• ❝Sometimes life is like this tunnel. You can’t always see the light at the end of the tunnel, but if you keep moving, you will come to a better place.❞


    "Water. Earth. Fire. Air. Long ago, the four nations lived together in harmony. Then, everything changed when the Fire Nation attacked. Only the Avatar, master of all four elements, could stop them, but when the world needed him most, he vanished..." De honderdjarige oorlog is voorbij en de wereld staat op de rand van een nieuw tijdperk. Republic City is gebouwd en daarmee ook de "Aang's Academy, school of Bending", een school waar jonge benders naartoe gaan en naast hun gewone lessen, bending lessen te volgen. Op dit moment zijn er echter ook veel rellen gaande, begonnen door non-benders die zich onderdrukt voelen na de honderdjarige oorlog. Dit was opnieuw een oorlog gestart en geëindigd door benders, waar zij de dupe van waren. Een extremistische groep non-benders is erop uit om voornamelijk jonge benders onder de duim te drukken. Het is niet veilig op de straten en er zijn vaak gevechten tussen benders en non-benders, die soms fataal aflopen, maar de Avatar is zo druk bezig met om de gehele wereld in balans te krijgen, dat deze commotie tussen de benders en non-benders hem aan de neus voorbij gaat.


    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 13:15 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Er staat een opzetje van Kali's innerlijk op pagina 3. Ik zoek voor nu vooral iemand die haar iets van vechten met wapens wilt leren (welke maakt niet echt uit), buiten school om.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijne zou heel verder denk ik niet echt wapen skills hebben, sawwy.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sora is af en staat open voor relaties c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga mijn best doen vandaag Oki af te maken c:


    Happy Birthday my Potter!

    Brinvi schreef:
    Er staat een opzetje van Kali's innerlijk op pagina 3. Ik zoek voor nu vooral iemand die haar iets van vechten met wapens wilt leren (welke maakt niet echt uit), buiten school om.


    Ik ben bang dat Ravi eerder een pijl tussen haar ogen zal plaatsen dan het haar te leren.


    Bowties were never Cooler

    Ik lees er waarschijnlijk helemaal overheen, maar vanaf welke leeftijd gaan kinderen naar deze school (en tot welke leeftijd)? Dezelfde leeftijd als die toegestaan is voor de rollen, of...?


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Ik lees er waarschijnlijk helemaal overheen, maar vanaf welke leeftijd gaan kinderen naar deze school (en tot welke leeftijd)? Dezelfde leeftijd als die toegestaan is voor de rollen, of...?

    De schoolleeftijd is 12 tot 18/19/20 en de leeftijd voor de rollen is 17-20. Het mag dus ook zijn dat diegene niet meer op school zit, maar nog wel rondom die plek hangt. De school van Aang is niet leeftijdsgebonden, dat is meer een soort sportschool idee.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    De schoolleeftijd is 12 tot 18/19/20 en de leeftijd voor de rollen is 17-20. Het mag dus ook zijn dat diegene niet meer op school zit, maar nog wel rondom die plek hangt. De school van Aang is niet leeftijdsgebonden, dat is meer een soort sportschool idee.


    Oké, dankjewel c: Dan weet ik waar ik rekening mee moet houden met de geschiedenis.


    Happy Birthday my Potter!

    Li en Xiuying zijn af. :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ze staan open voor relaties! :3 Xiuying is een non-bender en Li is een waterbender! (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Relaties met Sora maybe? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb Ravi, een vrij radicale non-bender


    Bowties were never Cooler

    Heyy, iemand iets voor Viviane?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    @ Iedereen hierboven; Ik ga zo even naar alle rollen kijken en wat voorstellen bedenken (;


    When time and life shook hands and said goodbye.













    Impressies Zhang Li Kuo


    BENDERS
    — Sora Ryo Zhu [1.1]: Li zal waarschijnlijk toch een grudge hebben tegenover Sora vanwege de oorlog en de familieleden van Li die zijn omgekomen door de vuurbenders. Ook vindt Li het fijn om fysiek bezig te zijn, ook buiten Bending om, terwijl Sora dit liever vermijdt. Hierin zullen ze elkaars gelijken ook niet zijn. Ik denk niet dat ze het heel goed met elkaar zouden kunnen vinden.
    — Emiyo Lim [1.2]: Net als Sora is Emi ook een vuurbender, dus zal Li haar niet meteen heel erg mogen, maar waarschijnlijk vindt hij het minder erg dan bij Sora, omdat zij er niet echt mee te koop loopt.
    — Kalini Utengsu [1.3]: Helaas geen idee.
    — Oki Kojima [1.3]: Net als Li is Oki een waterbender. Toch is het anders, omdat Oki doodsbang is voor water en weinig vreugde haalt uit het waterbenden. Misschien kan Li haar helpen?
    — Mai Akiama [1.4]: Geen idee.

    NON-BENDERS
    — Hiroaki Dara Nakamura [1.4]: Hiro is geen fan van benders in het algemeen omdat zijn familie is overleden in de oorlog. Ook al is Li een bender, zijn familie is ook zeer erg geraakt in de oorlog en hij draagt ook een zekere grudge met zich mee tegenover de vuurclans, al maakt dit het niet beter voor Hiro.
    — Ravi Raj Gupta [1.4]: Geen idee.
    — Viviane Elora Khan [1.6]: Als Viviane echt zo'n hekel heeft aan benders, zal de combinatie met Li waarschijnlijk niet goed uitpakken.











    Impressies Wang Xiuying Na


    BENDERS
    — Sora Ryo Zhu [1.1]: Xiu zal Sora's verleden waarschijnlijk niet eens kennen en hierdoor zal ze ook geen idee hebben van wat zijn familie aangericht zou kunnen hebben. Beiden zijn ze gemotiveerd voor school en het kost Xiu nogal wat moeite om af en toe door alle vakken heen te komen. Wie weet zit daar iets?
    — Emiyo Lim [1.2]: Ze volgen beiden het vak 'Muziek'.
    — Kalini Utengsu [1.3]: Ook geen idee.
    — Oki Kojima [1.3]: Geen idee.
    — Mai Akiama [1.4]: Waarschijnlijk zal Xiuying Mai wel aardig vinden.

    NON-BENDERS
    — Hiroaki Dara Nakamura [1.4]: Ze volgen beiden het vak Scheikunde. Ook zijn ze allebei non-benders en beiden zijn ze lief voor de mensen om zich heen. Toch heeft Hiro meer met de oorlog te maken gehad dan Xiu, al hoeft dit niets te betekenen.
    — Ravi Raj Gupta [1.4]: Geen idee.
    — Viviane Elora Khan [1.6]: Xiuying zal Viviane wel aardig vinden, misschien.


    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 23:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.