• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 20:24 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben zo blij dat ik niet over mijn laptop en bed heen heb gekotst, maar dat ik naar de badkamer heb kunnen rennen. Pff.

    Ben alleen minder blij dat er nu wéér geen eten in mijn buik zit. Ugh. Ik was zo trots en ik denk mijn vriend ook.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 0:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    How long do I have to scream to be understood?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    okeeeeeeee maar nu ben ik para dat mam die peuken ziet in mijn jaszak ookal zou het haar waarschijnlijk niet eens schelen rip
    plus....ze zijn niet eens van mij

    Net even een "wacht, dit verklaart eigenlijk best wel wat van mijn persoonlijkheid en de invloed daarvan op mijn sociale leven"-realisatie gehad. Dit is best oké. Het is fijn om jezelf zo af en toe weer wat beter te leren begrijpen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Neeheee ik wil niet opstaaaaan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ja tuurlijk. ga je om half 7 nog eens moe voelen 🔫
    als ik nu ga slapen voel ik me straks zo brak



    wanneer no drama and u want drama


    Heaven is a place that we all have

    stomme vraag maar kan iemand mij misschien vertellen hoe ik op z'n minst voorkom dat ik zo boven de wc hang? ik heb echt zo'n misselijk gevoel de hele tijd maar alleen de gedachte aan overgeven is zo'n beetje genoeg voor een paniekaanval : )

    Oh wat fijn om weer lekker vroeg op de Uithof te zijn. Not.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hope you're all having a great day as I obviously don't because I literally just fainted but oh well.

    + now i feel sick and have this headache that, I think, will be the end of me.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 9:04 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    'MAMA DIE VOGEL VALT HIJ GAAT. . . Oh hij vliegt!'
    Heerlijk om de conversaties van kindjes te horen als je nog in bed ligt.


    Waarom smaakt deze kipkerriesalade met creepy sliertjes erin naar koffie? + WAAROM blijf ik steeds selleriesalade opschrijven als ik farmer's salad bedoel ugh dit is een verdrietig ontbijt

    Oké, bonusvraag: waarom ging er net een bRANDMELDER AF op de eerste verdieping terwijl daar alleen die man is die onze wc verbouwt en het klinkt alsof hij stofzuigt??

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 9:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn ochtend is nooit compleet zijn zonder een wisselstoring ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eledhel schreef:
    Oh wat fijn om weer lekker vroeg op de Uithof te zijn. Not.


    Hoi, ik ben daar ook :Y)


    Stenenlikker

    aisthesis schreef:



    wanneer no drama and u want drama


    my bae