• HET TEENWOLF FANTOPIC
    All the wolvies in our Wolfpack


    Één regel: Spoilers zetten we in de "spoilers"


    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.


    Not all monsters do monstrous things.


    If you're going trough hell, keep going.

    THE WOLVIES
    bij naamsveranderingen ook graag aangeven waar je staat! Dit maakt het opzoeken en aanpassen makkelijker.
    Join if you like!

    Isaac Lahey fans
    Marquand • Gabriëla
    Mallory • Marlijn
    Kaleo • Nichelle

    Derek Hale fans
    Tragically • Karin
    Horowitz • Miriam
    Anakin • Naomi
    Osamu • Lisa
    WillNotLearn • Elbrich
    Vervain • Romy
    SantaKlaus • ?
    Gigantoraptor • Felicia
    Mouli • Milou

    Stiles Stilinski fans
    Keynes • Amber
    Norman • Julia
    Memoria • Aniek
    gleggie • Natascha
    Paracosm • Mirte
    HalfBloodPrince • Sharon
    Brinvi • Cheryl
    Lunacy • Cheryl
    dubbelstrijder • Floor
    Roms • ?
    Migi • Ruth
    Stangster • Rani
    Ziegler • Sanne
    Anaklysmos • Meike
    Perkins • Sylvie
    Arthritis • Marit
    Assassin • Nikki
    Camouflage • Crystal •
    OpgeroldEten • Sarita
    Hamming • Evi

    Peter Hale fans
    Raxeira • Ricelle
    Cotrona • Denize
    Ungoliant • Evi
    Henkerina • Laura

    Kira Yukimura fans
    Mafia • Elise
    Square • Inge
    Jethro • Kim
    Horsemen • Marie

    Liam Dunbar fans
    Murasakibara • Xanthe
    Sciam • Hilbert
    Oneira • Noa
    Artwork • Sterre

    Deputy Parrish fans
    Vaiana • Saar
    Eretria • Saartje

    Allison Argent fans
    Illuminae • ?

    Lydia Martin fans
    Valtersen • Dore
    Solemnly • Linde

    Malia Tate fans
    RandomlyEva • Eva

    Braeden fans
    Gibigianna • Femke

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 11:40 ]


    take risks

    OMG OMG OMG OMG STILES' NAAAAAM!!!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    YAAAAS GO SHERIFF STILINSKI!
    & EINDELIJK! Eindelijk weten we de echte naam van Stiles!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Waarschuwing: Wat ik onder de spoiler knop zet is echt een reuze spoiler, zeker als je de laatste aflevering nog niet gezien hebt, dus klik er niet op als je wilt dat alles een verrassing blijft!

    Hoewel ik ontzettend blij ben dat we nu eindelijk Stiles' echte voornaam weten, ik ben totaal niet blij met het feit dat Jeff weer maar eens niet aan vorige seizoenen gedacht heeft.
    In seizoen 1 of 2 (dat ben ik even kwijt want ik heb mijn dvds als een marathon achter elkaar gekeken, dus dan gooi je de seizoenen wel eens door de war), toen de ouders naar school moesten komen, zagen we namelijk deze foto:

    & voor zij die het niet meer herinneren, er is zelfs een filmpje van op youtube. Klik.
    "...ienim Stilinski" of Mieczyslaw Stilinski... Hmm big difference if you ask me. Aka; new plothole.

    Is er trouwens nog iemand die de naam "Noah" niet bij de Sheriff vind passen?

    Ik zal vast in de minderheid zitten, maar toen niemand Stiles nog kon herinneren hoopte ik eigenlijk dat ze Derek Hale (Tyler Hoechlin) terug zouden laten komen en dat hij ze dan voor gek verklaard zou hebben dat ze Stiles vergeten zijn. (heel Casual: "Where's Stiles? And who's that? Did you replace him?!")

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 23:23 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Waarschuwing: Wat ik onder de spoiler knop zet is echt een reuze spoiler, zeker als je de laatste aflevering nog niet gezien hebt, dus klik er niet op als je wilt dat alles een verrassing blijft!

