• KLIK HIER VOOR TREINKAARTJESACTIE VAN KRUIDVAT!

    Wil jij ook in de whatsappgroep? Stuur me een PB met daarin je nummer of app me even op whatsapp dat je erbij wilt! ^^


    Jahoor, het is weer tijd voor een meeting! En niet zomaar een meeting; Het is een meeting in Rotterdam waar zowel Jarne als ikzelf (Yolanda) sówieso aanwezig zullen zijn. Dat betekend dat we al met 2 mensen zijn. Maar het is natuurlijk pas een feestje wanneer jíj er ook bij bent! Dus zet je jezelf ook even op de lijst? Zou echt ongelooflijk leuk zijn! :3


    Maar waar gaan we meeten dan?
    De topictitel verklapt het al een beetje, en mijn intro in deze beginpost ook. We zullen elkaar namelijk treffen nergens anders dan in Rotterdam. Yay!

    En wanneer?
    Voor de datum hebben wij JOUW stem nodig! De datum is immers nog niet bekend. Maar meeste stemmen gelden, dus vergeet niet om je keuze te maken op de poll hieronder! We love you! :3
    Klik hier voor de poll.


    ZATERDAG 04 MAART OM 12.30h bij de Starbucks op het centraal station!

    IK KOM!
    Yaaaaaaay, dat vinden we ontzettend leuk! Weet je al of je op zeker komt, of toch liever op de ''misschien''lijst? :3 Het zou ook heel fijn zijn als je onderstaand lijstje eventjes voor ons wilt invullen. Alvast bedankt!

    Username:
    (Schuil)naam:
    Leeftijd:
    Reist vanuit:


    Zeker!
    Gibbs - Yolanda - 20 - Emmen
    Debbaut - Jarne - 17 - Antwerpen
    Illuminae - Megan - 18 - Rotterdam
    Navarro- Naomi - 18 - Spijkenisse
    Tuena - Iris - 18 - ?
    Rubin - Bianca - 22 - Antwerpen
    Renate1983 - Renate - 33 - Rotterdam
    Square - Inge - 20 - Haren/Groningen
    Occamy - Sofie - 21 - Veghel
    Oscura - Loïs - 19 - Spijkenisse
    HalfBloodPrince - Shar - 22 - Swalmen
    Hwarang - Eileen - 19 - Spijkenisse
    Farfalle - Filiz - 23 - Den Haag
    Patholoog - Manon - 21 - Maastricht
    Jmetje - Jannamaria - 22 - Zoetermeer
    MEDEDELING NAOMI:
    Mocht de meeting op 1 of 2 maart vallen, is er een hele grote kans dat ik langs Antwerpen kom en dan kunnen jullie wel mee rijden? Hebben jullie alleen een terugreis ^^ + Slaapplek is ook mogelijk
    De durvers:
    - Jarne


    Misschien!
    Rashoumon - Wendy - 19 - Nieuw-Vennep
    Granian - Sav - 18 - Purmerend

    Hopelijk tot op de meeting! We zien je graag!



    Debbaut schreef:
    Even recap:


    We verzamelen om 12:30 aan de Starbucks van het centraal station. Ben je door omstandigheden extreem vroeg of juist extreem laat? Kan je dat misschien laten weten.
    In geval van extreem vroeg is het voor niemand leuk een uur te moeten wachten en in het geval van extreem laat kunnen we afspreken waar we meeten. Want misschien ken je het centrum en kan je achterkomen. Anders moeten we de stationsbuurt even onveilig maken met zijn allen. Maar niemand blijft reddeloos achter!

    locatie


    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 14:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2017 - 13:45 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Je mag mij ook wel op zeker zetten inmiddels! Ik wil ook wel in de appgroep. Ik heb een vaag vermoeden dat je mijn nummer wel hebt. (bloos)


    STRANGERDANGER! STRANGERDANGER! Jou ken ik niet!
    Gheheh. Ik zal kijken of mijn stalkerskills voldoende zijn om jouw nummer op te zoeken in mijn whatsappchats en je in de groep te zetten. :Y)


    @Matty
    WIJ MOETEN NOG MEETEN JAH! KOM NAAR RDAM! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Ja Matty, kom naar Rotterdam zodat wij, twee Groningers, kunnen meeten op 2,5 uur afstand van Groningen! *O*


    Want fuck logic!

