• Ik heb geen flauw idee of dit al eens is voorgesteld, maar zou het niet mogelijk kunnen zijn om te reageren op reacties? Als mensen bijvoorbeeld op je hoofdstuk reageren, zou ik het best fijn vinden om op die persoon te antwoorden zonder naar hun GB te moeten gaan. Want als het bij dat hoofdstuk geplaatst wordt, kan de rest dat ook gelijk lezen bijvoorbeeld. Bovendien is het een fijne (en snelle) manier om lezers te kunnen bedanken voor hun reactie.

    Net zoals wattpad bedoel ik dan:


    Yes, no, maybe?

    Oh dat zou echt heel fijn zijn. Nu moet je telkens naar iemands GB en dat is echt vervelend.

    Ik ben wel voor ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klinkt geweldig! Ik reageer nu steeds onderaan het volgende hoofdstuk maar da's een hele rompslomp zowel voor mij als voor mijn lezers.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Valoria schreef:
    Klinkt geweldig! Ik reageer nu steeds onderaan het volgende hoofdstuk maar da's een hele rompslomp zowel voor mij als voor mijn lezers.

    Dit deed ik eerst ook! Maar als ik dan bijvoorbeeld pas een week later een nieuw hoofdstuk upload, voelt dat dankwoord/reageren van mij al weer te laat haha.

    Ik zou dit een erg fijne optie vinden!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 17:11 ]


    The soul needs autumn.

    Ik vind het een goed idee, ook omdat ik bij de reacties die ikzelf krijg vaak zie dat lezers reageren op iets van een andere lezer. Iets wat ik soms ook vaak doe. Ik ben helemaal voor want het zou voor meer leven in de brouwerij kunnen zorgen.
    Ook krijg ik regelmatig vragen of opmerkingen die om een antwoord van mijn kant vragen. Meestal plaats ik die dan in de inleiding in het hoofdstuk daarna, maar ik krijg dan wel 4x dezelfde vraag. Als je even een antwoord kan geven dat iedereen onmiddellijk ziet is het mooi meegenomen. In GB's posten heeft geen zin als je meerdere lezers hebt met dezelfde vraag...

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 17:29 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Jaa, dit zou echt leuk zijn!


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    Jaa, dit zou echt leuk zijn!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dit lijkt mij super leuk, ik denk dat reageren dan ook aantrekkelijker wordt, omdat je in discussie kan gaan/een reactie kan krijgen van de schrijver zelf.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lijkt me superhandig!


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Pickett schreef:
    Dit lijkt mij super leuk, ik denk dat reageren dan ook aantrekkelijker wordt, omdat je in discussie kan gaan/een reactie kan krijgen van de schrijver zelf.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dat heb ik ook de hele tijd in mijn hoofd. Als iemand in mijn hoofdstuk reageert, reageer ik daar meestal op. Maar heb weleens een reactie gekregen dat het handiger is naar die gb te gaan. Ik vind het handiger om gewoon in dat hoofdstuk te reageren, ook omdat andere lezers dan van hoe en wat weten, zodat ze niet dezelfde vraag stellen later.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, dit vind ik wel een goed idee!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Zou je dan ook een melding krijgen? Want echt suuperhandig, hehe.


    Heaven is a place that we all have

    Oh my god, dit is echt een goede suggestie! Helemaal voor. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    aisthesis schreef:
    Zou je dan ook een melding krijgen? Want echt suuperhandig, hehe.

    Dat zou me dan wel handig lijken ja haha. Anders moet je telkens controleren of er al geantwoord is bijvoorbeeld.

    Fijn dat ik niet de enige ben die dit zou willen. ^^