    Hoewel ik ontzettend blij ben dat we nu eindelijk Stiles' echte voornaam weten, ik ben totaal niet blij met het feit dat Jeff weer maar eens niet aan vorige seizoenen gedacht heeft.
    In seizoen 1 of 2 (dat ben ik even kwijt want ik heb mijn dvds als een marathon achter elkaar gekeken, dus dan gooi je de seizoenen wel eens door de war), toen de ouders naar school moesten komen, zagen we namelijk deze foto:

    & voor zij die het niet meer herinneren, er is zelfs een filmpje van op youtube. Klik.
    "...ienim Stilinski" of Mieczyslaw Stilinski... Hmm big difference if you ask me. Aka; new plothole.

    Is er trouwens nog iemand die de naam "Noah" niet bij de Sheriff vind passen?

    Ik zal vast in de minderheid zitten, maar toen niemand Stiles nog kon herinneren hoopte ik eigenlijk dat ze Derek Hale (Tyler Hoechlin) terug zouden laten komen en dat hij ze dan voor gek verklaard zou hebben dat ze Stiles vergeten zijn. (heel Casual: "Where's Stiles? And who's that? Did you replace him?!")


    Seizoen 1 is het. Ik vind het ook wel een beetje jammer dat hij zich daar niet aan heeft gehouden, maar tja, we weten zijn naam nu wel ^^ En het klopt wel prachtig met dat Lydia ''mischief'' opschreef, wat ''Stiles'' vormde, in aflevering drie ofzo, geloof ik. Drie of vier, daar ergens.

    Noah komt trouwens van Noach, volgens mij. Omdat hij iedereen probeert te beschermen en Noach alle dieren meenam op de boot om te ontsnappen aan de zondvloed. Het verhaal erachter vind ik echt leuk, de naam, tja, niet ontzettend fan, maar ook weer niet dat ik er een hekel aan heb.

    OML ja Derek moet terugkomen!

    (En trouwens, de laatste helft van de aflevering, waar is Theo gebleven? Je zag dat ie iets met die tralies deed, nadat het zwaard gebroken was, en daarna kwam die ghost rider. Is hij nu ook meegenomen, of duikt ie nog ergens op om iemand een mes in de rug te steken? (Nog zes dagen voordat ik de volgende aflevering kan kijken AAAARGH)
    (En ik weet ook niet helemaal zeker wat ik van het plan vind om Stiles te bijten... Dunnoooooooo


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gilderoy schreef:
    (...)

    Seizoen 1 is het. Ik vind het ook wel een beetje jammer dat hij zich daar niet aan heeft gehouden, maar tja, we weten zijn naam nu wel ^^ En het klopt wel prachtig met dat Lydia ''mischief'' opschreef, wat ''Stiles'' vormde, in aflevering drie ofzo, geloof ik. Drie of vier, daar ergens.

    Noah komt trouwens van Noach, volgens mij. Omdat hij iedereen probeert te beschermen en Noach alle dieren meenam op de boot om te ontsnappen aan de zondvloed. Het verhaal erachter vind ik echt leuk, de naam, tja, niet ontzettend fan, maar ook weer niet dat ik er een hekel aan heb.

    OML ja Derek moet terugkomen!

    (En trouwens, de laatste helft van de aflevering, waar is Theo gebleven? Je zag dat ie iets met die tralies deed, nadat het zwaard gebroken was, en daarna kwam die ghost rider. Is hij nu ook meegenomen, of duikt ie nog ergens op om iemand een mes in de rug te steken? (Nog zes dagen voordat ik de volgende aflevering kan kijken AAAARGH)
    (En ik weet ook niet helemaal zeker wat ik van het plan vind om Stiles te bijten... Dunnoooooooo


    Ondanks je verklaring waarom de Sheriff zo heet, vind ik het nog niet bij hem passen. Ik vind John (Zoals het fandom hem genoemd heeft, nog steeds het beste bij hem passen).

    Zeker weten, al denk ik niet dat dat zal gebeuren, omdat Tyler Hoechlin eerder al aangegeven had dat als hij terug zou komen er echt een goede reden achter zou zitten en dat hij niet na één aflevering weer weg zou zijn. (En nu hij een vaste rol heeft in Supergirl lijkt de kans me ook zeer klein, helaas).

    Aangezien de Teen wolf facebook pagina net deze foto gepost heeft, lijkt het me veilig om aan te nemen dat Theo nog veilig in de politie cel zit.



    In eerdere seizoenen heeft Dylan O'Brien zelf gezegd dat Stiles Human blijft. Dus ik denk áls Stiles al gebeten wordt, dat de beet niet pakt en dat hij doodbloed ofzo. (Hoewel Teen Wolf die kant nooit echt recent heeft laten zien (but Paige dan), denk ik dat dit zal gebeuren als ze Stiles bijten).

