op die manier terugpakken, want het is een beetje de spotlijst van de school? Just an idea (:

    EDIT: en dat er een soort onderlinge lijst van de jongens is dat de 'score' bijhoudt, waardoor er bij hen ook wat competitie is?
    Liesje, foei, geen rpg's van anderen overnemen. Sorry, ik heb plots een vlaag van enthousiasme. xd


    Ik zal erover nadenken! Nu eerst ff alle posts die ik gemist heb lezen XD


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Choctaw schreef:
    De meiden zitten al vrij vol dus geef mij maar een jongen voor de lijst :)

    Guys rule!
    Leuk dat je meedoet!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Kan ik een meisje krijgen dat voor the kisslist is en een jongen die voor is? Faceclaims Emilia Clarke en Dave Franco

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 20:20 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lunea schreef:
    (...)
    Guys rule!
    Leuk dat je meedoet!

    Thanks! (H)


    Do I look like Mother Teresa?

    Brinvi schreef:
    (...)


    Leuk dat je meedoet!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Westwick schreef:
    Kan ik een meisje reserveren die voor de lijst is?


    Natuurlijk!
    Leuk dat je meedoet!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Granian schreef:
    Kan ik een meisje krijgen dat tegen the kisslist is en een jongen die voor is? Faceclaims Emilia Clarke en Dave Franco


    Als laatste meisje die voor is dan (;


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Is het eigenlijk een uni of een highschool?


    Mhm?