    Oké, ik houd het nog even op misschien (want de dag ervoor ga ik in Utrecht naar de HP expo) maar dump me maar gewoon in de groepsapp. Je hebt mn nummer. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik moest mezelf komen aanmelden. :Y)
    Ik kom niet echt naar de meeting op zaterdag, maar de dag ervoor ben ik bij Naomi. Dus als iedereen in het station begint te verzamelen, zoek ik de weg naar huis. Mij zie je even. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik moest mezelf komen aanmelden. :Y)
    Ik kom niet echt naar de meeting op zaterdag, maar de dag ervoor ben ik bij Naomi. Dus als iedereen in het station begint te verzamelen, zoek ik de weg naar huis. Mij zie je even. =)


    Ghehe, ik heb zoveel zin om jullie allemaal (weer) te zien :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ugh elke keer als ik dit topic voorbij zie komen denk ik: "IK WIL ZO GRAAG!" maar ja dan zit ik met 3 problemen:
    - Mijn ouders vinden het niet okay als ik 'vreemden' ga meeten ook al ben ik over minder dan 4 maanden 18.
    - Mijn voetbalteam heeft die dag een voetbalwedstrijd dus ik moet kijken (als ik tegen die tijd dan nog niet al weer meespeel)
    - Rotterdam is duur qua treinreis en ik weet dat die treinkaartjes bij de Kruidvat er zijn (werk zelf bij de Kruidvat, lol) maar het is voor mij nog steeds een hoop geld (heb het op het moment niet op m'n rekening staan :/ )

    Maar ugh, allemaal toffe Q'ers die komen en die ik wel graag zou willen meeten en het is in Rotterdam en dat is echt onwijs cool en meh ik kan niet #sadlife (misschien moet ik maar dit topic niet meer aanklikken want ik word echt stikjaloers op iedereen die wel / misschien kan)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    @Yolanda: Zet maar 'Antwerpen' bij mij. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik kan op misschien worden gezet. Als goed s kan ik gewoon komen, maar op misschien is wat handiger . Hwarang - Eileen - 19 - Spijkenisse (;


    Shoganai i ne~

    ahh jammer dat het op zaterdag is heb alleen door de week een studenten ov .-.


    Deep down, I've always wantend to be a Warrior.

    Jaypaw schreef:
    ahh jammer dat het op zaterdag is heb alleen door de week een studenten ov .-.


    Je bent net als de rest op vrijdagavond welkom bij mij als je wilt? Er waren meerdere mensen met dat probleem en ik woon dichtbij Rotterdam, dus misschien dat -dat helpt?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik had eerst op pagina 6 gezegd dat ik zeker kom.
    Alleen toen was ik de helft vergeten, en de andere helft staat weer op pagina 7.
    Sorry voor de verwarring.

    xxx


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Ik kan *O*
    En kan ik bij iemand van vrijdag op zaterdag tukken die in de buurt woont? Want ik heb weekov en dan kost het mij een smak minder geld (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    Ik kan *O*
    En kan ik bij iemand van vrijdag op zaterdag tukken die in de buurt woont? Want ik heb weekov en dan kost het mij een smak minder geld (;


    Pssssst, pssst, ik heb nog een plekje vrij? (wbw)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    (...)

    Pssssst, pssst, ik heb nog een plekje vrij? (wbw)

    Wie komen er allemaal al? ^^
    En hoe duur is het dan reizen vanuit jou naar Rotterdam met 40% korting? (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Wie komen er allemaal al? ^^
    En hoe duur is het dan reizen vanuit jou naar Rotterdam met 40% korting? (;


    Je kunt beter vragen wie er niet komt. Ik heb op dit moment Mirte, Megan, Inge, Jarne, Bianca, Erica, Melissa A, Froukje, Sharon, Iris en heel misschien Glenn op de lijst staan.
    En van mij naar Rotterdam is €2,25 ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Navarro schreef:
    (...)

    Je kunt beter vragen wie er niet komt. Ik heb op dit moment Mirte, Megan, Inge, Jarne, Bianca, Erica, Melissa A, Froukje, Sharon, Iris en heel misschien Glenn op de lijst staan.
    En van mij naar Rotterdam is €2,25 ^^

    'kay vet gezel, doe ik mee!


    Deep inside, I've never felt alive