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 21:36 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Maar helemaal op het einde van aflevering 8 heeft Scott het toch ook over dat ze Stiles terug kunnen krijgen door zich alles weer te herinneren? Ook omdat de Sherrif plots Stiles even een moment zag toen hij zijn kamer herinnerde. Dus misschien hoeven ze helemaal niet naar de die plek van de Ghost riders te gaan maar gewoon overal opzoek naar herinneringen en dat ze dan poef er weer zijn? x'D


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Mijn haat jegens Mr. Douglas is deze aflevering alleen maar groter geworden, maar DAMN die man zag er goed uit in de aflevering.

    Oh en ik heb een traan gelaten in deze aflevering, i'm weak. Toen de Sherrif zich Stiles weer volledig herinnerde en Claudia verdween.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ben ik de enigste die dit seizoen een beetje een rommeltje vind? Ja ik hou van de serie, maar de plotholes...
    En Scott wordt aan de kant geduwd door pack 2.0. Hoewel ik Liam geweldig vind.
    Dit is het laatste seizoen dus daar baal ik enorm van. :x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ^idd ik wil echt eens de 'echte' True Alfa zien waar we al zes seizoenen op wachten. Laat Scott eindelijk is een keer alles in één keer fixxen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hooverphonic schreef:
    Maar helemaal op het einde van aflevering 8 heeft Scott het toch ook over dat ze Stiles terug kunnen krijgen door zich alles weer te herinneren? Ook omdat de Sherrif plots Stiles even een moment zag toen hij zijn kamer herinnerde. Dus misschien hoeven ze helemaal niet naar de die plek van de Ghost riders te gaan maar gewoon overal opzoek naar herinneringen en dat ze dan poef er weer zijn? x'D


    Ik dacht dat er eerder gedoeld werd op een soort doorgang waar het supernatural dan door kan dan dat hij hem echt kan zien/aanraken of zo. Maar het kan best dat je gelijk hebt. Ik denk dat we tot de volgende aflevering moeten wachten voor we daar achter komen wat er nou eigenlijk precies bedoeld werd.


    Aguilar schreef:
    Ben ik de enigste die dit seizoen een beetje een rommeltje vind? Ja ik hou van de serie, maar de plotholes...
    En Scott wordt aan de kant geduwd door pack 2.0. Hoewel ik Liam geweldig vind.
    Dit is het laatste seizoen dus daar baal ik enorm van. :x


    Je bent zeker niet de enige, al is dit niet het eerste seizoen waar plotholes in gemaakt zijn haha.
    Ik had het er daarnet nog over met een vriendin van me die Teen wolf ook al vanaf het begin volgt.
    Dingen zoals personages die gewoon poef verdwijnen zonder boe of bah (En dan heb ik het niet alleen over Jackson Whitemore (Colton Hayes) (Waarom zou hij Lydia zomaar achterlaten, terwijl zij de enige was die hem terug kon brengen in seizoen 2 in zijn 'zo-goed-als-dood-staat'?! En nee, die slappe one-line met "He went to London" vind ik niet genoeg voor zo'n main character) , Cora Hale (Adelaide Kane), Derek Hale (Waarom is het niet uitgelegd hoe hij in een echte weerwolf kon veranderen? Waarom zou hij zijn nichtje, waar hij niks vanaf wist zomaar achter laten, terwijl familie zoveel voor hem betekend?) Lydia's vader (Waar is hij opeens naar toe?) en what about Isaac Lahey (Daniel Sharman)? (Hij ging samen met Papa Argent weg, de laatst genoemde kwam terug, maar wat is er met Isaac gebeurd?) , maar ook over Danny Mahealani (Keahu Kahuanui). Hij wíst dat er supernatural was in Beacon hills, maar nadat hij dat bekend maakte was hij opeens niet meer terug te zien in de afleveringen en er werd ook niet uitgelegd waarom of hoe of wat. Ghost Riders have you been here before? Have you just erased these people by accident?
    Ik vind Liam en Mason een beetje over komen als de vervanging Jackson and Danny en dat vind ik eigenlijk niet zo heel leuk. Niks tegen de acteurs zelf of zo. Ook heb ik het idee dat Hayden er alleen maar is om Liam af te lebberen ofzo, veel meer nuttigs heb ik haar nog niet echt zien doen..
    Inderdaad, die zogenaamde "True" Alpha mag wel eens bovenkomen. Hij wordt alleen maar in elkaar gemept en hij kan nooit eens iets winnen. Hij hoeft nog niet per se iemand te vermoorden, maar ze knock-out slagen mag ook wel eens gebeuren. In mijn ogen was Derek eerder een True Alpha, hij kon tenminste wat.


