• Hellow Girlz (and boys)

    Ik zit er aan te denken om de prikpil te nemen en ik vroeg me af wat jullie ervaringen ermee zijn.
    Ik heb al eens de pil geprobeerd, maar dat vergat ik iets te vaak.
    Dus wat zijn jullie ervaring met de prikpil? Gebruik je iets anders dat je aan kan raden?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    MT. Ik zit er ook over na te denken om de prikpil te nemen omdat ik de pil af en toe vergeet, wat niet bepaald handig is.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Toen ik mijn anticonceptie wilde veranderen een paar maanden geleden, heb ik het overwogen. Maar voor mij was het nadeel dat ik niet elke maand naar de dokter wilde gaan, kost allemaal zoveel tijd en dan moest het ook maar net iedere maand goed uit kunnen komen.

    Ik ben daarom voor het Implanon gegaan, een staafje in mijn arm wat 3 jaar lang kan blijven zitten voor je hem om moet wisselen. Na vier maanden lange, onregelmatige bloedingen te hebben gehad, ben ik nu periode vrij!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 21:47 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik gebruik de prikpil al jaren en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Het enige nadeel dat ik eens gehad heb is dat er in een spiertje geprikt was, waardoor ik een paar dagen rugpijn had, maar verder heb ik er niet over te klagen. Wat ook een enorm voordeel is: Je moet hem maar om de twaalf weken laten zetten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb een halfjaar terug het ook overwogen. Maar mijn huisarts gaf aan liever niet voor prikpil te kiezen omdat het heel moeilijk is om weer vruchtbaar te worden. Aka het kan dus echt wel een paar jaar duren voor je zwanger kan worden. Nou ben ik totaal nog niet toe aan kinderen maar mocht je dat op een gegeven moment wel willen moet je vet lang wachten. Vond ik best een eng idee. Ik ben uiteindelijk voor de spiraal gegaan omdat je dan 5 jaa er van af bent en je direct vruchtbaar bent als hij er uit is. Geen seconde spijt van gehad. (:


    The truth is out there.