• Ik heb geen flauw idee of dit al eens is voorgesteld, maar zou het niet mogelijk kunnen zijn om te reageren op reacties? Als mensen bijvoorbeeld op je hoofdstuk reageren, zou ik het best fijn vinden om op die persoon te antwoorden zonder naar hun GB te moeten gaan. Want als het bij dat hoofdstuk geplaatst wordt, kan de rest dat ook gelijk lezen bijvoorbeeld. Bovendien is het een fijne (en snelle) manier om lezers te kunnen bedanken voor hun reactie.

    Net zoals wattpad bedoel ik dan:


    Yes, no, maybe?

    Ik reageer eigenlijk nooit op reacties, maar ik ben wel voor. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben voor!

    Ja, helemaal voor!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Voor!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik reageer meestal onderaan het volgende hoofdstuk of gb die persoon, maar dit is veel handiger en maakt reacties ook interactiever. Als het mogelijk is, ben ik dan ook zeker voor ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, ik ben voor!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik meen me te herinneren dat dit ooit (waarschijnlijk jaren geleden) al eens is voorgesteld, maar dat wekt de indruk dat het toen is afgewezen, en ik zou geen flauw idee hebben waarom. Als het mogelijk is, ben ik in ieder geval helemaal voor, want dat soort reageersystemen zijn inderdaad alleen maar een voordeel. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ooh! Dat is een geweldig idee!


    Ex astris, sciencia

    Ik had nog niet gereageerd door tijdgebrek maar; yay zoveel voor-stemmers *O*

    Net als de rest, ben ook ik voor! Het is inderdaad handiger dan telkens naar de GB van een user te gaan. (bloos)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Helemaal mee eens!!!

    Niallerslove schreef:
    Net als de rest, ben ook ik voor! Het is inderdaad handiger dan telkens naar de GB van een user te gaan. (bloos)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Niallerslove schreef:
    Net als de rest, ben ook ik voor! Het is inderdaad handiger dan telkens naar de GB van een user te gaan. (bloos)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    JAA ik denk dat het de users ook meteen meer aanzet om reacties te plaatsen *O*

    Ik hoop dat het mogelijk is (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Als er veel enthousiasme is en je bijna geen nee - stemmen hebt, dat een goed teken, dan krijgt de suggestie voorgang op de rest. (:
    Misschien moet je er een poll bij voegen, dat heb ik gedaan en dan had ik 40+ voor en 1 of 2 nee, daardoor is die suggestie van die kudo - knop te verplaatsen er vrij snel gekomen. Mensen die ook voor zijn, maar niet willen reageren komen zo beter in zicht.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 13:20 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.