    Ik hoop er dit seizoen nog achter te komen wie Greenberg is (Ik hoop nog steeds dat dit een echt persoon is, waar Coach zo'n schijthekel aan heeft) en niet iemand is die alleen Coach kan zien (Een hallucinatie of zo). Ik zou het helemaal geweldig vinden als Greenberg eigenlijk Jared is(Dit is de jongen die Stiles liet kotsen onderweg, zodat ze een tussenstop konden maken, ik denk dat dit in seizoen 3 was).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zal vanmiddag het topic even updaten (:

    Over dat al die acteurs wegzijn, zaten ik en een vriendin vooral met Derek. Want opeens waren hij en Braeden weg en gingen blijkbaar richting Cora ofzo, had ik ergens gelezen. Maar daarna in season 5 heb je niemand ook maar Dereks naam horen zeggen ofzo, net als Peters naam.
    En in de aflevering dat Stiles bij Peter was, zag je hoe Peter ontsnapt was uit Eichen House (wat kwam door onder andere Scotts pack en dat Malia geloof ik het systeem daar had uitgeschakeld, vond ik wel grappig) en daarna dus was meegenomen door de Ghost Riders.
    Dus wij zaten daar van misschien is Derek ook wel meegenomen en is iedereen hem daardoor vergeten ofzo !!!


    take risks

    Ik zie net dat ik helemaal niet tussen de stiles fan ben je me vergeten? D';

    & ik wil graag als Coach fan hahahaa ik vind hem van alle personages zo grappig. Stiles ook obvy maar Coach is my spirit animal ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mouli schreef:
    Ik zal vanmiddag het topic even updaten (:

    Over dat al die acteurs wegzijn, zaten ik en een vriendin vooral met Derek. Want opeens waren hij en Braeden weg en gingen blijkbaar richting Cora ofzo, had ik ergens gelezen. Maar daarna in season 5 heb je niemand ook maar Dereks naam horen zeggen ofzo, net als Peters naam.
    En in de aflevering dat Stiles bij Peter was, zag je hoe Peter ontsnapt was uit Eichen House (wat kwam door onder andere Scotts pack en dat Malia geloof ik het systeem daar had uitgeschakeld, vond ik wel grappig) en daarna dus was meegenomen door de Ghost Riders.
    Dus wij zaten daar van misschien is Derek ook wel meegenomen en is iedereen hem daardoor vergeten ofzo !!!


    Ja, maar het ergste vind ik dan nog, dat Breaden terug kwam! (She killed Malia's real mom) Er werd inderdaad geen woord meer gerept over Derek. Over Peter sowieso niet, omdat iedereen dacht dat hij nog "veilig" opgesloten zat in Eichen House (Later bleek dus dat het niet waar was, door de flashback die we toen zagen). Naja we zullen er dan maar vanuit gaan dat Derek samen met Cora veilig in Afrika zit ofzo (Want daar had ze zichzelf toch ook al die tijd verstopt?). Weten we eigenlijk wat er met Kate gebeurd is nadat ze een were jaguar geworden is? I mean, I don't recal if she died when the season ended or not... So many plotholes.
    Ik vraag me af en toe toch echt af waarom ik de show nog volg. Eigenlijk kijk ik alleen nog voor Dylan O'Brien als ik eerlijk ben, aangezien Tyler Hoechlin niet meer meespeelt...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    OMGOMGOMGOMGOMG ZAGEN JULLIE DIE PREVIEUW! DAT WAS STILES YAASSS
    IS HIJ TERUG?!?!?!?

    MAar als je een voor één iedereen zo moet gaan herinneren duurt dat wel een tijdje hoor...


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    OMG deze aflevering! Ik zat op een gegeven moment echt met tranen in mijn ogen te kijken naar die stukken waar Scott, Malia en Lydia Stiles proberen te herinneren.

    EN DIE PREVIEW, STILES IS BACK IN THE HOUSE !!!!!!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO